2-4-2-3- کانال های مبادله  ………………………………………………………………………………………………….. 32

 

2-4-2-4- ارتباط   …………………………………………………………………………………………………………………. 38

 

2-4-2-5- سیاست قیمت    ………………………………………………………………………………………………………. 42

 

2-4-3- رفتار خرید  ………………………………………………………………………………………………………………. 49

 

2-4-4- دلایل خرید  ……………………………………………………………………………………………………………… 50

 

2-4-5- فرآیند خرید  ……………………………………………………………………………………………………………… 51

 

2-4-6- جنبه های روان شناختی   ……………………………………………………………………………………………… 53

 

فصل سوم : ساختار بازار بین المللی صنایع شیمیایی   ………………………………………………………………….. 55

 

3-1- مقدمه  ………………………………………………………………………………………………………………………….. 56

 

3-2- ویژگی های اساسی از شاخه های کلیدی   ………………………………………………………………………… 57

 

3-2-2- صنعت داروسازی   …………………………………………………………………………………………………….. 60

 

3-2-3- بیو تکنولوژی و صنایع تکنولوژی ژن  …………………………………………………………………………. 63

 

3-2-4- صنعت کالا  ………………………………………………………………………………………………………………. 64

 

3-2-5- صنعت متخصصان شیمیایی   ……………………………………………………………………………………….. 65

 

3-2-6- صنعت مهندسی   ……………………………………………………………………………………………………….. 66

 

………………………………………………. 67

 

3-4- کانال های توزیع   …………………………………………………………………………………………………………… 68

 

3-5- محیط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی   ………………………………………………………………………………… 69

 

3-5-1- وابستگی به بازار های نفت و گاز  ………………………………………………………………………………. 69

 

3-5-2- محدودیت های قانونی و سیاست گذاری   …………………………………………………………………….. 74

 

3-5-3- چانه زنی و گره های ذینفع   ………………………………………………………………………………………… 76

 

3-5-4- مشکلات تصویر سازی و پذیرش اجتماعی   …………………………………………………………………. 78

 

فصل چهار :بازاریابی پروژه های مهندسی مواد شیمیایی   ……………………………………………………………… 81

 

4-1- مقدمه  …………………………………………………………………………………………………………………………. 82

 

4-2- بازاریابی کارخانه های شیمیایی   …………………………………………………………………………………….. 82

 

4-3- بازاریابی تکنولوژی سبز  ………………………………………………………………………………………………… 91

 

4-4- بازاریابی کالاهای شیمیایی   …………………………………………………………………………………………….. 95

 

4-4-1- گازها ………………………………………………………………………………………………………………………. 96

 

4-4-2- نفت    ……………………………………………………………………………………………………………………….. 98

 

4-4-3- پالپ و کاغذ  …………………………………………………………………………………………………………….. 101

 

4-4-4- فیبرها ……………………………………………………………………………………………………………………… 107

 

4-4-5- کود های شیمیایی   ……………………………………………………………………………………………………. 108

 

4-4-6- کلرین   …………………………………………………………………………………………………………………….. 109

 

4-5- پلاستیک ها و لاستیک ها ………………………………………………………………………………………………. 112

 

4-5-1- پلی الفین ها ………………………………………………………………………………………………………………. 114

 

4-5-2- پلی استایرن ها ………………………………………………………………………………………………………… 119

 

4-5-3- پلی وینیل کلراید  ………………………………………………………………………………………………………. 120

 

4-5-4- پلی استر های اشباع نشده ………………………………………………………………………………………….. 122

 

4-5-5- فوم های پلی یورتان  …………………………………………………………………………………………………. 124

 

4-5-6- رزین های ترفتالات پلی اتیلن   …………………………………………………………………………………… 125

 

4-5-7- فیلم های ترفتالات پلی اتیلن   ……………………………………………………………………………………… 127

پایان نامه

 

 

4-5-8- فیبر های ترفتالات پلی اتیلن   ……………………………………………………………………………………… 127

 

4-5-9- لاستیک ها ……………………………………………………………………………………………………………….. 128

 

4-5-10- لاستیک های طبیعی   ………………………………………………………………………………………………… 129

 

4-5-11- لاستیک های ترکیبی   ……………………………………………………………………………………………….. 130

 

4-5-12- الاستومر های ترموپلاستیک مبتنی بر استایرن  …………………………………………………………….. 132

 

فصل پنجم : نتیجه گیری   ………………………………………………………………………………………………………… 133

 

…………………………………………………………………………………………………………………………. 134

 

5-2- پوشش ها و جلا دهنده ها …………………………………………………………………………………………….. 137

 

5-3- رنگ های نساجی ……………………………………………………………………………………………………….. 138

 

5-4- بازدارنده های فرسایش     ………………………………………………………………………………………………… 139

 

5-5- مواد شیمیایی برای الکترونیک ها …………………………………………………………………………………… 141

 

5-6- کاتالیست ها ………………………………………………………………………………………………………………… 143

 

5-7- افزودنی های پلاستیک    …………………………………………………………………………………………………. 145

 

5-8- آفت کش ها ………………………………………………………………………………………………………………… 148

 

5-9- پلیمر های ویژه …………………………………………………………………………………………………………… 150

 

5-10- مواد آرایشی   ………………………………………………………………………………………………………………. 153

 

…………………………………………………………….. 157

 

5-12- روند های کلی   ………………………………………………………………………………………………………….. 158

 

5-13- آفت کش ها، قارچ کش ها و حشره کش ها ………………………………………………………………….. 159

 

5-14- دانه های تغییر یافته ژنتیک    ………………………………………………………………………………………….. 162

 

