1-4-1 اهداف کلی………..……….………………………………………………………………….………5

 

1-4-2 اهداف جزئی…….…….……………………………………………………..……………………….5

 

1-5 فرضیه های تحقیق……….……………..…………………………………………………….………….6

 

1-5-1 فرضیه اصلی…….………………………………………………………………………………….…..6

 

1-5-2 فرضیه های فرعی……………………..………………………….…………………………………….6

 

1-6تعریف واژه ها و اصطلاحات…………………………………..………………………..…………………………………..7

 

1ـ6ـ1 تعریف مفهومی عواطف منفی ومثبت……………………………………………………………………………………………………………………..7

 

1ـ6ـ2 تعریف عملیاتی عواطف مثبت ومنفی……………………………………………………………………………………………………………………… 7

 

1ـ6ـ3 تعریف مفهومی فرسودگی شغلی………………………………………………………………………………………………………………………………8

 

1ـ6ـ4 تعریف عملیاتی فرسودگی شغلی…………………………………………………………………………………………………………………………….8

 

1ـ6-5 تعریف مفهومی رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………8

 

1ـ6ـ6 تعریف عملیاتی  رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………………………………………….8

 

فصل دوم پیشینه تحقیق

 

2ـ1مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………10

 

2ـ2عاطفه مثبت ومنفی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….10

 

2ـ3 فرسودگی شغلی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………14

 

2ـ3ـ1 علل ایجاد فرسودگی شغلی………………………………………………………………………………………………………………………………….17

 

2ـ3ـ2نشانه های فرسودگی شغلی…………………………………………………………………………………………………………………………………19

 

2ـ3ـ3دیدگاهای درمورد فرسودگی شغلی…………………………………………………………………………………………………………………………19

 

2ـ4 رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………………………….22

 

2ـ4ـ1 ابعاد رفتار شهروندی………………………………………………………………………………………………………………………………………………..23

 

2ـ4ـ2عوامل تأثیر گذار بر رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………………………………………27

 

2ـ4ـ3 رفتار شهروندی سازمانی و فرسودگی شغلی در سازمان……………………………………………………………………………………………29

 

2ـ4ـ4رفتار شهروندی سازمانی در بخش دولتی…………………………………………………………………………………………………………….. 30

 

ـ2مروری برتحقیقات پیشین…………………………………………………………………………………………………………………………………………..30

 

2ـ5ـ1پیشینه تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………………..30

 

2ـ5ـ2پیشینه تحقیقات خارجی……………………………………………………………………………………………………………………………………44

 

 

 

فصل سوم روش پژوهش

 

3ـ1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………53

 

3ـ2روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….53

 

3ـ3جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………53

 

3ـ4نمونه آماری(حجم- روش)…………………………………………………………………………………………………………………………………………….54

 

3ـ5قلمرو زمانی و مکانی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………54

 

3ـ6روش جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

 

3ـ6ـ1مطالعات کتابخانه ای……………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

 

3ـ6-2 روش میدانی:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………54

 

3ـ7 اندازه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

 

3ـ7ـ1مقیاس عواطف مثبت ومنفی پاناس…………………………………………………………………………………………………………………………55

 

3ـ7ـ2مقیاس فرسودگی شغلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………55

 

3ـ7ـ3 مقیاس رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………………56

پایان نامه و مقاله

 

 

3ـ8 خلاصه طیف مورد استفاده در پرسشنامه پژوهشی حاضر………………………………………………………………………………………………..56

 

3ـ9روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………………………57

 

3ـ10محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………….57

 

3ـ10ـ1محدویت های غیر قابل کنترل………………………………………………………………………………………………………………………………57

 

3ـ10ـ2محدودیت های کنترل……………………………………………………………………………………………………………………………………………57

 

3ـ11 خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 57

 

 

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها

 

4ـ1مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………60

 

4ـ2 توصیف آماری داده ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………60

 

4ـ2ـ1 یافته های توصیفی شامل میانگین و انحراف استاندارد متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………60

 

4ـ2ـ2. سوالات پژوهشی: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..60

 

4ـ3 تحلیل های استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………61

 

4ـ4 . بررسی و تحلیل آزمونهای همبستگی پیرسون……………………………………………………………………………………………………………..63

 

4ـ4ـ1 بررسی و تحلیل فرضیه 1………………………………………………………………………………………………………………………………………..3 6

 

4ـ4ـ2 بررسی و تحلیل فرضیه 2………………………………………………………………………………………………………………………………………65

 

4ـ4ـ3 بررسی و تحلیل فرضیه 3………………………………………………………………………………………………………………………………………….66

 

4ـ4ـ4 بررسی و تحلیل  فرضیه 4……………………………………………………………………………………………………………………………………….68

 

4ـ4ـ5 بررسی و تحلیل فرضیه 5…………………………………………………………………………………………………………………………………………71

 

4ـ5. بررسی و تحلیل آزمونهای پردازش رگرسیون……………………………………………………………………………………………………………..72

 

4ـ5ـ1 بررسی و تحلیل فرضیه 6……………………………………………………………………………………………………………………………….72

 

