پایان نامه ارشد : رابطه بین هوش هیجانی و شخصیت با پرخاشگری در دانشآموزان دبیرستانی |
2-1-3 رویکرد رفتاری: 23
2-1-3 رویکرد یادگیری اجتماعی: 24
2-1-4 رویکرد صفت: 24
2-1-8-1 نظریه صفت آلپورت: 24
2-1-8-2 نظریه صفت کتل: 25
32-1-8-3- نظریه صفت آیزنک1.. 26
2-1-8-4 الگوی مک کری2 و کوستا3: 28
2-1-8-5- الگوی پنج عاملی صفات شخصیت: 30
2-2-1 هوش هیجانی.. 38
2-2-2-سابقه نظری مفهوم هوش هیجانی : 40
2-2-2-1- دیدگاه توانایی (پردازش اطلاعات). 40
2-2-2-2- دیدگاه شخصیتی ـ اجتماعی ـ هیجانی هوش هیجانی.. 45
2-2-2-3- دیدگاه مختلط هوش هیجانی.. 49
2-3-2 انواع پرخاشگری: 49
2-3-3 مدل های جدید در مورد پرخاشگری.. 50
2-3-4 آیا پرخاشگری غریزی است؟. 51
2-3-5 آیا پرخاشگری مفید است؟. 53
2-3-6 علل پرخاشگری.. 55
2-3-6-1 علل عصب شناختی و شیمیایی.. 55
2-3-6-2 الکل.. 56
2-3-6-3 درد و ناراحتی: 56
2-3-6-4 یادگیری اجتماعی و پرخاشگری: 57
2-3-6-5 یاد گیری اجتماعی، خشونت، و رسانه های همگانی: 58
2-3-6-6 پرخاشگری برای جلب توجه عمومی: 59
2-3-6-7 استدلال محض: 59
2-3-7 روش های کاهش پرخاشگری.. 60
2-4 پژوهش های انجام شده در داخل و خارج کشور: 60
فصل سوم: روش پژوهش
3-2 طرح پژوهش: 64
3-3- جامعه پژوهش: 65
3-4- نمونه و نمونه گیری: 65
3-5- ابزار پژوهش…. 65
3-5-1 پرسشنامة هوش هیجانی شرینگ….. 65
3-5-2-پرسشنامه پرخاشگری باس و پری.. 67
3-5-3 پرسشنامه ویژگی های شخصیت NEO- FFI 68
3-6 روند اجرای پژوهش…. 69
3-7 شیوه تجزیه و تحلیل.. 69
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-2 بخش اول: آمارههای توصیفی.. 71
4-3 بخش دوم: بخش آمارهای استنباطی.. 73
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1 بحث در چارچوب فرضیه ها: 80
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-10-08] [ 02:08:00 ب.ظ ]
|