2-4-مفاهیم اساسی درمدیریت استراتژیک……………………………………………………………………………………..17

 

2-5-ابعاد تصمیمات استراتژیک……………………………………………………………………………………………………19

 

2-6-مدل های مدیریت استراتژیک……………………………………………………………………………………………….20

 

2-6-1-مدل استراتژی جنریک……………………………………………………………………………………………………..20

 

2-6-2- مفاهیم و تئوری­های مرتبط با مدل مدیریت استراتژیک………………………………………………………….22

 

2-7- مفاهیم اساسی سازمان و مدیریت…………………………………………………………………………………………..22

 

2-8- مزایا و معایب استراتژی­های سازمانی………………………………………………………………………………………24

 

2-9- بررسی مدل­های اجرای استراتژی­های سازمانی………………………………………………………………………..25

 

2-10- فرایند برنامه ریزی جامع……………………………………………………………………………………………………28

 

2-11- تجزیه و تحلیل محیط خارجی و داخلی………………………………………………………………………………..31

 

2-12- تجدید ساختار استراتژیک………………………………………………………………………………………………….32

 

2-13- مدل رقابتی(پورتر)…………………………………………………………………………………………………………..32

 

2-14-مدل نظام برنامه ریزی استراتژیک………………………………………………………………………………………..33

 

2-15- مدل رایت……………………………………………………………………………………………………………….34

 

2-16- مدل مینتزبرگ………………………………………………………………………………………………………………..35

 

2-17- مدل هیل………………………………………………………………………………………………………………………..36

 

2-18- مدل دیوید……………………………………………………………………………………………………………………..37

 

2-19- روشهای اجرای صحیح استراتژی­های سازمانی……………………………………………………………………….39

 

2-19-1- روش ارزیابی متوازن…………………………………………………………………………………………………….39

 

2-20- روش SWOT در برنامه ریزی استراتژیک…………………………………………………………………………….40

 

2-21- چرا استراتژی ها درعمل پیاده نمی­شوند؟………………………………………………………………………………42

 

2-22- مقایسه و جمع‌بندی تعدادی از مدل‌های تدوین استراتژی………………………………………………………….43

 

2-23- تعریف صنایع دستی………………………………………………………………………………………………………….45

 

2-24- پیشینه صنایع دستی در جهان……………………………………………………………………………………………….46

 

2-25- پیشینه صنایع دستی در ایران………………………………………………………………………………………………..47

 

2-26- مزیت های نسبی صنایع دستی ایران……………………………………………………………………………………..49

 

2-27- تعداد شاغلین در صنایع دستی ایران……………………………………………………………………………………..50

 

2-28- تاریخچه تشکیل سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی…………………………………………..50

 

2-29- میزان ارزآوری صنایع دستی برای کشور………………………………………………………………………………52

 

2-30- تحلیلی بر صنایع دستی استان گیلان……………………………………………………………………………………..52

 

2-31- ماسوله…………………………………………………………………………………………………………..58

 

2-31-1- ویژگی های اجتماعی وشغلی………………………………………………………………………………..59

 

2-31-1-1-جمعیت…………………………………………………………………………………………………………………..59

 

2-31-1-2 -ویژگی های شغلی جمعیت شهر ماسوله………………………………………………………………………..60

 

2-31-1-3- نوع فعالیت و تعداد شاغلین کارگاه ها………………………………………………………………………….61

 

2-31-1-4- شاغلان برحسب نوع فعالیت……………………………………………………………………………………….63

 

2-32- ویژگی های اقتصادی……………………………………………………………………………………………………….65

 

2-32-1- کشاورزی…………………………………………………………………………………………………………………..65

 

2-32-2- صنعت……………………………………………………………………………………………………………………….65

 

2-32-3- تعاونی زنان………………………………………………………………………………………………………………….65

 

2-33- تاسیسات پذیرایی…………………………………………………………………………………………………………….66

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

2-34- طبقه بندی صنایع دستی ماسوله……………………………………………………………………………………………66

 

2-34-1- هنرگره چینی………………………………………………………………………………………………………………66

 

2-34-2- جوراب بافی………………………………………………………………………………………………………………68

 

2-34-3- عروسک های دست بافت سنتی……………………………………………………………………………………..69

 

2-34-4- چموش………………………………………………………………………………………………………………………70

 

2-34-5- آهنگری…………………………………………………………………………………………………………………….71

 

2-35- پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………73

 

فصل سوم:مواد و روش ها

 

3-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 81

 

3-2-جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………..81

 

