دانلود پایان نامه : بررسی رابطه ی بکارگیری فناوری اطلاعات با رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه |
5-2 اطلاعات عملیاتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….12
6-2 اطلاعات مدیریتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………12
7-2 اطلاعات تاکتیکی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….12
8-2 اطلاعات استراتژیک …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………12
9-2 تفاوت داده و اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………12
10-2 عناصر اصلی فناوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………………………………13
11-2 سازمان و فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….13
12-2 ویژگی های سیتم های فناوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………14
13-2کاربرد های فناوری اطلاعات در سازمان……………………………………………………………………………………………………………………………14
14-2اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی………………………………………………………………………………………………………………………….16
15-2 سیر تکامل فناوری اداری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….16
16-2 تعریف اتوماسیون اداری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..17
17-2 مزایا و معایب اتوماسیون اداری………………………………………………………………………………………………………………………………………..17
18-2 اهداف سیستمهای فناوری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..18
19-2 فناوری اطلاعات و توانمندی سازی کارکنان …………………………………………………………………………………………………………………19
20-2 فناوری اطلاعات و کنترل در سازمان …………………………………………………………………………………………………………………………….19
21-2 فناوری اطلاعات و مشکلات پیش روی آن………………………………. ……………………………………………………………………………………20
22-2معیارهای ارزیابی فناوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………………….23
1-2 بخش دوم رضایت ارباب رجوع …………………………………………………………………………………………………………………………………………..24
2-2 تاریخچه توجه به رضایت ارباب رجوع…………………………………………………………………………………………………………………………………25
3-2 ارباب رجوع و اهمیت رضایت ارباب رجوع………………………………………………………………………………………………………………………….26
4-2 مدیریت ارتباط با مشتری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………27
5-2 انواع نیازهای ارباب رجوع…………………………………………………………………………………………………………………………………………………29
6-2 نقش کارکنان در رضایت ارباب رجوع………………………………………………………………………………………………………………………………..29
7-2عوامل تعیین کننده رضایت ارباب رجوع……………………………………………………………………………………………………………………………30
1-2 بخش سوم پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..30
2-2تحقیقات داخلی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….30
3-2 تحقیقات خارجی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….32
فصل سوم روش شناسی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….34
1-3 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………35
2-3روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………35
3-3 جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….35
4-3 روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..36
5-3 نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..36
6-3متغیرهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 38
7-3ابزار اندازه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 38
8-3 روایی و پایایی ابزار اندازه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 39
9-3 روش جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………………………………………………………………… 39
10-3 شیوه ی تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………………………………… 39
فصل چهارم یافته های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 40
1-4مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 41
2-4 یافته های توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….42
3-4 یافته های استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………43
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………………………………………………………………………………50
1-5 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….51
2-5نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….51
3-5 محدودیت های تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………53
4-5 پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………53
1-4-5پیشنهادات کاربردی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….53
2-4-5پیشنهادات پژوهشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………53
منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………54
پیوستها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….61
چکیده انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….67
فهرست جداول و نمودارها
جدول 3-1 فراونی جامعه آماری و نمونه آماری ………………………………………………………………………………………………………………….36
جدول 3-2 آمار جامعه مورد بررسی و نمونه اخذ شده در رشته کارشناسی …………………………………………………………………….37
جدول 3-3 آمار جامعه مورد بررسی و نمونه اخذ شده در کارشناسی ارشد و دکتری……………………………………………………….38
جدول 3-4 متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………38
جدول 3-5 پایایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….39
جدول توزیع فروانی 4-1 نشان می دهد که فراوانی سطوح تحصیلی زنان و مردان مساوی است………………………………………43
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 01:56:00 ب.ظ ]
|