4ـ5ـ2 بررسی و تحلیل فرضیه 7 ……………………………………………………………………………………………………………………………………76

 

فصل  پنجم نتیجه گیری

 

5ـ1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………80

 

5ـ2 نحویه شکل گیری سوالات و فرضیات……………………………………………………………………………………………………………………80

 

5-3 روش شناختی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….81

 

5-4 یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………81

 

5ـ4ـ1 سوال پژوهشی: میزان احساس عواطف مثبت و منفی، رفتار شهروندی سازمانی و فرسودگی شغلی کارمندان در نمونه پژوهشی حاضر در چه حدی است؟………………………………………………………………………………………………………………………………….87

 

5ـ4ـ1ـ1بحث در مورد نتایج فرضیه های فرعی………………………………………………………………………………………………………………….82

 

5ـ4ـ1ـ2 بحث درمورد  فرضیه 1……………………………………………………………………………………………………………………………………82

 

5ـ4ـ1ـ3 بحث درمورد فرضیه 2……………………………………………………………………………………………………………………………………….82

 

5ـ4ـ1ـ4 بحث درمورد فرضیه 3………………………………………………………………………………………………………………………………………82

 

5ـ4ـ1-6 بحث درمورد فرضیه 4……………………………………………………………………………………………………………………………………….83

 

5ـ4ـ1ـ7 بحث درمورد فرضیه 5……………………………………………………………………………………………………………………………………..83

 

5ـ4ـ1ـ8 بحث درمورد فرضیه 6 …………………………………………………………………………………………………………………………………..83

 

5-4ـ1ـ9 بحث درمورد فرضیه 7 ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 85

 

5-5 بحث و نتیجه گیری: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………86

 

5ـ5ـ1 نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………89

 

5-6محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………….89

 

5-6-1محدویت های غیر قابل کنترل……………………………………………………………………………………………………………………………..90

 

5-6-2 محدودیت های کنترل………………………………………………………………………………………………………………………………………..91

 

5-7 پیشنهادهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………….91

 

5-7-1 پیشنهاد های کار بردی بر پایه یافته های تحقیق…………………………………………………………………………………….91

 

5-7-2  پیشنهاد هایی برای پژوهشهای بعدی……………………………………………………………………………………………………92

 

فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..93

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

جدول3-8:مقیاس درجه بندی سوال های پرسشنامه فرسودگی شغلی و رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………57

 

جدول 3-9: مقیاس درجه بندی سوال های پرسشنامنه عواطف مثبت ومنفی………………………………………………………………………57

 

جدول شماره 1:  میانگین و انحراف استاندارد نمرات متغیرهای مورد مطالعه……………………………………………………………………….61

 

جدول شماره 6 همبستگی بین متغیرهای عواطف منفی با فرسودگی شغلی…………………………………………………………………………..64

 

جدول شماره 7 همبستگی بین متغیرهای عواطف منفی با رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………………66

 

جدول شماره 8 همبستگی بین متغیرهای فرسودگی شغلی با رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………68

 

جدول شماره 6 همبستگی بین متغیرهای عواطف مثبت با فرسودگی شغلی……………………………………………………………………….70

 

جدول شماره 7 همبستگی بین متغیرهای عواطف مثبت با رفتار شهروندی سازمانی…………………………………………………………….72

 

جدول شماره 11- متغیرهای وارد شده و خارج شده در تحلیل رگرسیون…………………………………………………………………………….74

 

جدول شماره 12- مقادیر همبستگی و ضریب تعیین دار معادله رگرسیون……………………………………………………………………………75

 

جدول شماره 13- پردازش واریانس رگرسیون چندگانه……………………………………………………………………………………………………..76

 

جدول شماره 14- ضرایب رگرسیون و آماره های همراه آن…………………………………………………………………………………………………77

 

جدول 11 (الف). شاخص های آماری و نتایج تحلیل رگرسیون مربوط به نقش تعدیل کننده فرسودگی شغلی در رابطه بین عواطف مثبت با OCB…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………79

 

جدول 11 (ب) شاخص های آماری و ضرایب مربوط به نقش تعدیل کننده فرسودگی شغلی در رابطه بین……………………………….79

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

 

 

 

 

 

نمودار 5: هیستوگرام مربوط به متغیر عواطف مثبت……………………………………………………………………………………………………………….62

 

نمودار 6: هیستوگرام مربوط به متغیر عواطف منفی…………………………………………………………………………………………………………………63

 

نمودار 7: خط پراکنش مربوط به عواطف منفی با فرسودگی شغلی…………………………………………………………………………………………65

 

نمودار 7: خط پراکنش مربوط به عواطف منفی با رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………….67

 

نمودار 7: خط پراکنش مربوط به فرسودگی شغلی با رفتار شهروندی سازمانی………………………………………………………………………….69

 

نمودار 7: خط پراکنش مربوط به عواطف مثبت با فرسودگی شغلی………………………………………………………………………………………….71

 

نمودار 7: خط پراکنش مربوط به عواطف مثبت با رفتار شهروندی سازمانی……………………………………………………………………………….73

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...