2-1- مفهوم شناسی..

 

2-1-1- گردشگری..

 

2-1-2-گردشگر..

 

2-1-3- انگیزه و علایق سفر..

 

2-2- سوابق تجربی..

 

2-3- مبانی نظری..

 

2-3-1- طبقه­بندی انگیزه­های گردشگری..

 

2-3-2- شیوه طبقه­بندی گردشگری..

 

2-3-3- اشکال عمده گردشگری..

 

2-3-4- مروری بر گردشگری و انگیزه­های آن..

 

2-3-5- عوامل انگیزشی در گردشگری..

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                 صفحه

 

2-3-6- رویکردها درباره انگیزه سفر..

 

2-3-7- عوامل فردی اجتماعی و گردشگری..

 

2-4- چهارچوب نظری..

 

2-4-1- مدل مفهومی تحقیق..

 

مقدمه..

 

3-1- متدولوژی و روش تحقیق..

 

3-1-1- روش تحقیق..

 

3- 1- 2- متغیرهای پژوهش..

 

3- 1- 3- جامعه آماری..

 

3- 1- 3-1- روش  نمونه­گیری..

 

3- 1- 3-2-  حجم نمونه و روش محاسبه..

 

3- 1- 5-  ابزار گردآوری داده­ها..

 

3- 1- 4- رواییو پایایی ابزار اندازه­گیری..

 

3- 1- 5- ابزار تجزیه و تحلیل..

 

3-2- مطالعات جغرافیایی، اجتماعی و اقتصادی شهر قصرشیرین  

 

3-2-1- خصوصیات جغرافیایی..

 

3-2-2- بررسی ویژگی­های اجتماعی شهر قصرشیرین..

 

3-2-2-1- زبان..

 

3-2-2-2- پوشاک..

 

3-2-2-3- خوراک..

 

3-2-2-4- موسیقی..

 

3-2-2- 5- مراسم عروسی..

 

3-2-2-6- مراسم سوگواری..

 

3-2-2-7- سوغات..

 

3-2-2-8- شیرینی..

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                              صفحه

 

3-2-2-9- صنایع دستی..

پایان نامه

 

 

3-2- 3- بررسی ویژگی­های اقتصادی شهر قصرشیرین..

 

3-2- 3-1- صنایع و معادن..

 

3-2-3-2-کشاورزی و دام داری..

 

3-2-4- تاریخچه شهر قصرشیرین..

 

3-2-4-1- قصر شیرین پیش از اسلام..

 

3-2-4-2- قصرشیرین پس از اسلام..

 

3-2-4-3- قصر شیرین در دوران معاصر..

 

3-2-5- بررسی جاذبه­های شهر قصرشیرین..

 

3-2-5-1- جاذبه زیارتی..

 

3-2-5-2- جاذبه­های تاریخی..

 

3-2- 6- مطبوعات..

 

مقدمه..

 

4-1- آمار توصیفی..

 

4-2- آزمون فرضیات..

 

5-1- اهم یافته­ها..

 

5-2- تفسیر یافته­ها..

 

5-3- نتیجه­گیری..

 

5-4- مشکلات و محدودیت­های تحقیق..

 

5-5- پیشنهادات..

 

5-5-1- پیشنهادات کاربردی..

 

5-5-2- پیشنهادات علمی..

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                 صفحه

 

منابع و مآخذ..

 

منابع فارسی..

 

منابع انگلیسی..

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                                              صفحه

 

جدول (2-1): دیدگاه­های نظریه پردزان در مورد انواع انگیزه­های گردشگری..

 

جدول (3-1): نتایج محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای اجزاء مختلف پرسشنامه..

 

جدول (4-1): توزیع فراوانی سن پاسخگویان  

 

جدول (4-2): توزیع فراوانی جنس پاسخگویان  

 

جدول (4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات  

 

جدول (4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب قومیت  

 

جدول (4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه  

 

جدول (4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن تاریخی..

 

جدول (4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن مذهبی  

 

جدول (4-8): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان دیگر..

 

جدول (4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تجربه آموزی  

 

جدول (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  محیط­های جدید و تازه..

 

جدول (4-11): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب علاقه به خرید کردن  

 

جدول (4-12): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  فضای پارک و سرچشمه­ها..

 

جدول (4-13): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تنوع آب و هوایی  

 

جدول (4-14): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انجام تفریحات پرهیجان..

 

جدول (4-15): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ملاقات با افراد جدید و متفاوت..

 

جدول (4-16): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استراحت و رسیدن به آرامش روحی..

 

جدول (4-17): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرار از دغدغه کار و زندگی..

 

جدول (4-18): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر تجربه­های اقوام، خویشان و همسایگان در انتخاب نوع گردشگری  

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                                              صفحه

 

جدول (4-19): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش توصیف دیگران از سفرهایشان در تعیین مقصد گردشگری..

 

جدول (4-20): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلویزیون درگرایش به گردشگری..

 

جدول (4-21): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش رادیو درگرایش به گردشگری..

 

جدول (4-22): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش مجلات و روزنامه ها درگرایش به گردشگری..

 

جدول (4-23): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش اینترنت درگرایش به گردشگری..

 

جدول (4-24): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلفن همراه درگرایش به گردشگری..

 

 

 

فهرست نمودارها

 

عنوان                                                                                                                              صفحه

 

نمودار (4-1): توزیع فراوانی سن پاسخگویان  

 

نمودار (4-2): توزیع فراوانی جنس پاسخگویان  

 

نمودار (4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات  

 

نمودار(4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب قومیت  

 

نمودار (4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه  

 

نمودار (4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن تاریخی..

 

نمودار (4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  اماکن مذهبی..

 

نمودار (4-8): توزیع فراوانی آشنایی پاسخگویان بر حسب با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان دیگر..

 

نمودار (4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  تجربه آموزی..

 

نمودار (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از  محیط های جدید و تازه..

 

نمودار (4-11): توزیع فراوانی پاسخگویان بر جسب علاقه به خرید کردن  

 

نمودار (4-12): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از فضای پارک و سرچشمه­ها..

 

نمودار (4-13): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تنوع آب و هوایی  

 

نمودار (4-14): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انجام تفریحات پرهیجان..

 

نمودار (4-15): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ملاقات با افراد جدید و متفاوت..

 

نمودار (4-16): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استراحت و رسیدن به آرامش روحی..

 

نمودار (4-17): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرار از دغدغه کار و زندگی..

 

نمودار (4-18): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تجربه های اقوام، خویشان و همسایگان..

 

نمودار (4-19): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش توصیف دیگران از سفرهایشان در تعیین مقصد گردشگری  

 

نمودار (4-20): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلویزیون درگرایش به گردشگری..

 

فهرست نمودارها

 

عنوان                                                                                                                              صفحه

 

نمودار (4-21): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش رادیو درگرایش به گردشگری..

 

نمودار (4-22): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش مجلات و روزنامه ها درگرایش به گردشگری..

 

نمودار (4-23): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش اینترنت درگرایش به گردشگری..

 

نمودار (4-24): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلفن همراه درگرایش به گردشگری..

 

 

 

 

 

فهرست تصاویر

 

عنوان                                                                                                                              صفحه

 

تصویر (3-1): نقشه استان کرمانشاه..

 

تصویر (3-2): مراسم عروسی..

 

تصویر (3-3): کاخ خسرو قصرشیرین..

 

تصویر (3-4): آتشکده چهار قاپی..

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...