5-15- گیاهان به عنوان راکتو های شیمیایی   …………………………………………………………………………….. 166

 

5-16- غذای کامل   ……………………………………………………………………………………………………………….. 167

 

5-17- جنبه های قانونی   ………………………………………………………………………………………………………… 168

 

5-18- بازاریابی داروها ………………………………………………………………………………………………………….. 170

 

5-19- عوامل اجتماعی و دموگرافیک(مردم شناسی)  …………………………………………………………………. 172

 

5-20- تغییر نمودار بازاریابی   ………………………………………………………………………………………………….. 176

 

5-21- بخش های بازار جدید  ………………………………………………………………………………………………… 176

 

5-22- رقبای جدید  ………………………………………………………………………………………………………………. 178

 

5-23- توسعه یک داروی جدید  ……………………………………………………………………………………………… 178

 

5-24- پیش بازاریابی   …………………………………………………………………………………………………………….. 180

 

5-25- راه اندازی مجدد داروها …………………………………………………………………………………………….. 181

 

5-26- کانال های توزیع   ………………………………………………………………………………………………………… 182

 

5-27- تجارت الکترونیک در صنعت شیمیایی   …………………………………………………………………………. 184

 

5-27-1- اهمیت تجارت الکترونیک در بازاریابی   …………………………………………………………………….. 184

 

5-27-2- مکان های بازار مواد شیمیایی مجازی ……………………………………………………………………… 185

 

5-28- بازار های نمایان شده ………………………………………………………………………………………………….. 187

 

5-28-1- dorado-نفت باکو  ……………………………………………………………………………………………….. 187

 

5-28-2- بیزینس در چین   ……………………………………………………………………………………………………… 190

 

5-29- بازبینی   ……………………………………………………………………………………………………………………… 191

 

فهرست جدول ها

 

عنوان                                                                                                         صفحه

 

فصل دوم                           

 

جدول1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 34

 

جدول2   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 35

 

جدول3   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 36

 

جدول4   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 49

 

     فصل سوم 

 

جدول1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 66

 

فصل چهارم

 

جدول1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 120

 

   فصل پنجم

 

جدول1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 134

 

جدول2   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 136

 

جدول3   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 141

 

جدول4   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 143

 

جدول5   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 144

 

جدول6   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 146

 

جدول7   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 150

 

جدول8   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 154

 

جدول9  ………………………………………………………………………………………………………………………………. 157

 

جدول10   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 164

 

جدول11   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 165

 

جدول12   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 175

 

جدول13   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 181

 

جدول14   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 189  

 

فهرست شکل ها

 

   عنوان                                                                                                       صفحه

 

فصل  اول

 

شکل1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 4

 

شکل2   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5

 

شکل3   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 5

 

شکل4   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 6

 

شکل5   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9

 

شکل6   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 9

 

شکل7   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 10

 

شکل8 ………………………………………………………………………………………………………………………………. 12

 

فصل دوم

 

شکل1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 18

 

شکل2   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 20

 

شکل3   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 22

 

شکل4   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 29

 

شکل5   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 37

 

شکل6   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 38

 

شکل7   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 42

 

شکل8   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 48

 

شکل9  ………………………………………………………………………………………………………………………………. 48

 

شکل10   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 52

 

فصل سوم

 

شکل1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 58

 

شکل2   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 62

 

شکل3   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 62

 

شکل4   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 71

 

شکل5   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 71

 

شکل6   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 72

 

شکل7   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 73

 

شکل8   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 80

 

فصل چهارم

 

شکل1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 84

 

شکل2   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 87

 

شکل3   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 87

 

شکل4  ………………………………………………………………………………………………………………………………. 90

 

شکل5  ………………………………………………………………………………………………………………………………. 92

 

شکل6   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 92

 

شکل7   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 97

 

شکل8   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 99

 

شکل9   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 19

 

شکل10   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 101

 

شکل11   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 102

 

شکل12   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 102

 

شکل13   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 103

 

 شکل14   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 104

 

شکل15   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 106

 

شکل16   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 106

 

شکل17   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 110

 

شکل18   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 115

 

شکل19  ………………………………………………………………………………………………………………………………. 116

 

شکل20   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 118

 

شکل21   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 121

 

شکل22   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 125

 

شکل23   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 130

 

شکل24   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 131

 

فصل پنجم

 

شکل1   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 134

 

شکل2   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 155

 

شکل3   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 159

 

شکل4   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 161

 

شکل5   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 161

 

شکل6   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 163

 

شکل7   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 171

 

شکل8   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 171

 

شکل9   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 173

 

شکل10   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 173

 

شکل11   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 174

 

شکل12   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 182

 

شکل13   ………………………………………………………………………………………………………………………………. 183

 

 

 

چکیده :

 

در این پایان نامه نقش تکنیک ها و روش های کارآمد بازاریابی و فروش در صنعت شیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است. در واقع وظیفه ی اصلی بازاریابی که همان پیدا کردن بازار است و ترکیب منطقی از 4 عمل جذب کردن و جلب توجه مشتری، جذاب کردن محصول، برآورد کردن تقاضا و تخمین زدن تقاضاها، ترغیب مشتری برای خرید و پرداخت پول مورد مطالعه قرار گرفته سهم هر یک ارزیابی شده است. در این میان بر نقش توسعه استراتژی های بازاریابی، بازاریابی فناوری سبز و پیش بازاریابی ها به عنوان عوامل مهم تاثیر گذار به صورت موردی تاکید شده است. و در پایان هم فرآیند های ارتباطاتی به عنوان بستر ساز بازاریابی کارآمد در صنعت شیمی مشخص گردیده است.

 

فصل اول

 

 

مقدمه

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...