2-1-3 رویکرد رفتاری: 23

 

2-1-3 رویکرد یادگیری اجتماعی: 24

 

2-1-4 رویکرد صفت: 24

 

2-1-8-1  نظریه صفت آلپورت: 24

 

2-1-8-2 نظریه صفت کتل: 25

 

32-1-8-3- نظریه صفت آیزنک1.. 26

 

2-1-8-4 الگوی مک کری2 و کوستا3: 28

 

2-1-8-5- الگوی پنج عاملی صفات شخصیت: 30

 

2-2-1 هوش هیجانی.. 38

 

2-2-2-سابقه نظری مفهوم هوش هیجانی : 40

 

2-2-2-1- دیدگاه توانایی (پردازش اطلاعات). 40

 

2-2-2-2- دیدگاه شخصیتی ـ اجتماعی ـ هیجانی هوش هیجانی.. 45

 

2-2-2-3- دیدگاه مختلط هوش هیجانی.. 49

 

2-3-2 انواع پرخاشگری: 49

 

2-3-3 مدل های جدید در مورد پرخاشگری.. 50

 

2-3-4 آیا پرخاشگری غریزی است؟. 51

 

2-3-5 آیا پرخاشگری مفید است؟. 53

 

2-3-6 علل پرخاشگری.. 55

 

2-3-6-1 علل عصب شناختی و شیمیایی.. 55

 

2-3-6-2 الکل.. 56

 

2-3-6-3 درد و ناراحتی: 56

 

2-3-6-4 یادگیری اجتماعی و پرخاشگری: 57

 

2-3-6-5 یاد گیری اجتماعی، خشونت، و رسانه های همگانی: 58

پایان نامه

 

 

2-3-6-6 پرخاشگری برای جلب توجه عمومی: 59

 

2-3-6-7 استدلال محض: 59

 

2-3-7 روش های کاهش پرخاشگری.. 60

 

2-4 پژوهش های انجام شده در داخل و خارج کشور: 60

 

فصل سوم: روش پژوهش

 

3-2 طرح پژوهش: 64

 

3-3- جامعه پژوهش: 65

 

3-4- نمونه و نمونه گیری: 65

 

3-5- ابزار پژوهش…. 65

 

3-5-1 پرسشنامة هوش هیجانی شرینگ….. 65

 

3-5-2-پرسشنامه پرخاشگری باس و پری.. 67

 

3-5-3  پرسشنامه ویژگی های شخصیت NEO- FFI 68

 

3-6 روند اجرای پژوهش…. 69

 

3-7 شیوه تجزیه و تحلیل.. 69

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

 

4-2 بخش اول: آمارههای توصیفی.. 71

 

4-3 بخش دوم: بخش آمارهای استنباطی.. 73

 

 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

5-1 بحث در چارچوب فرضیه ها: 80

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...