2-3-2 شیشه‌گری پیش از تاریخ تا دوران هخامنشی……………………………………………………………………….. 21

 

2-3-3 شیشه‌گری در دوران هخامنشی ……………………………………………………………………….. 22

 

2-3-4 شیشه‌گری در دوران پارت و ساسانی …………………………………………………………………… 23

 

2-3-5 شیشه گری در دوران اسلامی……………………………………………………………………. 24

 

2-4 زیورها و سایر اشیاء …………………………………………………………………………………… 26

 

2-4-1 مهره های شیشه ای قرن اول تا چهارم ق.م…………………………………………………… 26

 

2-4-2 مهره های شیشه ای قرن اول تا سوم میلادی…………………………………………………….. 28

 

2-5 سازوکار معاصر اقتصاد جهانی هنر………………………………………………………………. 35

 

2-5-1 هنر و اقتصاد……………………………………………………………………………… 35

 

2-5-2 اقتصاد جهانی هنر………………………………………………………………………………… 37

 

2-5-3 هنر و جهانی شدن………………………………………………………………………….. 39

 

2-6  تحلیل بن‌مایه‌های جذاب هنر معاصر ایران…………………………………………………….. 44

 

2-6-1 خاص گرایی…………………………………………………………………………………………….. 44

 

2-6-2 نیوارنیتالیسم در پاسخ به توقع مخاطب غربی………………………………………………….. 46

 

2-6-3 خودنمود در نمایش زندگی زیسته………………………………………………………………. 48

 

2-7 رابطه بازار هنری و اقتصاد بازار…………………………………………………………………. 50

 

2-7-1 ویژگی‌های بازار هنری…………………………………………………………………………… 50

 

2-7-2 نظام تجارت مستقل………………………………………………………………………. 51

 

2-7-3 وظایف بازار…………………………………………………………………………………………….. 51

 

2-7-4 ضرورت سامان بخشیدن به مدیریت بازار هنری…………………………………………………….. 51

 

2-7-5 ساختار نظام حقوقی و مدیریت بازار هنری………………………………………………………………. 52

 

2-8 بسته‌بندی عامل مهم فروش…………………………………………………………………….. 52

 

2-8-1 اهمیت بسته‌بندی………………………………………………………………………………… 55

پایان نامه

 

 

2-8-2 فواید بسته‌بندی……………………………………………………………………………………. 56

 

2-8-3 طراحی بسته‌بندی………………………………………………………………………….. 56

 

فصل سوم: تحلیل ساختاری و زیبایی‌شناسی  و تجزیه و تحلیل یافته‌ها…………. 58

 

3-1 ساختار اثر هنری………………………………………………………………………………………….. 59

 

3-1-1 درک اهمیت شکل اثر هنری……………………………………………………………………… 59

 

3-1-2 نسبت شکل و معنا…………………………………………………………………………….. 59

 

3-1-3 ساختارگرایی…………………………………………………………………………………. 60

 

3-2 معنای زیبایی شناسی…………………………………………………………………………….. 60

 

3-2-1 سه کانون تمرکز زیبایی شناسی………………………………………………………………….. 65

 

3-2-2 پنج مسئله در زیبایی شناسی تحلیلی………………………………………………………. 68

 

3-3دسته‌بندی آثار از‌نظر تکنیک و تزئینات، تنوع فرم و‌شکل و طرح و‌تحلیل زیبایی شناسانه‌ آن‌ها 71

 

3-3-1 تکنیک و تزئینات………………………………………………………………………………….. 71

 

3-3-2 تنوع فرم و شکل………………………………………………………………………………………. 83

 

3-3-3 تنوع طرح و نقش…………………………………………………………………………………….. 86

 

3-3-4 موارد مورد استفاده در آثار زیورهای آبگینه معاصر……………………………………………………………. 91

 

3-3-5 کاربرد زیورها……………………………………………………………………………………………. 93

 

3-4 آمار‌گیری و تجزیه و تحلیل یافته‌ها……………………………………………………………………… 94

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...