2-2 یادگیری.. 25

 

2-2-1 مفهوم یادگیری.. 25

 

2-2-2 مواضع نظریه پردازان مختلف در مورد یادگیری.. 26

 

2 – 3 آموزش و یادگیری.. 28

 

2 – 4 طراحی آموزشی یادگیری توانمندیهای پیچیده 29

 

2- 5 انواع روش های تدریس: 30

 

2-5-1 روش های تاریخی.. 30

 

2-5-2 روش های نوین تدریس…. 31

 

2-5-3 روش آزمایش…. 31

 

2-5-4 الگوی جدید پیشنهادی.. 37

 

2-6 آزمایش واقعی.. 39

 

2-6-1 مفهوم آزمایش واقعی.. 39

 

2-6-2 تاریخچه فعالیت های آزمایشگاهی  واقعی.. 39

 

2-6-3 محاسن استفاده از آزمایشگاه های واقعی.. 41

 

2-6-4 معایب استفاده از آزمایشگاه های واقعی.. 42

 

2-7  آزمایش مجازی.. 44

 

2-7-1 مفهوم آزمایشگاه مجازی.. 44

 

2-7-2 تاریخچه آزمایشگاه مجازی.. 44

 

2-7-3 محاسن استفاده از آزمایشگاه های مجازی.. 45

 

2-8 مواضع نظریه پردازان در مورد انجام آزمایش…. 46

 

2-9  رابطه انجام فعالیت های آزمایشگاهی با یادگیری.. 47

 

2-10 پیشینه تحقیق.. 48

 

فصل سوم

 

3-1 مقدمه. 53

 

3-2 روش پژوهش…. 53

 

3-3 طرح پژوهشی.. 53

 

3-4 جامعه آماری.. 54

 

3-5 نمونه آماری.. 54

 

3-6 ابزار های پژوهش…. 55

 

3-7 روایی و پایایی ابزارهای پژوهش…. 56

 

3-8 روش اجرای پژوهش…. 56

 

3-9 روش تحلیل داده ها 57

 

3-10  جمع بندی.. 57

 

فصل چهارم

 

4-1 مقدمه. 59

 

4-2 یافته های توصیفی.. 59

 

4-2-1 یافته های توصیفی  پیش آزمون و پس آزمون روش آزمایشگاه مجازی  60

 

4-2-2 یافته های توصیفی  پیش آزمون و پس آزمون روش آزمایشگاه حقیقی  61

 

4-3 یافته ها در چهارچوب فرضیات و سوال پژوهش…. 62

 

4-3-1 بررسی توزیع داده ها 63

 

4-3-2 بررسی فرضیه های تحقیق.. 64

پایان نامه و مقاله

 

 

4-3-2-1  فرضیه اول.. 64

 

4-3-2-2  فرضیه دوم. 65

 

4-3-3 بررسی سوال پژوهش…. 66

 

4-3-3-1  بررسی اثر روش تدریس بر عملکرد دانش آموزان.. 68

 

4-3-3-2  بررسی همگنی واریانس‌ها : 68

 

4-3-3-3 بررسی همگنی رگرسیون : 69

 

4-3-3-4 تحلیل كوورایانس…. 69

 

فصل پنجم

 

5-1 مقدمه. 73

 

5-2 خلاصه پژوهش و بحث… 73

 

5-3 محدودیت های پژوهش…. 75

 

5-4 پیشنهادهای پژوهش…. 76

 

5-4-1 پیشنهادهای مبتنی بر یافته های پژوهش…. 76

 

5-4-2 پیشنهادهای کاربردی.. 76

 

5-5 جمع بندی.. 77

 

فهرست جداول

 

عنوان مطالب                                                                                        شماره صفحه

 

جدول 2-1 ماتریس سازوكار یادگیری برپایه پروژه- محوری و حل مسئله  34

 

جدول 2-2: ویژگی انواع روش‌های آموزش آزمایشگاهی.. 35

 

جدول 2-3  جمع بندی سطوح پنجگانه و ویژگیهای هر سطح.. 37

 

جدول 3‑1 مشخصات طرح پژوهشی.. 53

 

جدول 3-2 مشخصات گروههای پژوهشی.. 55

 

جدول 4‑1: آماره‌های توصیفی مربوط به روش یادگیری مجازی.. 61

 

جدول 4‑2: آماره‌های توصیفی مربوط به روش یادگیری حقیقی.. 62

 

جدول 4-3  بررسی نرمال بودن.. 65

 

جدول 4-4  آزمون t زوجی روش آزمایشگاه واقعی.. 66

 

جدول 4-5  آزمون t زوجی روش آزمایشگاه مجازی.. 67

 

جدول 4-6  آزمون t مستقل روش آزمایشگاه مجازی و حقیقی.. 68

 

جدول 4-7  آزمون لوین جهت بررسی مفروضه همگنی واریانس…. 69

 

جدول 4-8  آزمون همگنی ضرایب رگرسیون.. 70

 

جدول 4-9  آزمون تحلیل كوواریانس…. 71

 

جدول 4-10  میانگین تعدیل شده 71

 

 

 

چکیده

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...