دانلود پایان نامه ارشد:تاثیر شبکه اجتماعی وایبر بر عملکرد تحصیلی |
2-1-3- آسیب های روانی شبکه های اجتماعی را در چهار دسته تقسیم بندی کرد: 28
2-1-4- نظریههای شبکه اجتماعی.. 29
2-1-4-1- نظریه شبکه. 29
2-1-4-2- نظریه ساختیابی.. 31
2-1-4-3- نظریه کاشت.. 33
2-1-4-4- اثر سوم شخص…. 35
2-1-4-5- نظریه حوزه عمومی هابرماس… 37
2-1-2- عملکرد تحصیلی.. 40
2-1-2-1- رویکردهای به ارزشیابی عملکرد تحصیلی.. 41
2-1-2-2- نظریههای عملکرد تحصیلی.. 45
2-1-2-2-1- نظریه یادگیری.. 45
2-1-2-2-2- تئوری یادگیری شناختی.. 50
2-1-2-2-3- تئوری یادگیری اجتماعی.. 51
2-1-2-2-4- تئوری یادگیری مشارکتی.. 51
2-1-2-2-5- رویکردهای شناختی – اجتماعی به انگیزش و نظریه اهداف پیشرفت.. 51
2-2- پیشینه پژوهش… 55
2-2-1- پژوهشهای خارجی.. 55
2-2-2- پژوهشهای داخلی.. 58
2-3- مدل نظری پژوهش… 61
2-4- مدل تجربی پژوهش… 62
فصل سوم. 63
مقدمه. 64
3-1- روش پژوهش… 64
3-2- واحد تحلیل. 64
3-3- ابزار گردآوری اطلاعات: 64
3-4- جامعه آماری و حجم نمونه. 64
3- 5- روش نمونه گیری.. 66
3-6- روایی و پایایی ابزار سنجش… 66
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها 68
فصل چهارم. 69
مقدمه: 70
4- 1- تحلیل توصیفی دادهها 71
4-1-1- توزیع پاسخگویان بر حسب جنسیت.. 71
4-1-2- توزیع پاسخگویان بر حسب سن.. 72
4-1-3- توزیع پاسخگویان بر حسب وضعیت شغلی.. 73
4-1-4- توزیع پاسخگویان بر حسب تحصیلات.. 75
4-1-5- توزیع پاسخگویان بر حسب درآمد. 76
4-1-6- توزیع پاسخگویان بر حسب استفاده روزانه از شبکه اجتماعی وایبر. 77
4-1-7- فرار از واقعیت زندگی (شبکه های اجتماعی) 78
4-1-8- بحث و یادگیری (شبکه های اجتماعی) 81
4-1-9- ایجاد روابط (شبکه های اجتماعی) 82
4-1-10- آگاهی و اطلاعات (شبکه های اجتماعی) 84
4-1-11- اوقات فراغت (شبکه های اجتماعی) 86
4-1-12- عدم کنترل و سانسور (شبکه های اجتماعی) 88
4-1-13- خودکارآمدی (عملکرد تحصیلی) 90
4-1-14- تأثیرات هیجانی (عملکرد تحصیلی) 92
4-1-16- برنامه ریزی (عملکرد تحصیلی) 94
4-1-17- فقدان کنترل (عملکرد تحصیلی) 96
4-1-18- انگیزش (عملکرد تحصیلی) 97
4-2- تحلیل استنباطی دادهها 101
4-2-1- الف: رابطه ی بین متغیرهای زمینهای پژوهش با عملکرد تحصیلی.. 101
4-2-2 ب: فرضیههای ویژه 108
4-2-3 ج: تحلیل مسیر. 114
فصل پنجم. 122
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 01:13:00 ق.ظ ]
|