پایان نامه ارشد:بررسی رابطه شوخ طبعی و تاب آوری با فرسودگی شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان کامیاران |
2-3-4-مدل كپنر………………………………………………………………………… 15
2-3-5-رویكرد ساختاری……………………………………………………………….. 16
2-4-سیر فرسودگی شغلی……………………………………………………………………… 16
2-5-عوامل پیش سندرم فرسودگی شغلی………………………………………………………. 17
2-6-علایم هشداردهنده فرسودگی شغلی………………………………………………………. 20
2-7-ویژگیهای افراد مستعد فرسودگی…………………………………………………………. 22
2-8-عوامل مؤثر در فرسودگی شغلی…………………………………………………………… 23
2-9-شیوه های مقابله با فرسودگی شغلی………………………………………………………. 23
2-10-راهبردهای سازمانی مقابله با فرسودگی شغلی…………………………………………… 24
2-10-شوخ طبعی؛ مبانی (رویكردهای) نظری روان شناختی…………………………………… 25
2-10-1- نظریه اهانت………………………………………………………………….. 25
2-10-2-نظریه تخلیه هیجانی و آسودگی:………………………………………………. 25
2-10-3-نظریه ناهماهنگی و تباین……………………………………………………… 26
2-11-انواع شوخ طبعی………………………………………………………………………… 26
2-12-تاب آوری………………………………………………………………………………. 27
2-13-تعریف و مفهوم شناسی تاب آوری……………………………………………………… 27
2-14-تاریخچه مطالعات تاب آوری…………………………………………………………… 30
2-15-دیدگاه های نظری………………………………………………………………………. 31
2-16-انواع تاب آوری…………………………………………………………………………. 33
2-16-1-تاب آوری عمومی…………………………………………………………………… 33
2-16-2-تاب آوری حقیقی……………………………………………………………………. 33
2-16-3-تاب آوری تلقیحی…………………………………………………………………… 33
2-17-ویژگی های افراد تاب آور……………………………………………………………… 33
2-18-عوامل حفاظتی تاب آوری………………………………………………………………. 35
2-19-پیشینه پژوهشی…………………………………………………………………………. 36
2-19-1-پژوهش های داخلی…………………………………………………………… 36
2-19-2-پژوهش هی خارجی………………………………………………………….. 39
فصــل سوم : روش پژوهش
3-1- روش پژوهش……………………………………………………………………………. 42
3-2- جامعه آماری…………………………………………………………………………….. 42
3-3- نمونه و روش نمونه گیری……………………………………………………………….. 42
3-4- متغیر های پژوهش……………………………………………………………………….. 42
3-5- ابزار سنجش……………………………………………………………………………… 42
3-6- روش اجرا……………………………………………………………………………….. 43
3-7- روش تجزیه وتحلیل داده ها…………………………………………………………….. 44
فصــل چهارم : تجزیه و تحلیل دادهها
4-1-مقدمه……………………………………………………………………………………… 46
4-2-توصیف داده ها…………………………………………………………………………… 46
4-2-1-سن …………………………………………………………………………….. 46
4-2-2-تأهل……………………………………………………………………………. 47
4-2-3-سابقه خدمت……………………………………………………………………. 47
4-2-4-وضعیت استخدامی……………………………………………………………… 48
4-2-5-میزان تحصیلات………………………………………………………………… 48
4-3-تحلیل داده ها…………………………………………………………………………….. 49
4-3-1-فرضیه های پژوهش…………………………………………………………….. 49
4-3-2- سوالات پژوهش……………………………………………………………….. 50
فصــل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1-تحلیل فرضیه و سوالات پژوهش…………………………………………………………. 53
5-2-نتیجه گیری……………………………………………………………………………….. 55
5-3-محدودیت های پژوهش………………………………………………………………….. 56
5-4-پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………………………. 57
5-5-پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………. 57
منابع……………………………………………………………………………………………. 59
الف) منابع فارسی………………………………………………………………………… 59
ب) منابع لاتین…………………………………………………………………………… 62
پیوست ها……………………………………………………………………………………… 64
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 01:16:00 ق.ظ ]
|