چهارچوب نظری تحقیق …………. ……………………………………………………………………………………………………………6

 

  • مدل تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………….9

 

  • فرضیات یا سؤالات تحقیق ……………………………………………..……………………………………………………………………..9

 

  • روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………….10

 

  • جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………..11

 

  • قلمرو تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………..11

 

      1-9-1 قلمرو زمانی …………………………………………………………………………………………………………………………………….11

 

      1-9-2 قلمرو مکانی …………………………………………………………………………………………………………………………………….11

 

      1-9-3 قلمرو موضوعی ………………………………………………………………………………………………………………………………..11

 

 

    • روش و ابزار گردآوری داده ها …………………………………………………………………………………………………………….11

 

  • تعریف مفاهیم اساسی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………12

 

 

 

فصل دوم : چهارچوب نظری پژوهش 

 

مقدمه

 

 

  • کیفیت ، خدمات و کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………16

 

      2-1-1 مفهوم کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………….16

 

      2-1-2 خدمات؛ تعاریف و ویژگی ها……………………………………………………………………………………………………………..17

 

          2-1-2-1 ویژگی های خدمات………………………………………………………………………………………………………………….18

 

          2-1-2-2- آمیخته بازاریابی خدمات………………………………………………………………………………………………………….19

 

      2-1-3-کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………………………..23

 

          2-1-3-1-مفهوم کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………23

 

          2-1-3-2-عوامل مؤثر بر انتظارات مشتری…………………………………………………………………………………………………24

 

          2-1-3-3- اهمیت کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………25

 

      2-1-4- عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………28

 

          2-1-4-1- مدل گرونروز……………………………………………………………………………………………………………………….28

 

          2-1-4-2- مدل لهتینن و لهتینن………………………………………………………………………………………………………………31

 

          2-1-4-3- مدل پاراسورامان…………………………………………………………………………………………………………………..32

 

          2-1-4-4- مدل نظام مبادله ای کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………..35

 

      2-1-5- مدل های مفهومی کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………….37

 

         2-1-5-1- مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………37

 

         2-1-5-2- مدل تحلیل شکاف های پنج گانه کیفیت…………………………………………………………………………………….38

 

         2-1-5-3- مدل بهبود کیفیت خدمت رسانی………………………………………………………………………………………………39

 

         2-1-5-4- مدل تحلیلی شکاف های هفت گانه کیفیت…………………………………………………………………………………41

 

         2-1-5-5- مدل رفتاری کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………….42

 

         2-1-5-6- مدل کیفیت خدمات جامع……………………………………………………………………………………………………….44

 

      2-1-6-تشریح مدل شکاف های پنج گانه کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………45

 

          2-1-6-1- اختلاف بین انتظارات مشتری و استنباط مدیریت سازمان………………………………………………………………45

 

          2-1-6-1- شکاف بین استنباط مدیریت سازمان از انتظارات مشتریان با مشخصات کیفیتی خدمات عرضه شده …….47

 

          2-1-6-3- تفاوت بین مشخصات کیفیتی خدمات و نحوه ارائه خدمت…………………………………………………………..49

 

          2-1-6-4- عدم مطابقت بین نحوه ارائه خدمت با تبلیغات و تعهدات……………………………………………………………..51

پایان نامه

 

 

          2-1-6-5- تفاوت بین انتظارات و ادراکات مشتریان……………………………………………………………………………………52

 

      2-1-7- سنجش کیفیت خدمات و مدل کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………53

 

      2-1-8-کیفیت خدمات و مفاهیم مرتبط…………………………………………………………………………………………………………56

 

         2-1-8-1-کیفیت خدمات و رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………56

 

         2-1-8-2- ارتباط بین خدمات و رضایت مشتریان……………………………………………………………………………………….57

 

         2-1-8-3-کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………….58

 

 

  • رضایتمندی مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………….60

 

         2-2-2- مفهوم رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………………61

 

         2-2-3- روش های اندازه گیری رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………65

 

            2-2-3-1-روش های عینی………………………………………………………………………………………………………………….65

 

            2-2-3-2- روش های نظری یا مفهومی…………………………………………………………………………………………………66

 