3-3-نمونه آماری و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………81

 

3-4- نوع تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………..82

 

3-5-روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….82

 

3-6-روش جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………………………..83

 

3-7-چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………..83

 

3-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه­ها…………………………………………………………………….84

 

3-8-1-روش ضریب آلفای کرونباخ……………………………………………………………………………………………..85

 

3-8-2-آزمون کولموگروف- اسمیرنوف(K-S)………………………………………………………………………………85

 

3-8-3- آزمون تی ( t )………………………………………………………………………………………………………………86

 

3-8-4 – تجزیه و تحلیل همبستگی و رگرسیون……………………………………………………………………………….86

 

3-8-4-1- همبستگی………………………………………………………………………………………………………………….86

 

3-8-4-2- ضریب همبستگی………………………………………………………………………………………………………..86

 

3-8-4-3 – مدل­های رگرسیون…………………………………………………………………………………………………….87

 

3-9- ابزار جمع‌آوری دادها………………………………………………………………………………………………………….87

 

3-10- معرفی روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره…………………………………………………………………………….90

 

3-10-1 – معرفی تکنیک دی متل……………………………………………………………………………..90

 

3-10-2 – معرفی مدل تاپسیس……………………………………………………………………………………………………..93

 

3-11-  پایایی و روایی پرسش­نامه‌ها……………………………………………………………………………………………..94

 

فصل چهار:نتایج و بحث

 

4-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….97

 

4-2- تجزیه و تحلیل داد­ه های پرسش‌نامه شماره یك و چهار…………………………………………………………….98

 

4-2-1- آمار توصیفی پرسش‌نامه شماره یك و چهار………………………………………………………………………..98

 

4-3 -تجزیه و تحلیل پرسشنامه شماره چهار( swot)………………………………………………………………………100

 

4-3-1- نقاط قوت ( s )……………………………………………………………………………………………………………100

 

4-3-2- نقاط ضعف ( w )………………………………………………………………………………………………………..101

 

4-3-3- فرصت ها (O )……………………………………………………………………………………………………………103

 

4-3-4- تهدیدها ( T )……………………………………………………………………………………………………………..104

 

4-4-استراتژی ها……………………………………………………………………………………………………………………..107

 

4-4-1- استراتژی تهاجمی(SO)………………………………………………………………………………………………..107

 

4-4-2- استراتژی بازنگری(………………………………………………(WO………….107

 

4-4-3- استراتژی تنوع (ST)…………………………………………………………………………………………………….108

 

4-4-4-استراتژی تدافعی (WT)………………………………………………………………………………………………..108

 

4-5-تجزیه و تحلیل پرسش نامه شماره یک………………………………………………………………………………….108

 

4-5-1- آمار استنباطی پرسش‌نامه شماره یك………………………………………………………………………………..108

 

4-5-1-1- آزمون نرمال بودن داده­ها…………………………………………………………………………………………..109

 

4-5-1-2- تبیین و تفسیر متغیرﻫﺎی پرسش‌نامه شماره یك……………………………………………………………….110

 

4-5-1-3- آزمون همبستگی و رگرسیون خطی ساده………………………………………………………………………111

 

4-6- پرسش(سوال) یک تحقیق………………………………………………………………………………………………….111

 

4-7- پرسش(سوال) دو تحقیق……………………………………………………………………………………………………112

 

4-8- تجزیه و تحلیل داد­ه های پرسش‌نامه شماره دو و سه………………………………………………………………..114

 

4-8-1- آمار توصیفی پرسش‌نامه شماره دو و سه……………………………………………………………………………114

 

4-9 پرسش سه(سوال 3) تحقیق…………………………………………………………………………………………………..116

 

4-10-رتبه­بندی معیارهای مؤثّر بر استراتژی­های توانمندسازی گردشگری بر اساس تكنیك دی متل ……….118

 

4-11- رتبه­بندی استراتژی­های توانمندسازی گردشگری …………………………………………………………………125

 

4-12- رتبه­بندی استراتژی­های توانمندسازی گردشگری بر اساس تكنیك تاپسیس………………………………126

 

فصل پنجم:جمع بندی و پیشنهادات

 

5-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..132

 

5-2- خلاصه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….132

 

5-3- نتایج و دستاوردهای حاصل از تحقیق…………………………………………………………………………………..134

 

5-3-1-  بررسی تفسیری فرضیه های پژوهش……………………………………………………………………………….134

 

5-3-1-1- بررسی پرسش(سوال) یك پژوهش……………………………………………………………………………..134

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...