2-1-6- ویژگی های مدیریت کیفیت جامع-28

 

2-1-7-عناصر ساختاری مدیریت کیفیت جامعبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–28

 

2-1-8- مراحل اجرایی مدیریت کیفیت جامع بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 29

 

2-1-9- کیفیت از دیدگاه مشتری——–32        

 

2-1-10- کیفیت از دیدگاه تامین کننده  —     34

 

2-1-11-پیشگامان مدیریت کیفیت جامع—36

 

2-1-12- اصول مدیریت کیفیت ——–48

 

2-1-13- موانع تحقق اهداف مدیریت کیفیت جامعبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–54

 

2-1-14-علل ناکامی مدیریت کیفیت جامع–55       

 

2-1-15-مدل های مدیریت کیفیت جامع—56

 

2-2- تعریف صنایع کوچک و متوسط  —-68

 

2-3-تاریخچه صنایع کوچک ومتوسط—–70

 

2-4اساس نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایرانبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-76

 

2-5-نطریه های موجود درباره علل اقبال به بنگاه های کوچک و متوسط————-83

 

2-6-پیشینه تحقیق—86      

 

فصل سوم:روش تحقیق

 

3-1-مقدمه——–101

 

3-2-روش تحقیق—101

 

3-3-جامعه آماری—— ————103

 

3-4-نمونه آماری—-103

 

3-5-روش گرد آوری اطلاعات———-104     

 

3-6-ابزار جمع اوری داده ها و اطلاعات—-104

 

3-7-روایی ابزار تحقیق—————-105

 

3-8-پایایی ابزار تحقیق —————-105

 

3-9-بیان متغیر ها—- 107

 

3-10-روش های تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون های آماری بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-107

 

3-11-جدول تناظر فرضیه های تحقیق با سوالات پرسش نامهبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——108    

 

3-12-فاکتورهای کلیدی کنترل کیفیت جامع در صنایع کوچک و متوسط———–108

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

 

4-1-مقدمهبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد ——    116

 

4-2-تجزیه و تحلیل سوالات تحقیق——117

 

فصل پنجم:بحث و تفسیر نتایج

 

مقدمه————-134

 

5-1-خلاصه پژوهش—134

 

5-2-یافته ها بر اساس سوالات تحقیق——-139

 

5-3-پیشنهادات (علاوه بر پیشنهادات بخش قبلی)بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–109

 

5-4-محدودیت های محقق ————–141

 

5-5-جنبه نوآورانه تحقیق—————141

 

فهرست جداول:

 

جدول شماره 3-1- جدول تناظر سوالات تحقیق با ضرایب آلفای کرونباخ—————106     

 

جدول شماره 3-2- جدول تناظر سوالات تحقیق با سوالات پرسش نامهبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-108

پایان نامه

 

 

جدول(3-3) مقایسه بعضی از فاکتورهای کلیدی کنترل کیفیت جامع  بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—113

 

جدول(3-4) فاکتورهای کلیدی کنترل کیفیت جامع بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————114

 

جدول 4-1- تجزیه و تحلیل نرمال بودن توزیع به تفکیک فرضیه هابلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-117

 

جدول4-2- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی یک-119

 

جدول4-3- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی دو–121

 

جدول4-4- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی سه-122

 

جدول4-5- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی چهاربلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————124

 

جدول4-6- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی پنج-125

 

جدول4-7- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی ششبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————127

 

جدول4-8- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی هفتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————128

 

جدول4-9- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی هشتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–129

 

جدول4-10- تجزیه و تحلیل فرضیه شماره ی نه-131

 

جدول 4–11- رتبه میانگین متغیرها———-131

 

جدول 4–12- آزمون فریدمن————132

 

جدول 4–13- استنباط پاسخ دهندگان از کنترل کیفیت جامعبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-132

 

فهرست اشکال:

 

چارچوب مفهومی تحقیق شکل(1-1)——–7        

 

شکل 2-1- مفهوم كیفیت—————35

 

2-2- چارچوب ارتباط بین ابعاد، دیدگاه‌ها و فعالیت‌های كیفیت بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-36

 

2-3- تابع زیان تاگوچی—————-44

 

شکل (2-4)مدل ملی کیفیت مالکوم بالدریج(سال2002)بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———-57

 

شکل(2-5): مدل تعالی EFQM———–59

 

شکل(2-6):مدل کیفیت سرآمدی کسب و کار کانادابلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————-61

 

شکل(2-7): مدل مدیریت کیفیت جامعEX—-62

 

