(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

فهرست مطالب:
عنوان      صفحه
فصل اول- کلیات تحقیق
1-1- مقدمه    3
1-2- بیان مسأله     3
1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق    5
1-4- اهداف تحقیق    6
1-4-1- اهداف اصلی    6
1-4-2- اهداف فرعی    6
1-5- فرضیه های تحقیق    7
-6-1   روش شناسی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………….8
1-6- 1- مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………8
1-6-2- روش ها و ابزار گردآوری داده ها    9
1-6-3- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه    9
1-6-4- روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها    10
1-7- تعریف واژها و اصطلاحات  فنی…………………………………………………………………………………………………….11
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
2-1- ادبیات موضوعی تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………14
2-1-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….14
2-1-2- تعریف……………………………………………………………………………………………………………………………………14
2-1-3-  ارزش نام و نشان تجاری………………………………………………………………………………………………..16
2-1- 4- دلایل اطمینان مصرف کننده به نام و  نشان تجاری ………………………………………………………….17
2-1- 5- ویژگیهای مطلوب هر نام تجاری……………………………………………………………………………………………18
2-1- 6- جنبه های کیفی خوشایند در انتخاب نام و نشان تجاری…………………………………………………….19
2-1- 7- استراتژی های مربوط به نام و نشان تجاری    ..20
2-1-8- گسترش دامنه محصول    20
2-1-9- نام و نشان تجاری چندگانه    21
2-1-19- نام ها و نشان های تجاری جدید    21
2-1-11- سنجش اندازه های نام و نشان تجاری    22
2-1- 12- تمرکز فکری بر نام و نشان تجاری    22
2-1-13- اندازه های متمرکز بر نام و نشان تجاری    23

پایان نامه

 


2-1-14-  ساختن نام و نشان تجاری    24
2-1-15-  قدرت نام ها ونشان های تجاری تخصصی    24
2-1-16- تبدیل نام های تجاری به نمادها    25
2-1-17- قوانین تثبیت نام های تجاری    26
2-1-18- شخصیت نام و نشان تجاری    28
2-1-19- تجربه نام و نشان تجاری    30
2-1-20- جامعیت تجربه نام و نشان تجاری خلق شده    33
2-1-21- رنگ بندی آوایی تجربه نام و نشان تجاری    33
2-1- 23- ارتباطات نام و نشان تجاری    35
2-1-24- ارتباطات یکپارچه نام و نشان تجاری ……………………………………………………………………………..37
2-1- 25- خدمت    40
2-1-26-  کیفیت خدمات    41
2-1-26- 1-مفهوم کیفیت خدمات    41
2-1-26-2- ابعاد کیفیت خدمات    42
2-1-26-3- دلایل تلاش سازمانها برای ارائه خدمات با کیفیت    43
2-1-26-4- اجزای اصلی  کیفیت    45
2-1-26-5- تئوری عدم تایید کیفیت خدمات    45
2-1- 27- اعتماد به نام و نشان تجاری    46
2-1-27- 1- نقش اعتماد به نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری    47
2-1-27- 2- طبقه بندی اعتماد    48
2-1-28- رضایتمندی مصرف کننده    54
2-1-28-1- ابعاد رضایتمندی مشتری    56
2-1-28- 2- مدل های شکل گیری رضایتمندی مشتری    57
2-1-28-3- تأمین رضایتمندی مصرف کننده گان و مزایای آن    58
2-1-28-4-  مسیر مستقیم از رضایتمندی به نام و نشان تجاری به اعتماد به نام و نشان تجاری    59
2-1-28-5-  مسیر غیر مستقیم از رضایتمندی به نام ونشان تجاری به اعتماد از طریقUebv    59
2-1-29- وفاداری به نام و نشان تجاری    59
2-1-29-1- بررسی وفاداری    62
2-1-29- 2- وفاداری به نشان تجاری    65
2-1-29-3- رویکردهای وفاداری به نام و نشان تجاری    66
2-1-29- 4- طبقه بندی وفاداری براساس دومتغیر نگرش ورفتار    67
2-1-30- ارزش مشتری    70
2-1-30-1-  شناسایی مصرف کننده گان وفادار به نشان تجاری     70
2-1-31- رابطه بین رضایتمندی مشتری و وفاداری به نام و نشان تجاری    72
2-1-32- رابطه بین نگرش و رفتار با وفاداری به نام و نشان تجاری    72
2-1-33- خودانگاره    72

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...