مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

نمونه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………

 

ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

فصل چهار م……………………………………………………………………………………………………..

 

روش های آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

بررسی فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………………….

 

بررسی فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………………………….

 

بررسی فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

فصل پنجم……………………………………………………………………………………………………….

 

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

نتیجه گیری كلی…………………………………………………………………………………………………………………………………

 

محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………….

 

پیشنهاد پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                                صفحه

 

جدول شماره(4-1) آلفای براساس نمران استاندارد………………………………………………………………………………

 

جدول شماره(4-2)آلفای کرونباخ تمامی سوالات به شکل جدا گانه…………………………………………………..

 

جدول شماره(4-3)همبستگی بین نمرات عملکرد با سوالات این مقیاس…………………………………………..

 

جدول شماره(4-4)همبستگی بین نمرات دانش با سوالات این مقیاس……………………………………………..

 

جدول شماره(4-5). همبستگی بین نمرات  نگرش با سوالات این مقیاس…………………………………………

 

جدول شماره(4-6)همبستگی بین نمره کل آزمون با سوالات…………………………………………………………….

 

جدول شماره(4-7)جدول ضریب همبستگی پیرسون دانش و عملکرد ……………………………………………..

 

جدول شماره(4-8)جدول ضریب همبستگی پیرسون بین نگرش و عملکرد  …………………………………..

 

جدول شماره(4-9)جدول ضریب همبستگی پیرسون  بین دانش و عملکرد ……………………………………

 

جدول شماره(4-10)جدول ضریب همبستگی بین نمره کل  با مقیاس های 3گانه …………………………

 

 

 

چکیده:

 

پژوهش حاضر با هدف “بررسی تاثیر استفاده از اینترنت بر میزان دانش نگرش و عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه های شاهرود در  بروز رسانی تدریس” انجام گرفته است.جامعه آماری شامل کلیه اعضای هیات علمی دانشگاههای شاهرود می باشد.به منظور دستیابی به هدف پژوهش تعداد   50 نفر به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه محقق ساخته اجرا بر روی آنها اجرا شد.

 

نتایج حاصل با استفاده از تحلیل آلفای کرونباخ  و نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...