این فرضیه بوسیله مطالعات نظری تأیید گشت و با استفاده از مطالعات میدانی از كارآموزان شركت كننده در این دوره ها و همچنین مسؤلینی كه با افراد آموزش دیده مذكور ارتباط كارى داشتند طی پرسشنامه اى در باره تأثیر طرح رشد و ارتقاء در چگونگی طرز تلقی ، نظر خواهی بعمل آمد.

 

نتیجه نظر خواهی مذكور بطور خلاصه آنستكه رویهمرفته از نظر آموزش دیده‌گان نسبت به مسؤلین آنها طرح رشد و ارتقاء درطرز تلقی شركت كنندگان در طرح مذكور تأثیر بیشتری داشته است.

 

همچنین با 99 درصد اطمینان میتوان اظهار داشت تمامی فرضیات فرعی معنا دار میباشند و نهایتاً بر اساس یافته های تحقیق پیشنهاداتی ارائه شده است.
مقدمه

 

 

فصل اول     كلیات

 

   1-1- تعریف و بیان موضوع                      1

 

2-1- هدف تحقیق                         2

 

3-1- اهمیت تحقیق                       3

 

4-1- بیان مسائل تحقیق                          4

 

5-1- بیان فرضیات                       5

 

6-1- محدودیتهای تحقیق                      6

 

7-1- تعریف واژه ها                         7

 

 

 

فصل دوم     مبانی نظری

 

 

     بخش اول – كلیات

 

1-2- مدیریت منابع انسانی                   8

 

2-2- آموزش كاركنان                         11

 

3-2- اهداف آموزش                       14

 

4-2- اهمیت و مزایای آموزش                      16

 

5-2- مراحل آموزش                       24

 

6-2- نیازسنجی یا برآورد احتیاجات اساسی در سازمان    25

 

1-6-2- اهداف نیازسنجی در برنامه ریزی آموزش كاركنان   25

 

2-6   -2- روشهای تعیین نیازههای آموزشی            27

 

3-6-2- ملاحظات اساسی در نیاز سنجی               31

 

7-2- هدفهای آموزشی و توسعه منابع انسانی           32

 

8-2- محتوا و مواد آموزشی مورد نیاز دوره           32

 

9-2- اصول یادگیری                          34

 

پایان نامه

 

1-9-2- نظریه های یادگیری                   36

 

2-9-2- مروری بر چند روش آموزش                  37

 

3-9-2- آموزش ضمن خدمت                      49

 

10-2- اجرا و ارزشیابی                          52

 

1-10-2- روش اجرای دوره                     52

 

2-10-2- ارزشیابی از برنامه‌های آموزشی              53

 

3-10-2- اهداف ارزشیابی از برنامه های آموزش        54

 

4-10-2- مراحل ارزشیابی از برنامه                  54

 

 

 

 

 

بخش دوم – تاریخچه آموزش كاركنان و طرح رشد و ارتقاء

 

–  مروری اجمالی بر تاریخچه آموزش كاركنان            56

 

–  آشنایی با طرح رشد و ارتقاء                     59

 

 

 

بخش سوم – مروری بر تحقیقات انجام شده

 

–  مروری بر تحقیقات انجام شده                  66

 

 

 

فصل سوم – روش تحقیق و تحلیل داده ها

 

1-3- روش تحقیق                         72

 

2-3- جامعه آماری و حجم نمونه ها                72

 

3-3- روش و ابزار جمع آوری اطلاعات               74

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...