         2-2-4- مدل های اندازه گیری رضایت مشتری………………………………………………………………………………………….66

 

            2-2-4-1- مدل کانو………………………………………………………………………………………………………………………….66

 

            2-2-4-2- مدل فورنل……………………………………………………………………………………………………………………….68

 

            2-2-4-3- مدل اسکمپر……………………………………………………………………………………………………………………..70

 

            2-2-4-4- مدل سرکوال…………………………………………………………………………………………………………………….70

 

         2-2-5- شاخص رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………..72

 

            2-2-5-1- شاخص ملی رضایت مشتری امریکا(ACSI)………………………………………………………………………….73

 

            2-2-5-1- شاخص ملی رضایت مشتری اروپا(ECSI)……………………………………………………………………………75

 

            2-2-5-3- معرفی مدل شاخص ملی رضایت مشتری سوئیسSWICS))……………………………………………………78

 

            2-2-5-4- معرفی مدل شاخص ملی رضایت مشتری مالزی((MCSI………………………………………………………..79

 

 

  • پژوهش های صورت گرفته پیرامون موضوع …………………………………………………………………………………………81

 

      2-3-1 پژوهش های انجام شده در داخل کشور ……………………………………………………………………………………………81

 

      2-3-2 پژوهش های انجام شده در خارج کشور …………………………………………………………………………………………..85

 

 

    • جمع بندی پایه های تجربی ………………………………………………………………………………………………………………89

 

    • مدل تحلیل پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………89

 

  • کلیاتی در مورد سازمان شرکت کندوکاو ماشین …………………………………………………………………………………..90

 

     2-6-1- معرفی شرکت کندو کاو ماشین……………………………………………………………………………………………………….90

 

     2-6-2- ماموریت و چشم انداز شرکت کندو کاو ماشین…………………………………………………………………………………91

 

     2-6-3- اهداف و تعهدات شرکت کندو کاو ماشین………………………………………………………………………………………..91

 

 

 

فصل سوم : روش اجرایی تحقیق

 

مقدمه

 

 

    • نوع و روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….95

 

    • جامعه آماری مورد بررسی …………………………………………………………………………………………………………………………..95

 

  • جمع آوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………………………….96

 

3-3-1 ابزار اندازه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………….96

 

3-3-2 پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………….96

 

 

  • روایی و پایایی پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………….98

 

3-4-1 روایی یا اعتبار پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………….98

 

3-4-2 پایائی یا اعتماد پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………….98

 

 

  • روش های آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………….100

 

 

 

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها   

 

مقدمه

 

 

  • آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..103

 

4-1-1 جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………………….103

 

4-1-2 سن پاسخ دهندگان …………………………………………………………………………………………………………………………….104

 

4-1-3 سابقه ی استفاده از خدمات پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………105

 

4-1-4 میزان تحصیلات پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………………………106

 

4-1-5 وضعیت استخدام پاسخ دهندگان ………………………………………………………………………………………………………….107

 

 

  • آمار قطعی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………108

 

4-2-1 نرمال بودن ……………………………………………………………………………………………………………………………………….109

 

4-2-2 آزمون فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………109

 

4-2-3- تعیین میزان شکاف کیفیت خدمات برای ابعاد پنجگانه……………………………………………………………………………116

 

4-2-4- اولویت بندی ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………….118

 

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات   

 

مقدمه

 

 

    • جمع بندی و نتایج ……………………………………………………………………………………………………………………………………..120

 

  • پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….124

 

5-2-1 پیشنهاد مبتنی بر نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………..124

 

5-2-2 پیشنهادات برای تحقیقات آتی ……………………………………………………………………………………………………………126

 

 

  • مشکلات و محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………..127

 

 

 

فهرست منابع و مآخذ:   

 

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….129

 

منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..131

 

پیوست……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..……….136

 

چکیده انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….138

 

عنوان انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………139

 

 

 

فهرست جدول ها

 

عنوان                                                                                                                                                            صفحه

 

 

 

جدول 2-1 مقیاس کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………….54

 

