دانلود پایان نامه ارشد : تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان |
8-1)روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………..9
9-1)روش و ابزار گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………10
10-1)شمای کلی تحقیق……………………………………………………………………………………………..11
11-1)تعریف واژه ها و اصطلاحات……………………………………………………………………………………………………..12
فصل دوم: ادبیات تحقیق
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………15
1-2) بازاریابی رابطه مند……………………………………………………………………………………………………………………..16
1-1-2)تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری…………………………………………………………………………………….23
1-1-1-2) کیفیت خدمات(محصولات)………………………………………………………………………………………………24
2-1-1-2)درک قیمت…………………………………………………………………………………………………………………………28
3-1-1-2)تصور ذهنی از برند…………………………………………………………………………………………………………….30
4-1-1-2)ارزش ادراک شده………………………………………………………………………………………………………………34
2-1-2)کیفیت رابطه………………………………………………………………………………………………………………………….41
1-2-1-2)اعتماد………………………………………………………………………………………………………………………………..42
2-2-1-2)رضایت………………………………………………………………………………………………………………………………45
3-1-2)هزینه های جابجایی…………………………………………………………………………………………………………….50
4-1-2)وفاداری…………………………………………………………………………………………………………………………………51
2-2)بیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..53
1-2-2)تحقیقات در جهان………………………………………………………………………………………………………………..53
2-2-2-)تحقیقات در ایران……………………………………………………………………………………………………………….56
3-2)شرکت پارس خزر در یک نگاه…………………………………………………………………………………………………59
1-3-2)محصولات شرکت…………………………………………………………………………………………………………………59
2-3-2)گواهی نامه ها و افتخارات شرکت…………………………………………………………………………………..59
3-3-2)مزیت های رقابتی شرکت……………………………………………………………………………………………….60
4-3-2)شرکتهای همبسته پارس خزر…………………………………………………………………………………………60
5-3-2)زمینه برقراری ارتباز با مشتری……………………………………………………………………………………….60
6-3-2)چشم انداز ……………………………………………………………………………………………………………………….61
7-3-2)ارزش های بنیادین………………………………………………………………………………………………………….61
8-3-2)خط مشی کیفیت…………………………………………………………………………………………………………..61
9-3-2)حمایت از حقوق مصرف کننده……………………………………………………………………………………..63
10-3-2)شرکت هولدینگ…………………………………………………………………………………………………………63
11-3-2)شرکتهای همبسه و اقماری……………………………………………………………………………………….63
12-3-2)محیط زیست……………………………………………………………………………………………………………..64
13-3-2)صادرات محصولات و بازارهای خارجی……………………………………………………………………..66
14-3-2)همایش و نمایشگاهها………………………………………………………………………………………………..68
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه……………………………………………………………………………………………………..70
1-3) روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..70
2-3) متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..71
3-3) روش های جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………….72
4-3) روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………74
1-4-3) تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه…………………………………………………………………………..74
2-4-3) تعیین اعتبار (روایی) پرسشنامه……………………………………………………………………………………………..76
5-3) جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………..77
1-5-3) جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………..77
2-5-3) نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه……………………………………………………………………………..78
6-3) روش های نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………….78
7-3) روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها…………………………………………………………….79
1-7-3) آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………….79
2-7-3) آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………….79
1-2-7-3) آزمون همبستگی پیرسون…………………………………………………………………………………………………79
2-2-7-3) رگرسیون خطی ساده………………………………………………………………………………………………………..80
3-2-7-3) رگرسیون سلسله مراتبی…………………………………………………………………………………………………..80
فصل چهارم تجزیه و تحلیل آماری داده ها
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………82
1-4)آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………….83
2-4)آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………85
1-2-4)آزمون گولموگروف اسمیرنوف………………………………………………………………………………………………85
2-2-4)آزمون فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………………86
3-2-4)آزمون فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………….88
4-2-4)آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………………..90
5-2-4)آزمون فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………………………….92
6-2-4)آزمون فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………………………………..94
7-2-4)آزمون فرضیه ششم……………………………………………………………………………………………………………….97
8-2-5)آزمون فرضیه هفتم……………………………………………………………………………………………………………….99
9-2-4)آزمون فرضیه هشتم……………………………………………………………………………………………………………….100
10-2-4)آزمون فرضیه نهم…………………………………………………………………………………………………………………101
11-2-4)آزمون فرضیه دهم……………………………………………………………………………………………………………….103
12-2-4)آزمون فرضیه یازدهم………………………………………………………………………………………………………….105
3-4) اجرای رگرسیون چند متغیره ( قدم به قدم )……………………………………………………………………….106
1-3-4)آزمون دوربین واتسون………………………………………………………………………………………………………..106
2-3-4)اجرای رگرسیون چند متغیره ( قدم به قدم ) جهت بررسی میزان پیش بینی متغیر رضایت مشتری
توسط متغیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری……………………………………………………………………….107
3-3-4)اجرای رگرسیون چند متغیره ( قدم به قدم ) جهت بررسی میزان پیش بینی متغیر اعتماد مشتری
توسط متغیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ………………………………………………………………….111
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
مقدمه……………………………………………………………………………………………………..115
1-5) بررسی نتایج فرضیات و آزمون های آماری……………………………………………………………………………..116
1-1-5) نتایج حاصل از آزمون همبستگی پیرسون…………………………………………………………………….116
2-1-5) نتایج حاصل از آزمون رگرسیون……………………………………………………………………………………118
2-5) جمع بندی و پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………..119
3-5)مقایسه نتایج تحقیق با تحقیقات مشابه……………………………………………………………………………………122
4-5) محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….123
5-5) پیشنهادات برای تحقیقات آتی………………………………………………………………………………………………..123
چکیده
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 12:12:00 ب.ظ ]
|