اهداف پژوهش ……………………………………………………………………………………… 7

 

سؤالات پژوهش………………………………………………………………………… 8

 

تعریف مفاهیم و اصطلاحات………………………………………………………………………. 8

 

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینۀ پژوهش

 

مبانی نظری پژوهش………………………………………………………………………………………….. 11

 

مقایسه شغل معلمی در جوامع مختلف……………………………………………………………………. 11

 

وظایف آموزش و پرورش و عوامل مؤثر بر ارتقاء سطح زندگی معلمان………………………………………………….. 11

 

تعریف نهاد آموزش و پرورش و اهداف آن…………………………………………………………………………………………… 14

 

وظایف آموزش و پرورش از دیدگاه جامعه شناسان……………………………………………………………………………….. 15

 

شناخت دانش آموزان و عوامل مؤثر بر ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان……………………………… 17

 

ویژگی های کیفیت زندگی کاری و نظریه مازلو در ارتباط با نیازهای انسان……………………………………………… 19

 

پیشینۀ پژوهش …………………………………………………………………………………………………. 22

 

نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………… 39

 

فصل سوم : روش پژوهش

 

روش پژوهش و نوع آن ……………………………………………………………………………….. 45

 

جامعۀ نمونه و روش نمونه برداری……………………………………………………………….. 45

 

پایان نامه و مقاله

 

ابزار و روش اندازه گیری داده ها……………………………………………………………………………. 45

 

روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………. 45

 

 فصل چهارم : یافته ها

 

سؤال اول : عوامل مؤثر بر ارتقاء سطح زندگی معلمان چیست ؟……………………………………………………………. 47

 

سؤال دوم: ارتباط بین ارتقاء سطح زندگی معلمان و ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان چیست ؟            48

 

سؤال سوم : ارتباط بین ارتقاء علمی معلمان و ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش و پیشرفت تحصیلی

 

 دانش آموزان چیست؟……………………………………………………………………………. 52

 

سؤال چهارم : راهکارها و پیشنهادهای مؤثر در زمینه ی ارتقاء سطح زندگی معلمان چیست؟…………………… 53

 

سؤال پنجم : راهکارها و پیشنهادهای مرتبط درزمینه ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش دانش آموزان چیست ؟…………………….. 57

 

فصل پنجم : خلاصه ،  بحث و نتیجه گیری وپیشنهادها

 

خلاصه…………………………………………………………………………………………………. 59   

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...