دانلود پایان نامه ارشد : گردشگری، انگیزهها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین) |
2-1- مفهوم شناسی..
2-1-1- گردشگری..
2-1-2-گردشگر..
2-1-3- انگیزه و علایق سفر..
2-2- سوابق تجربی..
2-3- مبانی نظری..
2-3-1- طبقهبندی انگیزههای گردشگری..
2-3-2- شیوه طبقهبندی گردشگری..
2-3-3- اشکال عمده گردشگری..
2-3-4- مروری بر گردشگری و انگیزههای آن..
2-3-5- عوامل انگیزشی در گردشگری..
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-3-6- رویکردها درباره انگیزه سفر..
2-3-7- عوامل فردی اجتماعی و گردشگری..
2-4- چهارچوب نظری..
2-4-1- مدل مفهومی تحقیق..
مقدمه..
3-1- متدولوژی و روش تحقیق..
3-1-1- روش تحقیق..
3- 1- 2- متغیرهای پژوهش..
3- 1- 3- جامعه آماری..
3- 1- 3-1- روش نمونهگیری..
3- 1- 3-2- حجم نمونه و روش محاسبه..
3- 1- 5- ابزار گردآوری دادهها..
3- 1- 4- رواییو پایایی ابزار اندازهگیری..
3- 1- 5- ابزار تجزیه و تحلیل..
3-2- مطالعات جغرافیایی، اجتماعی و اقتصادی شهر قصرشیرین
3-2-1- خصوصیات جغرافیایی..
3-2-2- بررسی ویژگیهای اجتماعی شهر قصرشیرین..
3-2-2-1- زبان..
3-2-2-2- پوشاک..
3-2-2-3- خوراک..
3-2-2-4- موسیقی..
3-2-2- 5- مراسم عروسی..
3-2-2-6- مراسم سوگواری..
3-2-2-7- سوغات..
3-2-2-8- شیرینی..
فهرست مطالب
عنوان صفحه
3-2-2-9- صنایع دستی..
3-2- 3- بررسی ویژگیهای اقتصادی شهر قصرشیرین..
3-2- 3-1- صنایع و معادن..
3-2-3-2-کشاورزی و دام داری..
3-2-4- تاریخچه شهر قصرشیرین..
3-2-4-1- قصر شیرین پیش از اسلام..
3-2-4-2- قصرشیرین پس از اسلام..
3-2-4-3- قصر شیرین در دوران معاصر..
3-2-5- بررسی جاذبههای شهر قصرشیرین..
3-2-5-1- جاذبه زیارتی..
3-2-5-2- جاذبههای تاریخی..
3-2- 6- مطبوعات..
مقدمه..
4-1- آمار توصیفی..
4-2- آزمون فرضیات..
5-1- اهم یافتهها..
5-2- تفسیر یافتهها..
5-3- نتیجهگیری..
5-4- مشکلات و محدودیتهای تحقیق..
5-5- پیشنهادات..
5-5-1- پیشنهادات کاربردی..
5-5-2- پیشنهادات علمی..
فهرست مطالب
عنوان صفحه
منابع و مآخذ..
منابع فارسی..
منابع انگلیسی..
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1): دیدگاههای نظریه پردزان در مورد انواع انگیزههای گردشگری..
جدول (3-1): نتایج محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای اجزاء مختلف پرسشنامه..
جدول (4-1): توزیع فراوانی سن پاسخگویان
جدول (4-2): توزیع فراوانی جنس پاسخگویان
جدول (4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات
جدول (4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب قومیت
جدول (4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه
جدول (4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از اماکن تاریخی..
جدول (4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از اماکن مذهبی
جدول (4-8): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان دیگر..
جدول (4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تجربه آموزی
جدول (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از محیطهای جدید و تازه..
جدول (4-11): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب علاقه به خرید کردن
جدول (4-12): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از فضای پارک و سرچشمهها..
جدول (4-13): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تنوع آب و هوایی
جدول (4-14): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انجام تفریحات پرهیجان..
جدول (4-15): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ملاقات با افراد جدید و متفاوت..
جدول (4-16): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استراحت و رسیدن به آرامش روحی..
جدول (4-17): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرار از دغدغه کار و زندگی..
جدول (4-18): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر تجربههای اقوام، خویشان و همسایگان در انتخاب نوع گردشگری
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (4-19): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش توصیف دیگران از سفرهایشان در تعیین مقصد گردشگری..
جدول (4-20): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلویزیون درگرایش به گردشگری..
جدول (4-21): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش رادیو درگرایش به گردشگری..
جدول (4-22): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش مجلات و روزنامه ها درگرایش به گردشگری..
جدول (4-23): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش اینترنت درگرایش به گردشگری..
جدول (4-24): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلفن همراه درگرایش به گردشگری..
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (4-1): توزیع فراوانی سن پاسخگویان
نمودار (4-2): توزیع فراوانی جنس پاسخگویان
نمودار (4-3): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات
نمودار(4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب قومیت
نمودار (4-5): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه
نمودار (4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از اماکن تاریخی..
نمودار (4-7): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از اماکن مذهبی..
نمودار (4-8): توزیع فراوانی آشنایی پاسخگویان بر حسب با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان دیگر..
نمودار (4-9): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از تجربه آموزی..
نمودار (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از محیط های جدید و تازه..
نمودار (4-11): توزیع فراوانی پاسخگویان بر جسب علاقه به خرید کردن
نمودار (4-12): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب دیدار از فضای پارک و سرچشمهها..
نمودار (4-13): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تنوع آب و هوایی
نمودار (4-14): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب انجام تفریحات پرهیجان..
نمودار (4-15): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب ملاقات با افراد جدید و متفاوت..
نمودار (4-16): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استراحت و رسیدن به آرامش روحی..
نمودار (4-17): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فرار از دغدغه کار و زندگی..
نمودار (4-18): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تجربه های اقوام، خویشان و همسایگان..
نمودار (4-19): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش توصیف دیگران از سفرهایشان در تعیین مقصد گردشگری
نمودار (4-20): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلویزیون درگرایش به گردشگری..
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (4-21): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش رادیو درگرایش به گردشگری..
نمودار (4-22): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش مجلات و روزنامه ها درگرایش به گردشگری..
نمودار (4-23): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش اینترنت درگرایش به گردشگری..
نمودار (4-24): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نقش تلفن همراه درگرایش به گردشگری..
فهرست تصاویر
عنوان صفحه
تصویر (3-1): نقشه استان کرمانشاه..
تصویر (3-2): مراسم عروسی..
تصویر (3-3): کاخ خسرو قصرشیرین..
تصویر (3-4): آتشکده چهار قاپی..
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 10:11:00 ق.ظ ]
|