2-5-3 تحرک اجتماعی………………………………………………………………………………………………………………16

 

2-5-4 ایدئولوژی…………………………………………………………………………………………………………………….. 17

 

2-6 خودکار آمدی……………………………………………………………………………………………………………….20-18

 

2-6-1 تعریف خودکار آمدی………………………………………………………………………………………………..22-21

 

2-6-2 انواع خود کارآمدی………………………………………………………………………………………………………….23

 

2-6-3 تفاوت خودکار آمدی با سایر انواع باورهای خود…………………………………………………………………23

 

2-6-3-1 خود پنداره ………………………………………………………………………………………………………………..24

 

2-6-3-2 عزت نفس…. ……………………………………………………………………………………………………………..24

 

2-6-3-3 انتظارات عملکرد ………………………………………………………………………………………………………..25

 

2-6-3-4 کنترل تصویری……………………………………………………………………………………………………………25

 

2-6-4 ابعاد خود کار آمدی…………………………………………………………………………………………………………26

 

2-6-4-1 سطح……………………………………………………………………………………………………………………….. 26

 

2-6-4-2 عمومیت ……………………………………………………………………………………………………………………27

 

2-6-4-3 نیرومندی……………………………………………………………………………………………………………………27

 

2-6-5 منابع باورهای خود کار آمدی …………………………………………………………………………………………..28

 

2-6-5-1 تجارت مسلط……………………………………………………………………………………………………………..29

 

2-6-5-2 تجارت جانشینی………………………………………………………………………………………………………….29

 

2-6-5-3 قانع سازی کلامی………………………………………………………………………………………………………..30

 

2-6-5-4 حالت های فیزیولوژیکی و هیجانی ……………………………………………………………………………….31

 

2-6-5-5 تجارت تصویر سازی ذهنی………………………………………………………………………………………… 31

 

2-6-6 خود کار آمدی بالا و پایین………………………………………………………………………………………………..31

 

2-6-7 خود کار آمدی ، انگیزش و اسناد ……………………………………………………………………………….33-32

 

2-6-8  جنسیت و خود کار آمدی………………………………………………………………………………………………..34

 

2-6-9 خود کار آمدی و پیشرفت تحصیلی…………………….. …………………………………………………………..35

 

2-6-10 تاثیر زمینه های فرهنگی و اجتماعی روی خود کار آمدی……………………………………………………36

 

2-6-11 نقش باورهای خود کار آمدی در انگیزش افکار…………………………………………………………. 38-37

 

2-6-12 تحلیل باورهای خود کار آمدی در گستره زندگی… …………………………………………………………..39

 

2-6-12-1 تأثیر بافت خانواده بر باورهای خودکار آمدی…. ……………………………………………………………39

 

2-6-12-2 تأثیر دوستان و همسالان……………………………… ……………………………………………………………39

 

2-6-12-3 نقش مدرسه ………… ……………………………………………………………………40

 

2-6-13 رشد خود کار آمدی به واسطه مرحله گذر نوجوانی…… …………………………………………………….40

 

2-6-14 خود کار آمدی مرتبط با بزرگسالی…………………………………………………………………………………. 40

 

2-6-15 راهبردهای بهبود خود کار آمدی ………………………………………………………………… …………..42-41

 

2-7 اهمال کاری تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………. 43

 

 2-7-1 تعاریف……………………………………………………………………………………………………………………….. 44

 

2-7-2 رویکرد اهمال کاری ……………………………………………………………………………………………………… 44

 

2-7-2-1 رویکردهای رفتاری …………………………………………………………………………………………………….45

 

2-7-2-2 رویکردهای منطقی – هیجانی……………………………………………………………………………….. 49-46

 

2-7-2-3 رویکردهای شناختی ……………………………………………………………………………………………………50

 

2-7-2-4 رویکرد انگیزشی ………………………………………………………………………………………………………..51

 

2-7-3 اهمال کاری بعنوان یک عادت…………………………………………………………………………………………. 52

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

2-7-4 اهمال کاری بعنوان یک اختلال شخصیتی…………………………………………………………………… 53-52

 

2-7-5 اهمال کاری تحصیلی و اهمال کاری غیر تحصیلی ………………………………………………………..55-54

 

2-7-6اهمال کاری  و اهمال کاری فعال …………………………………………………………………………………57-56

 

