ارائه روشهائی كاربردی جهت حضور و استقرار دائم شركتهای تولید كننده سیمان كشور در بازارهای منطقه‌ای و بین المللی سیمان.

 

 

 

1-2. تحقیقات پیشین مرتبط با موضوع

 

شایسته است به تحقیقاتی كه در این راستا پیش از این صورت پذیرفته اشاره گردد، لذا بطور خلاصه بقرار ذیل ارائه میگردد :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( جدول :‌1-1 ) موضوع تحقیقات پیشین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف موضوع تحقیق محقق سال تحقیق
1 بررسی بازار سیمان كشورهای امارت متحدة عربی و افریقا

مركز تحقیقات

 

 

مجتمع صنعتی سیمان آبیك

79-1375
2 بررسی و امكان سنجی سرمایه‌گذاری در صنعت سیمان كشور با اتكاء به جدول داده و ستاده در این صنعت.

احمد رضا نیك آبادی

 

 

تهران مركزی

1378
3 بررسی استراتژیك افزایش صادرات سیمان. كلینكر ایران

عزیز نادمی زاده

 

 

دانشگاه فردوسی مشهد

1377
4 بررسی موانع و محدودیتهای موجود در صادرات كلینكر سیمان به كشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس

علیرضا عدل

 

 

دانشگاه مدیریت تهران

1374
5 نقش دولت در قیمت گذاری صنعت سیمان

احمد رضا خادمی

 

 

دانشگاه تهران

1358
6 امكانات سرمایه‌گذاری صنعت سیمان كشور

حسن سوداگر

 

 

دانشگاه تهران

1352

 

 

 

شایان ذكر است عنوان گردد كه تحقیق حاضر با دیدگاه (4P ) متداول در بازاریابی در خصوص افزایش صادرات سیمان كشور نگرش خود را بسط داده و فرضیه‌های خود را بر عناصر فرعی هر یك از عنصرهای اصلی ( 4P ) برپا نموده است و بدین جهت با كلیه تحقیقات قبلی تمایز محض دارد.

 

اینك بطور مختصر شرح هر یك از تحقیقات فوق را خواهیم آورد.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...