دانلود پایان نامه : بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط استان تهران |
2-2-1- تعریف تجارت الکترونیک …………………………………………………………………………………………….20
2-2-2-مدل های تجارت الکترونیک………………………………………………………………………………………….22
2-2-3-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان……………………………………………………………………….23
2-3-بلوغ الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………………25
2-3-1- تعریف بلوغ الکترونیک…………………………………………………………………………………………..25
2-3-2-روش شناسی آمادگی الکترونیکی…………………………………………………………………………..26
2- 4-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین…………………………………………..29
2-4-1-مدل های نظری……………………………………………………………………………………………………………. ..29
2-4-1-1- مدل کا پی ام جی…………………………………………………………………………………………..29
2-4-1- 2-مدل شرکت مشاوره امیساری…………………………………………………………………………..30
2-4-1- 3-مدل لوی و پاول……………………………………………………………………………………………..30
2-4-1- 4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ……………………………………………………………………31
2-4-1- 5-مدل مارتین و ماتلای…………………………………………………………………………………….31
2-4-1-6- مدل کوپر و برگس………………………………………………………………………………………….32
2 -4-1-7-مدل کاندال………………………………………………………………………………………………………………32
2-4-1-8-مدل گروه گارتنر……………………………………………………………………………………………..33
2-4-1-9-مدل میسرا و دینگرا………………………………………………………………………………………..34
2-4-1- 10-مدل دلویت و تاچ………………………………………………………………………………………..35
2-4-1-11مدل دموکراسی الکترونیک……………………………………………………………………………..36
2-4-1-12مدل سازمان ملل……………………………………………………………………………………………36
2-4-2-مدل های عملی………………………………………………………………………………………………….41
2-4-2-1-تجارب خارجی……………………………………………………………………………………………….41
2-4-2- 1-1-پیاده سازی تجارت الکترونیک در سنگاپور………………………………………………….41
2-4-2-1-2-پیاده سازی تجارت الکترونیک در استرالیا……………………………………………………42
|
2-4-2-1-3-پیاده سازی تجارت ادلکترونیکی در اتحادیه اروپا و آمریکا…………………………..42
2-4-2-2 تجربه داخلی…………………………………………………………………………………………43
2-4-2-2-1- پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت هواپیمایی هما…………………………….43
2-5- شرکت های کوچک و متوسط…………………………………………………………………………………….44
2 -5-1- تعریف شرکت های کوچک و متوسط…………………………………………………………………….44
2 -5 -2- مزایای شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی…………………………………….49
2-5-3- بهره گیری از تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط………………………50
2-5-4- مزایا و معایب تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط…………………….51
2 -5-6 – تجارت الکترونیک و چالش های فرا روی شرکت های کوچک و متوسط……………54
3-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………58
3-2-روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………59
3-3- مدل پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….60
3-4- مراحل انجام تحقیق……………………………………………………………………………………………………63
3-5- جامعه مورد مطالعه…………………………………………………………………………………………………….63
3-6-رویکرد تحقیق………………………………………………………………………………………………………………64
3-7-روش جمع آوری داده………………………………………………………………………………………………….64
3-7-1-طراحی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………65
3-7-2- طراحی ابزار پرسشنامه…………………………………………………………….. .67
3-7-3-پایایی(اعتبار) و روایی پرسش نامه………………………………………………………………………….69
3-7-4-نمونه آماری………………………………………………………………………………………………….70
3-8-تحلیل داده……………………………………………………………………………………………………………..70
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..73
4-2- بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی پرسشنامهها………………………………………………………….73
4-3- سنجش روایی و اعتبار (پایایی) ابزار تحقیق…………………………………………………………………76
4-4-آمار توصیفی گویههای پرسشنامه ریسکهای بازاریابی الکترونیک……………………………… 76
4-5-آمار استنباطی مولفهها و شاخصهای پرسشنامه بلوغ تجارت الکترونیک………………………78
4-6-آزمون تاپسیس به منظور تعیین اولویت مولفههای بلوغ الکترونیک……………………………84
4-7- بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر مولفه های بلوغ تجارت الکترونیک……85
5-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..92
5-2- بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………92
5-3-پاسخ به سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………….93
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 12:09:00 ب.ظ ]
|