2-12. آمیزه بازاریابی.. 48

 

2-13. آمیخته تبلیغات.. 48

 

2-14. سوابق مرتبط.. 49

 

فصل3 : روش پژوهش

 

3-1. مقدمه. 53

 

3-2. روش پژوهش… 53

 

3-3. جامعه آماری.. 55

 

3-4. نمونه آماری و روش نمونه گیری.. 55

 

3-5. ابزار گردآوری داده‏ها 56

 

3-6. اعتبار و روایی.. 56

 

3-7. متغیرهای تحقیق، نحوه اندازه‏گیری آن ها و مدل های آماری جهت آزمون فرضیات.. 57

 

3-7-1. متغیرهای مستقل.. 57

 

3-7-2. متغیر اصلی یا وابسته. 57

 

3-8. چگونگی جمع‏آوری داده‏ها 58

 

3-9. روش‏های آماری.. 58

 

3-10. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 59

 

فصل4 : تجزیه و تحلیل یافته ها

 

4-1. مقدمه. 60

 

4-2. توصیف داده‏ها 61

 

4-2-1. وضعیت آزمودنی‏ها بر حسب نوع فروشگاه 61

 

4-2-2. وضعیت آزمودنی‏ها بر حسب جنسیت… 62

 

4-3. تحلیل داده‏ها 63

 

4-3-1. بررسی نرمال بودن داده‏ها 64

 

4-3-2. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 65

 

4-3-3. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد. 67

 

4-3-4. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 69

 

4-3-5. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 71

 

4-3-6. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنی‏داری دارد. 72

 

4-3-7. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 74

پایان نامه و مقاله

 

 

4-3-8. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 76

 

4-3-9. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 78

 

4-3-10. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 80

 

4-3-11. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 81

 

4-3-12. شناخت برند بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنی‏داری دارد. 83

 

4-3-13. شناخت برند بر تداعی برند تاثیر معنی‏داری دارد. 85

 

4-3-14. کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد. 87

 

4-3-15. تداعی برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی‏داری دارد. 89

 

فصل5 : نتیجه گیری

 

5-1. مقدمه. 92

 

5-2. بحث در یافته‏ها 93

 

5-3. پیشنهادهای تحقیق.. 97

 

5-3-1. پیشنهادهای کاربردی.. 97

 

5-3-2. پیشنهادهای پژوهشی.. 98

 

5-4. محدودیت‏های تحقیق.. 99

 

منابع. 99

 

پیوست    100

 

 

  • مقدمه

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...