جدول 2-2 مثال هایی از کاربرد مدل کیفیت خدمات در حوزه های خدماتی مختلف………………………………………………56

 

جدول 2-3 برخی از پژوهش های انجام شده در زمینه ارتباط کیفیت خدمات و رضایت مشتریان………………………………58

 

جدول 2-4 نوآوری ها در مدل اسکمپر……………………………………………………………………………………………………………70

 

جدول 2-5 عناوین شاخص های ملی رضایت مشتری در کشورها………………………………………………………………………..73

 

جدول 2-6 شاخص مدل های ACSI……………………………………………………………………………………………………………..76

 

جدول 2-7 شاخص و عوامل مدل(ECSI)………………………………………………………………………………………………………78

 

جدول 2-8  مقایسه مدل های مختلف رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………81

 

جدول 2-9  مقاسه شاخص رضایت مشتری کشورهای مختلفی……………………………………………………………………………..81

 

جدول 3-1 سوالات پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………97

 

جدول 3-2 پایائی یا اعتماد پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………99

 

جدول 4-1  اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس جنسیت…………………………………………………………………103

 

جدول 4-2  اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس رده سنی آنها …………………………………………………………104

 

جدول 4-3 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس سابقه ی استفاده از خدمات………………………………………..105

 

جدول 4-4 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس میزان تحصیلات آنها…………………………………………………106

 

جدول 4-5 اطلاعات فراوانی و درصد پاسخ دهندگان براساس وضعیت استخدام آنها………………………………………………..107

 

جدول 4-7 نرمال بودن …………………………………………………………………………………………………………………………………..109

 

جدول4-8 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………………..110

 

جدول 4-9 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی اول…………………………………………………………………………………………111

 

جدول 4-10 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی دوم………………………………………………………………………………………112

 

جدول 4-11 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی سوم………………………………………………………………………………………113

 

جدول 4-12 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه فرعی چهارم……………………………………………………………………………………114

 

جدول 4-13 آزمون ویلکاکسون برای فرضیه پنجم ……………………………………………………………………………………………..115

 

جدول 4-14 میانگین انتظارات، میانگین ادراکات و شکاف مربوط به سوالات از منظر مشتریان…………………………………..116

 

جدول 4-15 میزان شکاف ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات از منظر مشتریان ………………………………………………………………117

 

جدول 4-16 اولویت بندی ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات از منظر مشتریان ……………………………………………………………..118

 

 فهرست نمودارها

 

عنوان                                                                                                                                                              صفحه

 

نمودار 4-1 آمار توصیفی  جنسیت پاسخ دهندگان ……………………………………………………………………………………………104

 

نمودار 4-2 آمار توصیفی  سن پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………….105

 

نمودار 4-3 آمار توصیفی  سابقه استفاده از خدمات…………………………………………………………………………………………..106

 

نمودار 4-4 آمار توصیفی  میزان تحصیلات  پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………..107

 

نمودار 4-5 آمار توصیفی  وضعیت استخدام پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………..108

 

 

 

فهرست شکل ها

 

عنوان                                                                                                                                                         صفحه

 

شکل 1-1 مدل تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………..9

 

شکل 2-1 عوامل مؤثربر انتظارات مشتریان از کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………25

 

شکل 2-2 ضرورت توجه به کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………..27

 

شکل 2-3 ابعاد کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………………………….31

 

شکل 2-4 عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………34

 

شکل 2-5 ارتباط بین ابعاد سروکوال و ابعاد ده گانه اولیه برای ارزیابی کیفیت خدمات……………………………………………………35

 

شکل 2-6 مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………36

 

شکل 2-7 مدل تحلیل شکاف خدماتی……………………………………………………………………………………………………………………..39

 

شکل 2-8 مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی…………………………………………………………………………………………………………..40

 

شکل2-9 شکاف هایی که منجر به نارضایتی مشتری می شود………………………………………………………………………………………42

 

شکل 2-10 مدل رفتاری کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………….44

 

شکل2-11 مدل کیفیت خدمات جامع………………………………………………………………………………………………………………………45

 

شکل 2-12 کشش نسبی و رضایت از سازمان…………………………………………………………………………………………………………..60

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...