بررسی رابطه استفاده مفرط از تلفن همراه، احساس تنهایی و سازگاری اجتماعی با انگیزش تحصیلی در … |
مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3
بیان مسأله………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
5
اهمیت و ضرورت انجام تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………
8
اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
11
هدف اصلی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11
اهداف ویژه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11
فرضیههای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
11
تعاریف متغیرها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
12
فصل دوم: پیشینه پژوهش
پیش درآمد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
15
1) پیشینه نظری………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
15
بخش اول: گستره نظری مربوط به انگیزش تحصیلی……………………………………………………………………………………………….
15
تعریف انگیرش تحصیلی………………………………………………………………………………………………………………………………………
16
نظریات مطرح در زمینه انگیزش ………………………………………………………………………………………………………………………….
17
نظریه آلپورت …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
18
نظریه تقویت و انگیزش………………………………………………………………………………………………………………………………………
18
نظریه مورای ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
19
نظریه مک کله لند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
20
نظریه نیاز پیشرفت …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
20
نظریه انتظار– ارزش …………………………………………………………………………………………………………………………………………..
21
نظریه هدف گرایی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
22
نظریه خود ارزشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
22
نظریه خود کارآمدی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….
23
نظریه اسناد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
23
نظریه انگیزش درونی و بیرونی ……………………………………………………………………………………………………………………………
24
نظریه خود-تعیینی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….…….
25
دیدگاه زمینهای ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
28
نظریه اهداف پیشرفت ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
29
مولفه های مشترک نظریه های انگیزش ………………………………………………………………………………………………………………..
30
عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی ………………………………………………………………………………………………………………………….
31
برخی از پیامدهای ناشی از عدم انگیزش تحصیلی ………………………………………………………………………………………………….
36
بخش دوم : گستره نظری مربوط به استفاده مفرط از تلفن همراه………………………………………………………………………………..
37
تاریخچه تلفن همراه ………………………………………………………………………………………………………………………………………….
37
علل استفاده از تلفن همراه ………………………………………………………………………………………………………………………………….
39
آسیب شناسی تلفن همراه …………………………………………………………………………………………………………………………………..
43
استفاده افراطی از تلفن همراه ………………………………………………………………………………………………………………………………
44
ویژگیهای تلفن همراه و آسیبشناسی آن ها………………………………………………………………………………………………………….
48
تلفن همراه و سلامت اجتماعی- روانی …………………………………………………………………………………………………………………
52
انواع خدمات تلفن همراه …………………………………………………………………………………………………………………………………….
55
بخش سوم: گستره نظری مربوط به احساس تنهایی …………………………………………………………………………………………………
56
احساس تنهایی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
56
تعریف احساس تنهایی ………………………………………………………………………………………………………………………………………..
57
دو دیدگاه عمده در ارتباط با احساس تنهایی ………………………………………………………………………………………………………….
60
طبقه بندی ویس از احساس تنهایی ………………………………………………………………………………………………………………………
61
مولفههای اصلی در احساس تنهایی ………………………………………………………………………………………………………………………
63
ویژگیهای افراد دارای احساس تنهایی ………………………………………………………………………………………………………………….
64
همراهی احساس تنهایی با سایر مشکلات روانی …………………………………………………………………………………………………….
65
بخش چهارم: گستره نظری مربوط به سازگاری اجتماعی …………………………………………………………………………………………
66
سازگاری اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
66
تعریف سازگاری اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………….
66
نظریههای سازگاری اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………
69
نظریههای روان پویشی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
69
نظریه یادگیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
74
نظریه یادگیری شناختی- اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………..
75
نظریه اجتماعی- شناختی …………………………………………………………………………………………………………………………………….
76
نظریه پدیدار شناختی…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
78
نظریه تحولی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
81
نظریه بالبی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
82
2) پیشینه مطالعاتی………………………………………………………………………………………………………………………………………………
83
بخش چهارم: پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..
83
الف) تحقیقات انجام شده داخل کشور…………………………………………………………………………………………………………………..
89
جمع بندی و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………..
91
فصل سوم: روش پژوهش
روش پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
94
جامعه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
94
نمونه و روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………
94
روش جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………………….
95
1)پرسشنامة سازگاری اجتماعی سینها……………………………………………………………………………………………………………………
95
2)پرسشنامه انگیزش تحصیلی هارتر………………………………………………………………………………………………………………………
97
3)مقیاس احساس تنهایی …………………………………………………………………………………………………………………………………….
98
4)مقیاس استفاده مفرط از تلفن همراه……………………………………………………………………………………………………………………
99
روش تجزیه و تحلیل دادهها ………………………………………………………………………………………………………………………………..
100
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
102
الف. توصیف اطلاعات جمعیت شناختی………………………………………………………………………………………………………………..
102
ب. تحلیل فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….
103
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
116
فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
116
بحث و تبیین……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
118
محدودیتها……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
125
پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
126
الف. پیشنهادات پژوهشی……………………………………………………………………………………………………………………………………..
126
ب. پیشنهادات کاربردی……………………………………………………………………………………………………………………………………….
126
فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
128
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
128
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 01:18:00 ق.ظ ]
|