چكیده…………………….………………………………………………………………1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول : كلیات تحقیق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-1) مقدمه …………………….…………….…………………………………………….3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-2) بیان مساله…………………………………………….………………………………..4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-3) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق…………………………………………………….………6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-4) اهداف تحقیق 6ظ…………………………………….…………………………………6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-4-1) هدف کلی………………………..………………….………………………………6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-4-2) اهداف جزئی……………………………….…………………………………………6

 

 

 

 

 

 

 

پایان نامه و مقاله

 

 

 

1-5) فرضیه‏های تحقیق……………….…………….………………………………………..7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-6)  بیان متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی……………………..………..………….8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-7) قلمرو تحقیق…………………………..……..………………………………………10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-7-1)قلمرو موضوعی…………..…………………………..……………………………..10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-7-2) قلمرو مکانی تحقیق…………….…………………….………………………………10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-7-3) قلمرو زمانی تحقیق……………..……………………………………………………10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      1-8)تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی)…………….………..10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-8-1) تعاریف مفهومی ……………………….……………………………………………10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-8-2) تعاریف عملیاتی………………….………………………..……………….………..11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم: ادبیات تحقیق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-1) مقدمه……………………….………..………..……………………………………14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2) مبانی نظری…………………..………………………….……………………………15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-1)مفهوم خدمات…………………………………………………………………………………………………………………………..15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-2)خدمات و انواع آن…………………………………………………………………………………………………………………….15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-3)خدمات به مشتریان……………………………………………………………………………………………………………………..16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-4)رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………………………..16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-5) اهمیت دستیابی به رضایت­مندی مشتری……………………………………………………………………………………….18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-6) عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری…………………………………………………………….18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-6-1) الزامات اساسی …………………………………………………………………………………………………………………….18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-6-2) الزامات عملکردی………………………………………………………………………………………………………………..19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-6-3) الزامات انگیزشی…………………………………………………………………………………………………………………..19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-7) شاخص­های سنجش رضایت­مندی مشتریان در صنعت بانکداری ……………………………………………………20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-8) مدل رضایت مشتری در صنعت بانکداری…………………………………………………………………………………….21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-9) مفهوم کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………………..22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-10)کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………………22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-11)ابزارهای اندازه­گیری کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-11-1) مدل کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………….25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-11-2) مدل عملکرد خدمات…………………………………………………………………………………………………………..25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-11-3) مدل اهمیت و عملکرد خدمات……………………………………………………………………………………………..25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-12)کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتری………………………………………………………………………………………26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-13)مدل کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………………………..26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-14) مفهوم  عملكرد  بانك ………………………………………………………………………………………………………………28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-15) مدیریت کیفیت جامع (فراگیر)……………………………………………………………………………………………………29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-16) سیر تحول مدیریت کیفیت جامع (TQM)………………………………………………………………………………….30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-17) تعریف مدیریت کیفیت جامع…………………………………………………………………………………………………….32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-18) هدف مدیریت کیفیت جامع……………………………………………………………………………………………………….32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19) اصول مدیریت کیفیت جامع………………………………………………………………………………………………………32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19-1) تمركز بر مشتری………………………………………………………………………………………………………………….32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19-2) رهبری……………………………………………………………………………………………………………………………….33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19-3) مشاركت كاركنان………………………………………………………………………………………………………………..34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19-4) رویكرد فرایندی………………………………………………………………………………………………………………….34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19-5) رویكرد سیستمی به مدیریت…………………………………………………………………………………………………35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19-6) بهبود مستمر……………………………………………………………………………………………………………………….35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-19-7) تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها………………………………………………………………………………………….36

 

 

2-2-19-8) ارتباط سودمند و دوطرفه با تامین كنندگان……………………………………………………………………………..36

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-20)عوامل موفقیت در مدیریت کیفیت جامع………………………………………………………………………………………36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-21) مزایا و معایب مدیریت کیفیت جامع……………………………………………………………………………………………37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-22)کشورهای موفق در زمینه استقرار مدیریت کیفیت جامع………………………………………………………………….37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-22-1) مدیریت کیفیت جامع در ژاپن………………………………………………………………………………………………..37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-22-2) مدیریت کیفیت جامع در چین………………………………………………………………………………………………..38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-22-3) مدیریت کیفیت فراگیر در آمریکا……………………………………………………………………………………………38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-22-4) مدیریت کیفیت در تایوان………………………………………………………………………………………………………38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-23) مدیریت کیفیت جامع در سازمان­های ایران…………………………………………………………………………………..39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-24)مقایسه كشورهای متفاوت استفاده كننده از TQM………………………………………………………………………..40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-2-25) مدیریت کیفیت جامع و عملکرد سازمانی…………………………………………………………………………………….40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3)پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3-1) تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………………..41

 

 

 

 

 

 

2-3-2)تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………………………………………42

 

 

 

 

 