2-7-7 درماندگی آموخته شده……………………………………………………………………………………………………. 58

 

2-8 اضطراب آموزشگاهی…………………………………………………………………………………………………………. 59

 

2-8-1 نشانه های اضطراب امتحان ……………………………………………………………………………………….61-60

 

2-8-2 سبب شناسی اضطراب امتحان…………………………………………………………………………………………. 62

 

2-8-3 سه مدل در سبب شناسی اضطراب امتحان…………………………………………………………………………..63

 

2-8-3-1 مدل توجهی – شناختی………………………………………………………………………………………… 65-64

 

2-8-3-2 مدل روان پویشی اضطراب امتحان ساراسون…………………………………………………………………. 66

 

2-8-3-3 مدل نقض در مهارت مطالعه……………………………………………………………………………………….. 67

 

2-8-4 عوامل مرتبط با اضطراب………………………………………………………………………………………………… 68

 

2-8-4-1 روابط والدین با فرزند………………………………………………………………………………………………… 68

 

2-8-4-2 انتظارات معلم ……………………………………………………………………………………………………………69

 

2-8-4-3 مهارت های تحصیلی…………………………………………………………………………………………………. 70

 

2-8-4-4- دشواری امتحان……………………………………………………………………………………………………….. 70

 

2-8-4-5 محیط برگزاری امتحان…………………………………………………………………………………………. 71-70

 

2-8-5 مثلث اضطراب امتحان……………………………………………………………………………………………………. 72

 

2-8-5-1 بخش فیزیکی……………………………………………………………………………………………………………. 72

 

2-8-5-2 بخش هیجانی – عاطفی……………………………………………………………………………………………… 73

 

2-8-5-3 بخش شناختی – ذهنی……………………………………………………………………………………………….. 74

 

2-8-6 رویکرد درمانی کاهش اضطراب امتحان …………………………………………………………………………….75

 

2-8-6-1 رویکرد شناختی – رفتاری………………………………………………………………………………………….. 75

 

2-8-6-2 کاهش اضطراب امتحان از طریق مقابله با باورهای غیر عقلانی الیس………………………………….76

 

2-8-6-3 کاهش اضطراب امتحان از طریق دیدگاه شناختی بک……………………………………………………….77

 

2-9 پیشینه پژوهش ………………………………………………………………………………………..77

 

2-9-1 الف : تحقیقات انجام شده داخلی………………………………………………………………………………..80-78

 

2-9-2 ب : تحقیقات انجام شده خارجی………………………………………………………………………………. 82-80

 

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

 

3-1 طرح پژوهش………………………………………………………………………………………………… 83

 

3-2 جامعه آماری ،  نمونه گیری و روش نمونه …………………………………………………………………………….84

 

3-3 ابزار گرد آوری داده ها……………………………………………………………………………………………..84

 

3-3-1 الف : پرسشنامه خودکار آمدی عمومی………………………………………………………………….. 84

 

3-3-2 ب : پرسشنامه تعلل ورزی نسخه دانش آموزان …………………………………………………………………..85

 

3-3-3 ج : پرسشنامه اضطراب امتحان …………………………………………………………………………………………85

 

3-4 روش گرد آوری داده ها……………………………………………………………………………………………………… 85

 

3-5 روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………. 86

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل آماری

 

4-1 تحلیل توصیفی داده ها…………………………………………………………………………………………………. 90-89

 

4-2 تحلیل استنباطی داده ها………………………………………………………………………………………………… 93-90

 

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

 

5-1بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………. 99-95

 

5-2 محدودیت های پژوهشی …………………………………………………………………………………………………..100

 

5-3 پیشنهادات……………………………………………………………………………………………… 101

 

5-3-1 پیشنهادات کاربردی ………………………………………………………………………………………………………101

 

5-3-2 پیشنهادات پژوهشی……………………………………………………………………………………………………… 101

 

فهرست منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………103-102

 

فهرست منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………106-104

 

پیوست ها:

 

الف : پرسشنامه خودکارآمدی…………………………………………………………………………………………………..108

 

ب : پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی…………………………………………………………………………………………109

 

ج : پرسشنامه اضطراب امتحان…………………………………………………………………………………………………110

 

چکیده انگلیسی:……………………………………………………………………………………………………111

 

چکیده:

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...