پایان نامه ارشد: مقایسه ساختاری و محتوایی وب سایت های دولتی مروج ورزش و تفریحات درکشورهای … |
1.2. مقدمه 10
2.2. فناوری اطلاعات.. 10
1.2.2. ماهیت فناوری اطلاعات.. 12
2.2.2. تاریخچه فناوری اطلاعات و ارتباطات.. 14
3.2.2. اینترنت.. 18
4.2.2. تاریخچه فناوری اطلاعات در ایران. 20
1.4.2.2. تاریخچه رایانه 20
2.4.2.2. تاریخچه اینترنت در ایران. 21
5.2.2. زیرساختهای فناوری اطلاعات.. 21
6.2.2. کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان. 22
7.2.2. ابعاد بکارگیری فناوری اطلاعات.. 23
3.2. ورزش و فناوری اطلاعات.. 24
4.2. وب سایت.. 25
1.4.2. مراحل راه اندازی وب سایت.. 25
2.4.2. طراحی و محتوای وب سایتها 26
3.4.2. زمینههای جاری در وب سایتهای مربوط به ورزش در محدودههای اصلی زیر میباشد 26
4.4.2. کاربردهای وب سایت در ورزش.. 26
5.4.2. تحلیل وب سایت.. 29
1.5.4.2. ویژگیهای محتوایی. 30
2.5.4.2. ویژگیهای ساختاری. 30
3.5.4.2. ویژگیهای محتوایی ویژگیهای ساختاری. 30
4.5.4.2. استانداردهای رتبه بندی شده 32
5.2. پیشینهی پژوهش.. 35
1.5.2. تحقیقات انجام شده در کشور. 35
2.5.2. تحقیقات در خارج از کشور. 39
3.5.2. نتیجه گیری ادبیات پیشینه تحقیق. 44
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
1.3. مقدمه 46
2.3. روش تحقیق. 46
3.3. روش جمع آوری دادهها 46
4.3. جامعه پژوهش.. 46
5.3. نمونه آماری. 47
6.3. روش نمونه گیری. 47
7.3. ابزار اندازه گیری. 47
7.3. تعریف عملیاتی متغیرها 48
8.3. روشهای آماری. 48
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
1.4. مقدمه 50
2.4. یافتههای توصیفی. 50
3.4. یافتههای استنباطی. 60
1.3.4. آزمون نرمال بودن توزیع دادهها 60
2.3.4. آزمون فرضیههای پژوهش.. 61
4.4. ارایه الگو پیشنهادی. 66
1.4.4. ویژگیهای ساختاری. 67
2.4.4. ویژگیهای محتوایی. 68
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1.5. مقدمه 71
2.5. خلاصه تحقیق. 71
3.5. یافتههای تحقیق. 72
4.5. بحث و نتیجه گیری. 72
5.5. الگوی پیشنهادی. 77
1.5.5. ویژگیهای ساختاری. 77
2.4.5. ویژگیهای محتوایی. 78
5.5. پیشنهادهای تحقیق. 80
پیوستها 82
منابع. 88
چکیده انگلیسی
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول 1.4. توصیف محتوایی وب سایتهای ایرانی بر اساس فراوانی و درصد 50
جدول 2.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای محتوایی وب سایتهای ایرانی. 50
جدول 3.4. توصیف ساختاری وب سایتهای ایرانی بر اساس فراوانی و درصد 51
جدول 4.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای ساختاری وب سایتهای ایرانی. 51
جدول 5.4. توصیف محتوایی وب سایتهای کانادایی بر اساس فراوانی و درصد 52
جدول 6.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای محتوایی وب سایتهای کانادایی. 53
جدول 7.4. توصیف ساختاری وب سایتهای کانادایی بر اساس فراوانی و درصد 53
جدول 8.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای ساختاری وب سایتهای کانادایی. 54
جدول 9.4. توصیف محتوایی وب سایتهای استرالیایی بر اساس فراوانی و درصد 55
جدول 10.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای محتوایی وب سایتهای استرالیایی. 55
جدول 11.4. توصیف ساختاری وب سایتهای استرالیایی بر اساس فراوانی و درصد 56
جدول 12.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای ساختاری وب سایتهای استرالیایی. 56
جدول 13.4. توصیف محتوایی وب سایتهای انگلیسی بر اساس فراوانی و درصد 57
جدول 14.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای محتوایی وب سایتهای انگلیسی. 57
جدول 15.4. توصیف ساختاری وب سایتهای انگلیسی بر اساس فراوانی و درصد 58
جدول 16.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای ساختاری وب سایتهای انگلیسی. 58
جدول 17.4. مقادیر مرتبط با ویژگیهای متغیرهای مورد بررسی. 59
جدول 18.4. توصیف اولویت بندی گروههای هدف در جامعه پژوهش.. 59
جدول 19.4. آمارههای آزمون شاپیرو جهت نرمال بودن توزیع دادهها 60
جدول 20.4. آمارههای توصیفی حاصل از یافتههای توصیفی ویژگیهای ساختاری وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای کانادایی. 61
جدول 21.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگیهای ساختاری وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای کانادایی. 61
جدول 22.4. آمارههای توصیفی حاصل از یافتههای توصیفی ویژگیهای ساختاری وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای انگلیسی. 62
جدول 23.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگیهای ساختاری وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای انگلیسی. 62
جدول 24.4. آمارههای توصیفی حاصل از یافتههای توصیفی ویژگیهای ساختاری وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای استرالیایی. 63
جدول 25.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگیهای ساختاری وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای استرالیایی. 63
جدول 26.4. آمارههای توصیفی حاصل از یافته های توصیفی ویژگیهای محتوایی وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای کانادایی. 64
جدول 27.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگیهای محتوایی وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای کانادایی. 64
جدول 28.4. آمارههای توصیفی حاصل از یافتههای توصیفی ویژگیهای محتوایی وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای انگلیسی. 65
جدول 29.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگیهای محتوایی وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای انگلیسی. 65
جدول 30.4. آمارههای توصیفی حاصل از یافتههای توصیفی ویژگیهای محتوایی وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وب سایتهای استرالیایی. 66
جدول 31.4. نتایج آزمون t مستقل در اختلاف بین ویژگیهای محتوایی وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران با وبسایتهای استرالیایی. 66
جدول 32.4. الگوی پیشنهادی ویژگیهای ساختاری برای وب سایتهای مروج ورزشهای تفریحی 67
جدول 33.4. الگوی پیشنهادی برای ویژگیهای محتوایی وب سایتهای مروج ورزشهای تفریحی 69
چکیده:
مقدمه: امروزه استفاده از اینترنت در هر زمینهای به ترویج بیشتر آن کمک کرده است. ورزش تفریحی نیز در سالهای اخیر با استفاده از امکانات آن توانسته با مخاطبین بیشتری ارتباط برقرار کند. یکی از راههای برقرای ارتباط در این بین وب سایتهایی هستند که عموماً از طرف دولت برای گسترش ورزشهای فراغتی بین مردم ایجاد شده است. در این پژوهش سعی شده پس از بررسی ویژگیهای ساختاری و محتوایی وب سایتهای دولتی مروج ورزش و تفریحات در ایران، استرالیا، کانادا و انگلستان بین ویژگیهای مذکور وب سایتهای ایرانی با سه کشور دیگر مقایسهای انجام شود و در نهایت برای ارتقا و یا ایجاد تعداد بیشتری از این وب سایتها در کشور الگویی ارایه گردد.
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 03:09:00 ب.ظ ]
|