2 – 3 : علل شکوفایی هنر ……………………………………………………………………………………… 25- 22

 

2 – 4 : وضعیت کتاب آرایی در دوره­ی ایلخانی ……………………………………………………..30- 26

 

2 – 4 – 1 : خوشنویسی …………………………………………………………………………………………….37-31

 

2 – 4 – 2 : تذهیب …………………………………………………………………………………………………. 45- 37

 

2 – 4 – 3 : صفحه آرایی ………………………………………………………………………………………… 48- 45

 

2 – 4 – 4 : کاغذ …………………………………………………………………………………………………….. 49- 48

 

2 – 4 – 5 : صحافی و تجلید ………………………………………………………………………………….. 52- 49

 

فصل سوم: کتاب­شناسی و نسخه شناسی اثر

 

3 – 1 : کتاب­شناسی

 

3 – 1 – 1 : نهج البلاغه، موضوع و مؤلف ……………………………………………………………… 59- 54

 

پایان نامه

 

3 – 2 : نسخه شناسی

 

3 – 2 – 1 : احوال و آثار احمد بن السهروردی …………………………………………………….. 68- 60

 

3 – 2 – 2 : ویژگی‏های نسخه ………………………………………………………………………………… 72- 69

 

فصل چهارم: تحلیل و بررسی نسخه

 

4 – 1 : قواعد عمومی خوشنویسی ……………………………………………………………………….. 77- 72

 

4 – 2 : ساختار هندسی و زمینه­ تاریخی خط نسخ …………………………………………. 78- 77

 

4 – 3 : ساختار هندسی و زمینه­ تاریخی خط ثلث ………………………………………….. 79- 78

 

4 – 4 : بررسی سبک خوشنویسی اثر …………………………………………………………………. 111-80

 

4 – 5 : بررسی شیوه­ی تذهیب و تزیینات ………………………………………………………………120-111          

 

4 – 6 : بررسی جدول­کشی …………………………………………………………………………………….. 129-120

 

4 – 7 : بررسی کاغذ ……………………………………………………………………………………………….. 132-130

 

4 – 8 : بررسی جلد ………………………………………………………………………………………………… 134-132

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...