2-2-5 )ارزیابی عملکرد و مدلهای سنجش آن ……………………………………………………………………………. 22

 

2-3) تعریف مدل کسب وکار……………………………………………………………………………………………………. 28

 

2-3-1) ابعاد مدل کسب و کار…………………………………………………………………………………………………….29

 

2-3-2) چهارچوبهای توصیف  مدل کسب وکار………………………………………………………………………….. 31

 

2-3-3 )الگوهای طراحی کسب وکار………………………………………………………………………………………….. 34

 

2-3-4 )نوآوری در مدل کسب وکار…………………………………………………………………………………………… 40

 

2-3-5 )الگوهای کسب وکار کارایی محور………………………………………………………………………………….. 47

 

2- 4 )پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….. 48

 

فصل سوم : روش اجرای تحقیق………………………………………………………………………………………………… 52

 

3-1 )مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 52

 

3-2 )فرایند اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………. 52

 

3-3 )روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 52

 

3-4 )نمونه و جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………. 53

 

3-5 )روش ها و ابزار جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………. 54

 

3-6 )روایی و پایایی ابزار اندازه گیری ……………………………………………………………………………………….. 55

 

3-7 )روشهای آماری تجزیه و تحلیل داده ها …………….. ……………………………………………………………… 57

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها …………………………………………………………………………………………..58

 

4-1 )مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………58

 

4-2 ) توصیف ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان …………………………………………………………..59

 

4-3 ) توصیف متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………..60

 

4-4 )آزمون فرضیه ها…………………………………………………………………………………………………………………62

 

فصل پنجم : نتایج تحقیق و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………..69

 

5-1 )مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….69

 

5-2 ) نتایج آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………….70

 

5-3 ) نتایج آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………73

 

5-4 ) پیشنهادات بر اساس یافته ها و فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………74

 

5-5) محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………..75

 

5-6 )پیشنهادات برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………………………..75

 

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………76

 

منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………..80

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول( 2-1 ) ابعاد کسب و کار ………………………………………………………………………………………………….30

 

جدول (2-2) نه سنگ بنای مدل کسب وکار………………………………………………………………………………….33

پایان نامه و مقاله

 

 

جدول (2-3) الگوهای طراحی مدل کسب و کار صاحبنظران مختلف……………………………………………….39

 

جدول( 2-4)میزان وابستگی هر یک از مدلها به نظریه های مدیریت راهبردی …………………………………..42

 

جدول (2-5) مدل مفهومی کسب و کار………………………………………………………………………………………..43

 

جدول (3-1)توزیع پرسشنامه بر اساس مولفه های بکار گرفته شده ………………………………………………….55

 

جدول(3-2) ضریب آلفای کرونباخ و منابع پرسشنامه……………………………………………………………………..57

 

جدول (4-1)توصیف زمینه فعالیت شرکتها…………………………………………………………………………………….59

 

جدول (4-2)توصیف متغیر سابقه شرکت ……………………………………………………………………………………..59

 

جدول (4-3) توصیف متغیر تعداد پرسنل………………………………………………………………………………………60

 

جدول (4-4)توصیف متغیر عملکرد …………………………………………………………………………………………….60

 

جدول (4-5) توصیف متغیر نوآوری……………………………………………………………………………………………..61

 

جدول (4-6)توصیف متغیر کارایی………………………………………………………………………………………………..61

 

جدول (4-7)ضریب همبستگی بین کارایی و عملکرد……………………………………………………………………..62

 

جدول (4-8)ضریب همبستگی بین نوآوری و عملکرد …………………………………………………………………..63

 

جدول (4-9)آزمون رگرسیون متغیره های مستقل بر عملکرد …………………………………………………………..64

 

جدول (4-10) آزمون رگرسیون بین نوآوری و عملکرد با توجه به سابقه شرکت ………………………………65

 

جدول (4-11) آزمون رگرسیون بین کارایی و عملکرد با توجه به سابقه شرکت ………………………………..66

 

جدول (4-12)آزمون رگرسیون بین نوآوری و عملکرد با توجه به تعداد پرسنل………………………………….67

 

جدول (4-13) آزمون رگرسیون بین کارایی و عملکرد با توجه به تعداد پرسنل…………………………………..67

 

جدول (4-14)آزمون تی تست متغیرهای تحقیق با توجه به زمینه فعالیت ………………………………………….68

 

جدول (5-1) توصیف مولفه های عملکرد شرکت …………………………………………………………………………70

 

جدول( 5-2) توصیف مولفه های الگوی کسب و کار نوآوری محور…………………………………………………71

 

جدول( 5-3) توصیف مولفه های الگوی کسب و کار کارایی محور………………………………………………….72

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...