2-1-5-تاریخچه ی بهداشت روانی……………………………………………………………………………………………………………….15

 

2-1-6-تاریخچه  بهداشت روانی در ایران……………………………………………………………………………………………………….17

 

2-1-7-اهداف بهداشتی روانی……………………………………………………………………………………………………………………..19

 

2-1-8-عملکردبهداشت­روانی………………………………………………………………………………………………………………………20

 

2-1-8-1-الف) پیش گیری انواع  آن………………………………………………………………………………………………………….. 21

 

 

 

2-1-8-2-ب) درمان و انوع آن………………………………………………………………………………………………………………………21

 

2-1-8-3-ج) توان بخشی وانواع آن………………………………………………………………………………………………………………..23

 

2-2-پایگاههای هویت…………………………………………………………………………………………………………………………………..24

 

2-2-1- نظریه های مربوطه به هویت………………………………………………………………………………………………………………..24

 

2-2-2-پایگاه هویت……………………………………………………………………………………………………………………………………..27

 

2-2-3-بحران  هویت  …………………………………………………………………………………………………………………………………..29

 

2-2-4-جامعه بسترمهم هویت………………………………………………………………………………………………………………………..30

 

2-2-5-مهمترین­ بسترهای­ اجتماعی­هویت………………………………………………………………………………………………………..31

 

2-2-6-پیامدهای بحران هویت………………………………………………………………………………………………………………………31

 

2-2-6-1-عوامل موثر در پدیدآیی بحران هویت……………………………………………………………………………………………….31

 

2-3-منبع کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………………………..32

 

2-3-1-کنترل درونی در برابر کنترل بیرونی………………………………………………………………………………………………………32

 

2-3-2-ارزیابی منبع کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………….32

 

2-3-3-عوامل مرتبط بین منبع کنترل با تغذیه…………………………………………………………………………………………………….33

 

2-3-4-افراد ارای منبع کنترل درونی……………………………………………………………………………………………………………….34

 

2-3-5-افراد دارای منبع کنترل بیرونی……………………………………………………………………………………………………………..35

 

2-3-6-پیوستار منبع کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………….36

 

2-3-7-نوسان پیوستار کانون کنترل………………………………………………………………………………………………………………..37

 

2-3-8- پی آمد هاو تاثیرات کانون کنترل……………………………………………………………………………………………………….38

 

2-3-9-شکل گیری کانون کنترل…………………………………………………………………………………………………………………..38

 

2-3-10-پرورش منبع کنترل درکودکی…………………………………………………………………………………………………………..38

 

2-4-اختلالات تغذیه……………………………………………………………………………………………………………………………………38

 

2-4-1-کم اشتهایی روانی و پر اشتهایی روانی…………………………………………………………………………………………………..39

 

2-4-2-مشخصه های بالینی بی اشتهایی روانی…………………………………………………………………………………………………….39

 

2-4-3-زیر تیپ های بی اشتهایی روانی…………………………………………………………………………………………………………….40

 

2-4-4-شیوع ودوره و همایندی مرضی بی اشتهایی روانی…………………………………………………………………………………….40

 

2-4-5-مشخصه های بالینی پراشتهایی روانی………………………………………………………………………………………………………41

 

2-4-6-زیرتیپ های پر اشتهایی روانی………………………………………………………………………………………………………………41

 

2-4-7-شیوع و دوره و همایندی مرضی پراشتهایی روانی……………………………………………………………………………………..41

پایان نامه

 

 

2-4-8-شباهت و تفاوت بین دو نوع اختلال خوردن…………………………………………………………………………………………….42

 

2-4-9-سبب شناسی و عوامل علیتی در اختلال خوردن……………………………………………………………………………………….42

 

2-4-10-درمان و مداخله های درمانی………………………………………………………………………………………………………………44

 

2-4-11-دیگر اختلالات خوردن……………………………………………………………………………………………………………………45

 

2-5-تحقیقات داخلی و خارجی……………………………………………………………………………………………………………………..47

 

2-5-1-تحقیقات داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………….47

 

2-5-2-تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………………………………………….48

 

2-6- مدل مفهومی………………………………………………………………………………………………………………………………………49

 

فصل سوم:روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………50

 

3-1-طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………..51

 

3-2- متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….51

 

3-3-جامعه و نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………….51

 

3-4- ابزار پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………..51

 

3-5-شیوه اجرا…………………………………………………………………………………………………………………………………………..56

 

3-6-روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………….56

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………..57

 

4-1-یافته های توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………….58

 

4-2-یافته های استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………………59

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه­گیری……………………………………………………………………………………………………………………….62

 

5-1-بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………..63

 

5-1-1-فرضیه اول………………………………………………………………………………………………………………………………………63

 

5-1-2-فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………………………………………………64

 

5-1-3-فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………………………………………..65

 

5-1-4-فرضیه چهارم…………………………………………………………………………………………………………………………………..65

 

5-2- محدودیتهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………..67

 

5-3- پیشنهاد های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………67

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...