فصل دوم : ادبیات موضوع 

 

 

 

2-1مقدمه                                                                                              13

 

2-2فرآیند تصمیم گیری                                                                               13

 

2-3 انتخاب معیار و ملاک در تصمیم گیری                                                        14

 

2-4طبقه بندی تصمیم ها                                                                             14

 

2 -5 مفاهیم کلی در تصمیم گیری چند معیاره                                                     15

 

2-6 انواع روش MADM                                                                            19

 

2-7 معرفی اجمالی فرآیند تحلیلی شبکه ای ANP                                                                        23

 

2-8 مقایسه  روش های AHP  و ANP                                                                          24

 

2-9 گام های فرآیند تحلیل شبکه                                                                   26

 

2-10 ابر ماتریس                                                                                      28

 

2-11 پیشینه منطق فازی                                                                              29

 

2-12 متغیر های زبانی                                                                                30

 

2-13 روش های علم مدیریت  فازی                                                               31

 

2-14 مجموعه های فازی                                                                            34

 

2-15 منطق فازی چگونه به کار گرفته می شوند                                                   35

 

2-16 کاربردهای منطق فازی                                                                         36

 

2-17 تفاوت میان نظریه  احتمالات و منطق فازی                                                 37

 

2-18 معرفی اجمالی روش تاپسیس                                                                38

 

2-19 گام های تاپسیس                                                                              39

 

2-20 تامین کننده / مقدمه                                                                            43

 

2-21 زنجیره تامین                                                                                    45

 

2-22 معرفی شرکت صنعتی نیرو محرکه                                                           46

 

2-23 پیشینه ی تحقیق                                                                                49

 

 

 

فصل سوم : روش شناسائی پژوهش(متدولوژی) 

 

 

 

3-1  مقدمه                                                                                            53

 

3-2 روش تحقیق                                                                                     53

 

3-3  روش گرد آوری اطلاعات                                                                    54

 

3-4 جامعه آماری                                                                                     56

 

3-5 حجم نمونه                                                                                       57

 

3-6  شاخص های مربوط به متغیر های تحقیق و سوالات مربوط به پرسشنامه                 58

 

3-7 تعیین روایی پرسشنامه                                                                         59

 

3-8  پایایی پرسشنامه                                                                               59

 

3-9 تصمیم گیری در شرایط فازی                                                                  61

 

3-10 تکنیک SAW                                                                                                       64

 

 

 

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده های آماری  

 

 

پایان نامه

 

 

4-1 مقدمه                                                                                             66

 

4-2 فاز رتبه بندی                                                                                    66

 

 

 

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری وپیشنهادات   

 

 

 

5-1– مقدمه                                                                                           82

 

5-2– نتایج حاصل از به کار گیری تکنیک تاپسیس فازی                                        83

 

5-3 ارائه پیشنهادات بر اساس یافته­های پژوهش                                                  84

 

5-4 محدودیت های تحقیق                                                                          85

 

5-5 پیشنهادات برای تحقیقات آتی                                                                 85

 

 

 

پیوست

 

پرسشنامه یک                                                                                          88

 

پرسشنامه شماره دو                                                                                   90

 

 

 

 

 

منابع                                                                                                    115

 

 

 

چکیده انگلیسی                                                                                        119

 

 

 

فهرست جدول ها

 

عنوان                                                                                                            صفحه

 

جدول 3-1 شاخص های مربوط به پرسشنامه اول                                                                    58

 

جدول 3-2  مقدار آلفای کرونباخ برای متغیر های پژوهش                                                 60

 

جدول 4-1 متغیر های زبانی برای تعیین وزن هر یک از معیارها                                          67

 

جدول 4-2  ماتریس تصمیم گیری و اوزان فازی                                                                     71

 

جدول 4-3 ماتریس تصمیم گیری و اوزان فازی                                                            72

 

جدول 4-4 ماتریس نرمالیز شده ی فازی                                                                    73

 

جدول 4-5 مجموعه نقاط ایده آل مثبت                                                                      74

 

جدول 4-6 مجموعه نقاز ایده آل منفی                                                                       75

 

جدول 4-7 ضریب نزدیکی و رتبه نهایی عوامل موثر بر انتخاب تامین کننده                                      76

 

جدول 4-8 اوزان نرمالیز شده ی ابعاد                                                                        78

 

جدول 4-9 ماتریس اولیه عوامل – گزینه ها                                                                 78

 

جدول 4-10ماتریس بی مقیاس شده با استفاده از روش خطی                                             79

 

جدول 4-11اوزان نهایی و رتبه نهایی هر یک از تامین کنندگان                                           79

 

جدول 5-1- ضریب نزدیکی و رتبه نهایی عوامل موثر بر انتخاب تامین کننده                           83

 

جدول 5-2 نتایج حاصل از به کار گیری تکنیک SAW                                                   83

 

 

 

فهرست نگاره ها

 

عنوان                                                                                                    صفحه

 

نگاره 2-1 تفاوت روش های MADM  و MCDM                                                19

 

نگاره 2-2  تقسیم بندی مدل های MADM                                                        20

 

نگاره 2-3 مدل ارزیابی برای MADM                                                              22

 

نگاره 2-4  مقایسه روش های ANP  و AHP                                                     25

 

نگاره 2-5 روش های مدیریت فازی                                                                33

 

نگاره 2-6 نگاشت پیوسته عضویت یک مجموعه فازی                                            35

 

 

 

فصل اول

 

کلیات پژوهش

 

 

 

1-1 مقدمه

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...