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

 

 

 

 

 

 

3-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………..46

 

 

 

 

 

 

3-2) روش شناسی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………46

 

 

 

 

 

 

3-3) جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………47

 

 

 

 

 

 

3-4) روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه…………………………………………………………………………………………….47

 

 

 

 

 

 

3-5) ابزار گردآوری داده‌هاو اطلاعات………………………………………………………………………………………………………47

 

 

 

 

 

 

3-5-1)تشریح پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………47

 

 

 

 

 

 

3-6)روش تجزیه ­و تحلیل داده­ها…………………………………………………………………………………………………………………………48

 

 

 

 

 

 

3-7)روایی و پایایی پرسش نامه…………………………………………………………………………………………………………………………..49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها

 

 

 

 

 

4-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………..52

 

 

 

 

 

 

4-2) بخش اول : آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………….52

 

 

 

 

 

 

4-2-1)ویژگی‌های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان……………………………………………………………………………………52

 

 

 

 

 

 

4-2-1-1)جنسیت ………………………………………………………………………………………………………………………………..52

 

 

 

 

 

 

4-2-1-2)تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………………………………………53

 

 

 

 

 

 

4-2-1-3)سن…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….54

 

 

 

 

 

 

4-2-1-4)سابقه خدمت ……………………………………………………………………………………………………………………………………..55

 

 

 

 

 

 

4-2) آزمون کلموگروف اسمیرنوف………………………………………………………………………………………………………55

 

 

 

 

 

 

4-3) آزمون فرضیات…………………………………………………………………………………………………………………………..57

 

 

 

 

 

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

 

 

 

 

 

 

5-1) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………….85

 

 

 

 

 

 

5-2) نتیجه گیری و پیشنهادها مبتی بر فرضیات…………………………………………………………………………………………85

 

 

 

 

 

 

5-3) نتیجه گیری كلی……………………………………………………………………………………………………………………………91

 

 

 

 

 

 

5-4)پیشنهاد های کاربردی………………………………………………………………………………………………………………………93

 

 

 

 

 

 

5-5) محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..95

 

 

 

 

 

 

5-6) پیشنهادها برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………………………..95

 

 

 

 

 

 

منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………..97

 

 

 

 

 

 

منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………….99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدول های تحقیق

 

 

 

 

 

جدول1-1) بیان متغیرهای مورد بررسی ……………………………………………………………………………………………………………………9

 

 

 

 

 

 

جدول2-1) تمرکز عمده مدل های کیفیت خدمات …………………………………………………………………………………………………27

 

 

 

 

 

 

جدول2-2) مشخصات مراحل مختلف توسعه TQM……………………………………………………………………………………………..30

 

 

 

 

 

 

جدول2-3)رویکرد مدیریت کیفیت جامع (TQM)………………………………………………………………………………………………….31

 

 

 

 

 

 

جدول2-4) خلاصه مقایسه دیدگاه کشورهای مورد بررسی در مورد بکار گیری TQMو نتایج استفاده از آن…………………..40

 

 

 

 

 

 

جدول3-1) تشریح پرسش نامه……………………………………………………………………………………………………………………………..48

 

 

 

 

 

 

جدول 3-2) مقادیر آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………………………………………………50

 

 

 

 

 

 

جدول 4-1) توزیع فراوانی جنسیت ……………………………………………………………………………………………………………………….53

 

 

جدول 4-2) توزیع فراوانی میزان تحصیلات …………………………………………………………………………………………………………..53

 

جدول 4-3) توزیع فراوانی گروه سنی …………………………………………………………………………………………………………………..54

 

جدول 4-4) توزیع فراوانی سابقه خدمت ……………………………………………………………………………………………………………..55

 

 

 

 

 

جدول4-5) نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیرهای مورد بررسی…………………………………..56

 

 

 

 

 

 

جدول 4-6)رابطه بین رهبری موثر و متعهد از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و رضایت مشتریان……………………………………… 57

 

 

 

 

 

 

جدول 4-7) رابطه بین رهبری موثر و متعهد از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و کیفیت خدمات………………………………………..58

 

 

 

 

 

 

جدول 4-8)رابطه بین رهبری موثر و متعهد از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و عملکرد بانک………………………………………….. 58

 

 

 

 

 

 

جدول 4-9) رابطه بین برنامه ریزی استراتژیك از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و رضایت مشتریان…………………………………. 59

 

 

 

 

 

 

جدول4-10) رابطه بین برنامه ریزی استراتژیك از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و کیفیت خدمات………………………………….. 59

 

 

 

 

 

 

جدول 4-11)رابطه بین برنامه ریزی استراتژیك از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و عملکرد بانک……………………………………. 60

 

 

 

 

 

 

جدول4-12)رابطه بین تمرکز بر مشتری از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و رضایت مشتریان………………………………………….. 61

 

 

 

 

 

 