شکل(2-8): مدل اجرایی سه قدم تا بهبود—–64

 

شکل (2-9): مدل جان اوکلند————65

 

شکل (2-10): مدل چنگال مدیریت کیفیت جامعبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————66

 

فهرست نمودار ها:

 

نمودار شماره(4-1): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتور اولبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-119

 

نمودار شماره(4-2): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتور دومبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-120

 

نمودار شماره(4-3): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتور سومبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-122

 

نمودار شماره(4-4): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتور چهارمبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد123

 

نمودار شماره(4-5): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتور پنجمبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-125

 

نمودار شماره(4-6): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتورششمبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–126

 

نمودار شماره(4-7): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتورهفتمبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–128

 

نمودار شماره(4-8): میانگین نمرات سوال های پرسش نامه فاکتور هشتمبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-129

 

چکیده:

 

كشورهای در حال توسعه برای دستیابی به توسعه اقتصادی ناگزیر از انتخاب الگو و استراتژی مناسب هستند. تجارب كشورهای توسعه یافته و تازه صنعتی شده نشان می دهد كه برای دستیابی به توسعه اقتصادی پیمودن مسیر توسعه صنعتی الزامی است و در طی این مسیر استراتژی های صنعتی شدن كشور باید براساس نیازهای روز كشور و الزامات جهانی انتخاب شوند. در دهه های اخیر تغییراتی در ساختار صنعتی كشورها رخ داده است و رشد و گسترش صنایع كوچك و متوسط در استراتژی توسعه صنعتی كشورها جایگاه خاصی برای خود باز كرده است. با توجه به تجربه موفقی كه كشورهای تازه صنعتی شده از این رویكرد كسب كرده اند .

 

همچنین باتوجه به منابع چشمگیر ولی محدود موجوددراستان مازندران  ، افزایش جمعیت ، مهاجرت بی رویه روستاییان ازروستاها به شهر ها وازشهرهای استان به کلان شهرهاوتغییرکاربری اراضی کشاورزی به نظر می رسدلازم است سیاست گذاران درامرایجاد،حفظ وبهبودصنایع کوچک استان که باعث ایجاداشتغال،افزایش رونق اقتصادی،حفظ کاربری کشاورزی زمین های روستایی ومنابع طبیعی استان شده و همچنین عامل بازدارنده ای در مهاجرت از روستاها به شهر ها و کلان شهرها  می باشند ،گام های سازنده ای بردارند.

 

یکی از تکنیک های بهبودهمه جانبه  کیفیت ،کنترل کیفیت جامع است .استقرار کنترل کیفیت جامع در یک بنگاه باید در هشت حوزه سبک مدیریت، بهبودمنابع ،رضایت مشتریان ،کیفیت و بهبود مستمر ،مشارکت همه کارکنان ،ارتباط با تأمین کنندگان ،فرآیند تولید ، بهبود منابع انسانی  انجام شود . هدف کلی محقق  در این تحقیق آن است که آیا  استقرار مدیریت کیفیت جامع  در صنایع کوچک و متوسط واقع در  شهرک های صنعتی شهرستان آمل امکان پذیر است ؟اطلاعات توسط پرسشنامه ای که دارای 93 گویه در هشت فاکتوردر طیف لیکرت تهیه شده بود جمع آوری گردید.

 

– مقدمه

 

كشورهای در حال توسعه برای دستیابی به توسعه اقتصادی ناگزیر از انتخاب الگو و استراتژی مناسب هستند. تجارب كشورهای توسعه یافته و تازه صنعتی شده نشان می دهد كه برای دستیابی به توسعه اقتصادی پیمودن مسیر توسعه صنعتی الزامی است و در طی این مسیر استراتژی های صنعتی شدن كشور باید براساس نیازهای روز كشور و الزامات جهانی انتخاب شوند. در دهه های اخیر تغییراتی در ساختار صنعتی كشورها رخ داده است و رشد و گسترش صنایع كوچك و متوسط[1] در استراتژی توسعه صنعتی كشورها جایگاه خاصی برای خود باز كرده است. با توجه به تجربه موفقی كه كشورهای تازه صنعتی شده از این رویكرد كسب كرده اند و با توجه به اینكه درصد بالایی از واحدهای صنعتی كشورایران كوچك و متوسط هستند وهمچنین بیش از نیمی از شاغلان بخش صنعت را در خود جای داده اند، صنایع كوچك و متوسط جایگاه ویژه ای در اقتصاد كشوردارا هستند و می توانند نقشی اساسی و محوری در برنامه های آتی توسعه صنعتی و اقتصادی كشور ایفا کنند.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...