1-2) اهمیت، ضرورت و نتایج احتمالی تحقیق ……………………………………………………………..8

 

1-3) اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………10

 

1-4) پرسشهای اصلی و فرعی تحقیق…………………………………………………………………………11

 

1-5) فرضیه یا فرضیه های تحقیق ……………………………………………………………………………13

 

1-6) متغیرهای مستقل و وابسته ………………………………………………………………………………14

 

1-7) جنبه نوآوری تحقیق…………………………………………………………………………………………14

 

1-8) روش انجام تحقیق……………………………………………………………………………………………14

 

1-9) جامعه و نمونه آماری………………………………………………………………………………………….16

 

1-10) روش های گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………….17

 

1-11) تعریف واژه­ها و اصطلاحات تخصصی………………………………………………………………….17

 

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه ………………………………………………………………………………19

 

2-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………20

 

2-2) مبانی نظری ارتباط بازارهای مالی و رشد اقتصادی

 

2-2-1) بازار مالی……………………………………………………………………………………………………..21

 

2-2-2 ) بازارهای مالی و رشد اقتصادی…………………………………………………………………….22

 

2-2-3) بازار مالی در ایران………………………………………………………………………………………23

 

2-2-4) بازارهای مالی و رشد اقتصادی……………………………………………………………………..23

 

2-3) انواع بازار برای سرمایه گذاری………………………………………………………………………….26

 

2-4) واسطه های مالی……………………………………………………………………………………………..28

 

2-4-1) انواع واسطه های مالی………………………………………………………………………………….28

 

2-5) اوراق بهادار…………………………………………………………………………………………………….29

 

2-6) مبانی نظری ساختارهای مالی و رشد اقتصادی……………………………………………………29

 

2-6-1)  ساختار مالی بانک­پایه (بانک محور)………………………………………………………………30

 

2-6-2) ساختار مالی بازارپایه (بازار محور)………………………………………………………………..31

 

2-6-3) نظریه ارایه خدمات مالی (تنظیمات مالی)……………………………………………………..32

 

2-6-4) نظریة مالی و حقوقی……………………………………………………………………………………32

 

2-6-5) دیدگاه اقتصاددانان پیرامون ساختارهای مالی………………………………………………33

 

2-6-6)  بانک؛ مکمل بازار سرمایه………………………………………………………………………….. 36

 

2-6-7) بانک؛ رقیب بازار سرمایه……………………………………………………………………………..39

 

2-7) ارزیابی عملکرد بانک ها……………………………………………………………………………………41

 

2-8)  ساختار نظام بانکی در ایران…………………………………………………………………………….42

 

2-9) صنعت بانکداری خصوصی و نقش آن در تامین منابع مالی…………………………………..46

 

2-10)  بازار سرمایه و نقش آن در تأمین منابع مالی…………………………………………………….48

 

2-10-1) امتیازات کلی بازار سرمایه……………………………….//……………………………………….52

 

2-10-2) ارتباط نظام بانکی با بازار سرمایه…………………………………………………………………53

 

2-11) فرآیند تبدیل به اوراق بهادار کردن دارایی‌ها……………………………………………………55

 

2-12) فرآیند «تبدیل سررسید» تعهدات کوتاه‌مدت به وام‌های بلندمدت…………………….56

 

2-13) سرمایه‌گذاری مستقیم بانک‌ها در بازار سرمایه……………………………………………….56

 

2-13-1) صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترکِ بانک‌ها…………………………………………………57 2-13-2) ورود بانک مرکزی به بازار سرمایه………………………………………………………………….58

 

2-13-3) وضعیت ارتباط نظام بانكی با بازار سرمایه در اقتصاد ایران…………………………….60

 

2-13-4) خریدوفروش اوراق بهادار و پذیره‌نویسی توسط بانک‌ها در بازار سرمایه………..62

پایان نامه و مقاله

 

 

2-13-5) چالشهای بازار سرمایه در ایران………………………………………………………………….64

 

2-14) عوامل موثر بر قیمت سهام……………………………………………………………………………..66

 

2-15) کارکرد بازارهای مالی……………………………………………………………………………………..68

 

2-16) مطالعات انجام شده در زمینه ارتباط نظام بانکی با بازار سرمایه……………………………..73

 

2-17) جمع­بندی……………………………………………………………………………………………………..86

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق………………………………………………………………………………88

 

3-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..89

 

3-2) مدل پیشنهادی تحقیق…………………………………………………………………………………….90

 

3-3) فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………………92

 

3-4) تعریف نظری متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………..93

 

3-4 1 متغیر وابسته……………………………………………………………………………………………….94

 

3-4-2 متغیرهای مستقل…………………………………………………………………………………………96

 

3-5 تعریف عملی متغیرها

 

3-5 1 متغیر وابسته……………………………………………………………………………………………….94

 

  3-6-2 متغیرهای مستقل……………………………………………………………………………………….96

 

3-7) تشریح مدل……………………………………………………………………………………………………97

 

3-8) آزمون مدل ها…………………………………………………………………………………………………99

 

3-9)تشریح مدل بر اساس فرضیات تحقیق………………………………………………………………101

 

3-10 بکارگیری و آزمون مدل ها

 

3-10-1 روش آماری…………………………………………………………………./……………………………105

 

3-10-2 جامعه آماری………………………………………………………………………………………………105

 

3-10-3 روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه…………………………………………………………106

 

3-11) جمع­بندی……………………………………………………………………………………………………..106

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………..109

 

4-1)  مقدمه …………………………………………………………………………………………………………..110

 

 

4-2) آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………..111

 

 

4-3) پایایی(مانایی) داده ها…………………………………………………………………………………….113

 

 

4-4) آزمون خود همبستگی خطاها (آزمون LM)…………………………………………………….114

 

 

4-5) آزمون وایت (آزمون تشخیص ناهمسانی واریانس)…………………………………………….115

 

 

4-6) آزمون همبستگی داده­ها…………………………………………………………………………………116

 

 

4-7) آزمون همخطی بین متغیر ها؛ عامل تورم واریانس (VIF)…………………………………118

 

 

4-8) برآورد مدل رگرسیون چندگانه……………………………………………………………………….119

 

4-9) خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………..127

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...