دانلود پایان نامه ارشد:بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات كارخانجات سیمان ایران |
ارائه روشهائی كاربردی جهت حضور و استقرار دائم شركتهای تولید كننده سیمان كشور در بازارهای منطقهای و بین المللی سیمان.
1-2. تحقیقات پیشین مرتبط با موضوع
شایسته است به تحقیقاتی كه در این راستا پیش از این صورت پذیرفته اشاره گردد، لذا بطور خلاصه بقرار ذیل ارائه میگردد :
( جدول :1-1 ) موضوع تحقیقات پیشین
ردیف | موضوع تحقیق | محقق | سال تحقیق |
1 | بررسی بازار سیمان كشورهای امارت متحدة عربی و افریقا | مركز تحقیقات
مجتمع صنعتی سیمان آبیك |
79-1375 |
2 | بررسی و امكان سنجی سرمایهگذاری در صنعت سیمان كشور با اتكاء به جدول داده و ستاده در این صنعت. | احمد رضا نیك آبادی
تهران مركزی |
1378 |
3 | بررسی استراتژیك افزایش صادرات سیمان. كلینكر ایران | عزیز نادمی زاده
|
1377 |
4 | بررسی موانع و محدودیتهای موجود در صادرات كلینكر سیمان به كشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس | علیرضا عدل
دانشگاه مدیریت تهران |
1374 |
5 | نقش دولت در قیمت گذاری صنعت سیمان | احمد رضا خادمی
دانشگاه تهران |
1358 |
6 | امكانات سرمایهگذاری صنعت سیمان كشور | حسن سوداگر
دانشگاه تهران |
1352 |
شایان ذكر است عنوان گردد كه تحقیق حاضر با دیدگاه (4P ) متداول در بازاریابی در خصوص افزایش صادرات سیمان كشور نگرش خود را بسط داده و فرضیههای خود را بر عناصر فرعی هر یك از عنصرهای اصلی ( 4P ) برپا نموده است و بدین جهت با كلیه تحقیقات قبلی تمایز محض دارد.
اینك بطور مختصر شرح هر یك از تحقیقات فوق را خواهیم آورد.
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 02:53:00 ق.ظ ]
|