جدول 4-13)رابطه بین تمرکز بر مشتری از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و کیفیت خدمات……………………………………………..61

 

 

 

 

 

 

جدول 4-14) بین تمرکز بر مشتری از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و عملکرد بانک…………………………………………………….. 62

 

 

 

 

 

 

جدول4-15) بین اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و رضایت مشتریان………………………………. 62

 

 

 

 

 

 

جدول 4-16) بین اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و کیفیت خدمات……………………………….. 63

 

 

 

 

 

 

جدول 4-17) بین اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و عملکرد بانک……………………………………64

 

 

 

 

 

 

جدول 4-18) گیریم بین مدیریت افراد از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و رضایت مشتریان……………………………………………..64

 

 

 

 

 

 

جدول 4-19) بین مدیریت افراد از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و کیفیت خدمات……………………………………………………….. 65

 

 

 

 

 

 

جدول 4-20) بین مدیریت افراد از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و عملکرد بانک…………………………………………………………. 65

 

 

 

 

 

 

جدول 4-21) بین مدیریت فرآیندها از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و رضایت مشتریان……………………………………………….. 66

 

 

 

 

 

 

جدول 4-22) بین مدیریت فرآیندها از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و کیفیت خدمات……………………………………………………66

 

 

 

 

 

 

جدول 4-23) بین مدیریت فرآیندها از ابعاد مدیریت كیفیت جامع و عملکرد بانک……………………………………………………. 67

 

 

 

 

 

 

جدول 4-24) بین وجود راهبردهای مشخص و همسو توسط بانك مركزی و دیگر بانك ها…………………………………………68

 

 

 

 

 

 

جدول 4-25) رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت كیفیت جامع……………………………………………………………………………. 68

 

 

 

 

 

 

جدول4-26) مدل رگرسیون………………………………………………………………………………………………………………………………….70

 

 

 

 

 

 

جدول 4-27)رتبه بندی تاثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته رضایت مشتری………………………………………………………….. 71

 

 

 

 

 

 

4-28)معیارهای مناسبت مدل رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………….. 71

 

 

 

 

 

 

جدول4-29) مدل رگرسیون کیفیت خدمات………………………………………………………………………………………………………….. 73

 

 

 

 

 

 

جدول 4-30)رتبه بندی تاثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته کیفیت خدمات…………………………………………………………….74

 

 

 

 

 

 

جدول4-31)معیارهای مناسبت مدل کیفیت خدمات…………………………………………………………………………………………………74

 

 

 

 

 

 

جدول4-32) مدل رگرسیون عملکرد بانک……………………………………………………………………………………………………………..76

 

 

 

 

 

 

جدول 4-33)رتبه بندی تاثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته عملکرد بانک…………………………………………………………….  77

 

 

 

 

 

 

جدول4-34)معیارهای مناسبت مدل عملکرد بانک…………………………………………………………………………………………………. 77

 

 

 

 

 

 

جدول4-35)ضرایب رگرسیونی مدل رابطه ابعاد مدیریت کیفیت جامع بر متغیرهای وابسته رضایت مشتری، کیفیت خدمات و عملکرد بانک……………………………………………………………………………………………………………………………………………………78

 

 

 

 

 

 

جدول 4-36) مقادیر عرض از مبدأ …………………………………………………………………………………………………………………….. 79

 

 

جدول 4-37) بررسی مناسبت مدل اکتشافی تحقیق………………………………………………………………………………………………… 79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال  
نگاره شماره1-1)مدل مفهومی…………………………………………………………………………………………………………………..9  
نمودار 4-1) توزیع فراوانی جنسیت…………………………………………………………………………………………………………53  
نمودار 4-2) توزیع فراوانی میزان تحصیلات……………………………………………………………………………………………..54  
نمودار 4-3) توزیع فراوانی سن……………………………………………………………………………………………………………….54  
نمودار 4-4) توزیع فراوانی سابقه خدمت………………………………………………………………………………………………….55  
نگاره 4-5) مدل رابطه میان ابعاد مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتری…………………………………………………….69  
نگاره 4-6) مدل رابطه میان ابعاد مدیریت کیفیت جامع و کیفیت خدمات……………………………………………………..72  
نگاره 4-7) مدل رابطه میان ابعاد مدیریت کیفیت جامع و عملکرد بانک………………………………………………………..75  
نگاره 4-8) مدل رابطه ابعاد مدیریت کیفیت جامع بر متغیرهای وابسته رضایت مشتری، کیفیت خدمات و عملکرد بانک……………………………………………………………………………………………………………………………………………………78  
نگاره4-9) رابطه ابعاد مدیریت کیفیت جامع، رضایت مشتری، کیفیت خدمات، عملکرد بانک، وجود راهبردهای مشخص و همسو توسط بانك مركزی و دیگر بانك ها و فرهنگ سازمانی…………………………………………………….80  
نگاره 4-10)مدل اکتشافی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..82  

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...