2-2-7 برخی سودمندیهای هوشمندی رقابتی

 

2-2-8 ابزارها و تکنیک ها هوش رقابتی

 

2-2-9 اخلاق هوش رقابتی

 

2-2-10 استفاد ه کنندگان هوش رقابتی

 

2-2-11 هوشمندی رقابتی جهانی

 

2-3 وفاداری مشتری

 

2-3-1 ارتباط وفاداری و حفظ مشتری

 

2-3-2 مدل وفاداری مشتری نونز و درز

 

2-3-3 وفاداری و رضایت مشتری

 

2-3-4 انواع وفاداری مشتری

 

2-3-5 اهمیت وفاداری مشتری بانک ها

 

2-3-6 مراحل جذب مشتری و ایجاد وفاداری

 

2-3-7 مدل های متغیرهای تحقیق و مدل عملیاتی تحقیق

 

2-4 بانک ها و مؤسسات مالی

 

2-4-1 تعریف بانک

 

2-4-2 بانک های پیش آهنگ در جهان

 

2-4-3 معرفی بانک توسعه تعاون

 

2-5 پیشینه تحقیق

 

2-6 خلاصه فصل

 

فصل سوم روش‌ اجرای تحقیق

 

3-1 مقدمه

 

3-2 روش تحقیق

 

3-3 جامعه آماری

 

3-4 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری

 

3-5 روش جمع آوری داده ها

 

3-6 ابزار جمع آوری داده ها

 

3-7 روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها

 

3-8 نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسشنامه

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده‌ها

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

4-1 مقدمه

 

4-2 آمار توصیفی

 

4-2-1 متغیرهای جمعیت شناختی

 

4-2-2 متغیرهای مورد تحقیق

 

4-4 آزمون فرضیه های پژوهش

 

4-5 فرضیات تحقیق

 

فصل پنجم نتیجه‌گیری و پیشنهادات

 

5-1 مقدمه

 

5-2 خلاصه تحقیق

 

5-3 یافته های پژوهش

 

5-4 تحلیل نتایج و پیشنهادات مرتبط با آن

 

5-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی

 

5-6محدودیت های تحقیق

 

منابع و ماخذ

 

پیوست ها

 

پیوست الف: پرسشنامه

 

پیوست ب: خروجی کامپیوتری

 

چکیده :

 

محقق در این پژوهش با عنوان بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر وفاداری مشتریان بانک توسعه تعاون استان همدان، با استفاده از مدل بر گرفته از مقاله ای با عنوان ((هوش رقابتی: ترسیم چندگانه برای استراتژی بازاریابی)) نوشته پائول دیشمن (دانشگاه ماریوت آمریکا[1]) و جاناتان گالوف (دانشگاه تالفر کانادا) در سال 2007، به فرضیه سازی پرداخته است.

 

 این تحقیق با استفاده از روش تحقیق توصیفی پیمایشی، در جامعه آماری تحقیق (شامل کلیه مشتریان شعب بانک توسعه تعاون استان همدان) انجام گردیده است که مهمترین ابزار جمع آوری اطلاعات این تحقیق پرسشنامه بوده است که محقق با استفاده از پرسشنامه های موجود در کتب و مقالات و سایتها توسط، طراحی و تدوین کرده است و پایایی برابر 947/0 واحد داشته است.

 

نتایج تحقیق نشان داد که کلیه فرضیات تحقیق پذیرفته شده است. تحلیل و بررسی مقایسه نتایج بدست آمده آزمون فرضیات تحقیق و ابعاد چهار گانه مدل هوشمندی رقابتی، نشان داد که در فرضیه اصلی تحقیق متغیر هوشمندی رقابتی دارای تأثیر مستقیم 466/0 بر وفاداری مشتریان شعب بانک توسعه تعاون استان همدان بوده است. همچنین بیشترین تأثیر عوامل چهار گانه هوشمندی رقابتی، مربوط به عامل جمع آوری اطلاعات با رقمی برابر 465/0 واحد می باشد.

 

اصطلاحات کلیدی: هوشمندی رقابتی، برنامه ریزی و تمرکز، جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل بازار، ارتباطات و وفاداری مشتریان

 

 

 

 1-1             مقدمه

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...