دانلود پایان نامه ارشد:رابطه کمال گرایی و حرمت خود با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان … |
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3
بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
5
اهمیت و ضرورت………………………………………………………………………………………………………………………………………………
9
اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
11
فرضیههای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
12
تعریف متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
12
فصل دوم: پیشینه پژوهش
1) پیشینه نظری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
14
بخش اول: گستره نظری مربوط به کمالگرایی ………………………………………………………………………………………………………
14
کمالگرایی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
14
دیدگاه های مختلف در زمینه کمالگرایی ……………………………………………………………………………………………………………..
16
دیدگاه آدلر………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
16
دیدگاه الیس……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
16
دیدگاه هورنای……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
17
دیدگاه هاماچک ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
17
دیدگاه بورنز ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
19
دیدگاه پاچت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
20
دیدگاه هالگین و لیهی …………………………………………………………………………………………………………………………………………
20
سبب شناسی کمالگرایی………………………………………………………………………………………………………………………………………
21
ویژگیهای افراد کمالگرا ……………………………………………………………………………………………………………………………………
22
ابعاد کمالگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
24
انواع کمال ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
25
تلاش سالم یا کمالگرایی بهنجار…………………………………………………………………………………………………………………………..
28
ویژگیهای دانشآموزان کمالگرا…………………………………………………………………………………………………………………………..
29
نحوه غلبه بر تفکر کمالگرا………………………………………………………………………………………………………………………………….
29
سیکل معیوب در روند کمالگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………
31
تلاش سالم………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
32
گامهای تغییر نگرشهای کمالگرایانه …………………………………………………………………………………………………………………..
33
شرایط رشد کمالگرایی………………………………………………………………………………………………………………………………………
34
بخش دوم: گستره نظری مربوط به حرمت به خود …………………………………………………………………………………………………
36
تعاریف……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
36
تاریخچه بررسی در زمینه حرمت به خود………………………………………………………………………………………………………………..
37
نظریه های مرتبط با حرمت به خود……………………………………………………………………………………………………………………….
39
نظر آلبرت الیس………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
39
نظر ویلیام جیمز…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
40
نظر جرج مید………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
41
اجزاء حرمت به خود …………………………………………………………………………………………………………………………………………..
41
اهمیت حرمت به خود…………………………………………………………………………………………………………………………………..…….
41
شکلگیری حرمت به خود ………………………………………………………………………………………………………………………………….
44
حرمت به خود – خودپنداره – اعتماد به نفس ……………………………………………………………………………………………………….
45
حیطههای پنجگانه حرمت به خود …………………………………………………………………………………………………………………………
46
تاثیر حرمت به خود بر زندگی………………………………………………………………………………………………………………………………
48
رشد حرمت به خود…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
48
راههای افزایش حرمت به خود………………………………………………………………………………………………………………………………
52
بخش سوم: گستره نظری مربوط به پیشرفت تحصیلی ……………………………………………………………………………………..….
56
تعریف پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………………………………………………………………..
57
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………………………………………………………………………
59
1) مدرسه و نظام آموزش و پرورش………………………………………………………………………………………………………………………
60
2) عوامل مربوط به خانواده………………………………………………………………………………………………………………………………….
64
3) وضعیت اجتماعی- اقتصادی …………………………………………………………………………………………………………………………..
64
ارتباط متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
66
2) پیشینه مطالعاتی………………………………………………………………………………………………………………………………………………
67
الف) تحقیقات انجام شده داخل کشور…………………………………………………………………………………………………………………..
67
ب) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور…………………………………………………………………………………………………………….
71
جمع بندی و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………..
74
فصل سوم: روش پژوهش
روش پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
77
جامعه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
77
نمونه و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………
77
متغیرها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
78
روش جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………………….
78
الف) مقیاس کمالگرایی……………………………………………………………………………………………………………………………………….
78
ب) پرسشنامه حرمت خود کوپر اسمیت ………………………………………………………………………………………………………………
81
ج)مقیاس سنجش پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………………………………………………….
82
روش گرد آوری داده ها………………………………………………………………………………………………………………………………………
82
روش تجزیه و تحلیل دادهها ………………………………………………………………………………………………………………………………..
82
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
85
الف) بخش اول: اطلاعات توصیفی نمونه پژوهش…………………………………………………………………………………………………..
85
ب) بخش دوم: یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………………
86
الف. فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
87
ب. فرضیه های فرعی………………………………………………………………………………………………………………………………………….
89
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
بحث ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
101
نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
107
محدودیتها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
109
پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
109
الف. پیشنهادات پژوهشی……………………………………………………………………………………………………………………………………..
109
ب. پیشنهادات کاربردی……………………………………………………………………………………………………………………………………….
110
فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
111
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 01:11:00 ق.ظ ]
|