دانلود پایان نامه : بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاههای … |
2-7. وفاداری به برند. 39
2-8. رابطه با برند. 40
2-9. برند و مشخصه های آن. 40
2-10. برندسازی.. 42
2-11. ویژگی های یک برند خوب.. 43
2-12. آمیزه بازاریابی.. 48
2-13. آمیخته تبلیغات.. 48
2-14. سوابق مرتبط.. 49
فصل3 : روش پژوهش
3-1. مقدمه. 53
3-2. روش پژوهش… 53
3-3. جامعه آماری.. 55
3-4. نمونه آماری و روش نمونه گیری.. 55
3-5. ابزار گردآوری دادهها 56
3-6. اعتبار و روایی.. 56
3-7. متغیرهای تحقیق، نحوه اندازهگیری آن ها و مدل های آماری جهت آزمون فرضیات.. 57
3-7-1. متغیرهای مستقل.. 57
3-7-2. متغیر اصلی یا وابسته. 57
3-8. چگونگی جمعآوری دادهها 58
3-9. روشهای آماری.. 58
3-10. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 59
فصل4 : تجزیه و تحلیل یافته ها
4-1. مقدمه. 60
4-2. توصیف دادهها 61
4-2-1. وضعیت آزمودنیها بر حسب نوع فروشگاه 61
4-2-2. وضعیت آزمودنیها بر حسب جنسیت… 62
4-3. تحلیل دادهها 63
4-3-1. بررسی نرمال بودن دادهها 64
4-3-2. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 65
4-3-3. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنیداری دارد. 67
4-3-4. ادراک مشتری از هزینه تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 69
4-3-5. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 71
4-3-6. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر شناخت برند تاثیر معنیداری دارد. 72
4-3-7. نگرش افراد نسبت به تبلیغات بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 74
4-3-8. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 76
4-3-9. ادراک مشتری از ترفیعات پولی بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 78
4-3-10. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 80
4-3-11. ادراک مشتری از ترفیعات غیرپولی بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 81
4-3-12. شناخت برند بر کیفیت ادراک شده تاثیر معنیداری دارد. 83
4-3-13. شناخت برند بر تداعی برند تاثیر معنیداری دارد. 85
4-3-14. کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتریان تاثیر معنیداری دارد. 87
4-3-15. تداعی برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنیداری دارد. 89
فصل5 : نتیجه گیری
5-1. مقدمه. 92
5-2. بحث در یافتهها 93
5-3. پیشنهادهای تحقیق.. 97
5-3-1. پیشنهادهای کاربردی.. 97
5-3-2. پیشنهادهای پژوهشی.. 98
5-4. محدودیتهای تحقیق.. 99
منابع. 99
پیوست… 100
فهرست جداول
عنوان صفحه
دیدگاههای مختلف در تعاریف برند. 23
جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب نوع فروشگاه 61
جامعه آزمودنی این پژوهش بر حسب جنسیت… 62
آزمون کلموگرف – اسمیرنوف نرمال بودن داده ها 65
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 66
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 66
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 67
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 67
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 68
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 68
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 69
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 70
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 70
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 71
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 71
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 72
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 73
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 73
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 74
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 74
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 75
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 76
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 76
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 77
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 77
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 78
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 79
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 79
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 80
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 80
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 81
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 82
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 82
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 83
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 83
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 84
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 85
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 85
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 86
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 86
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 87
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 88
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 88
میزان همبستگی بین متغیرهای مستقل و متغیر وابسته. 89
آنالیز واریانس برای معنادار بودن رگرسیون در رگرسیون خطی.. 90
آزمون ضرایب خط رگرسیونی.. 90
- : کلیات پژوهش
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-10-08] [ 12:27:00 ب.ظ ]
|