2-2-1- تعریف تجارت الکترونیک …………………………………………………………………………………………….20

 

2-2-2-مدل های تجارت الکترونیک………………………………………………………………………………………….22

 

2-2-3-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان……………………………………………………………………….23

 

2-3-بلوغ الکترونیک…………………………………………………………………………………………………………………25     

 

2-3-1- تعریف بلوغ الکترونیک…………………………………………………………………………………………..25

 

2-3-2-روش شناسی آمادگی الکترونیکی…………………………………………………………………………..26

 

2- 4-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین…………………………………………..29

 

2-4-1-مدل های نظری……………………………………………………………………………………………………………. ..29

 

2-4-1-1- مدل کا پی ام جی…………………………………………………………………………………………..29

 

2-4-1- 2-مدل شرکت مشاوره امیساری…………………………………………………………………………..30

 

2-4-1- 3-مدل لوی و پاول……………………………………………………………………………………………..30

 

2-4-1- 4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ……………………………………………………………………31

 

2-4-1- 5-مدل مارتین و ماتلای…………………………………………………………………………………….31

 

2-4-1-6- مدل کوپر و برگس………………………………………………………………………………………….32

 

   2 -4-1-7-مدل کاندال………………………………………………………………………………………………………………32

 

2-4-1-8-مدل گروه گارتنر……………………………………………………………………………………………..33

 

2-4-1-9-مدل میسرا و دینگرا………………………………………………………………………………………..34

 

2-4-1- 10-مدل دلویت و تاچ………………………………………………………………………………………..35

 

2-4-1-11مدل دموکراسی الکترونیک……………………………………………………………………………..36

 

2-4-1-12مدل سازمان ملل……………………………………………………………………………………………36

 

2-4-2-مدل های عملی………………………………………………………………………………………………….41

 

2-4-2-1-تجارب خارجی……………………………………………………………………………………………….41

 

2-4-2- 1-1-پیاده سازی تجارت الکترونیک در سنگاپور………………………………………………….41

 

2-4-2-1-2-پیاده سازی تجارت الکترونیک در استرالیا……………………………………………………42

 

 

 

 




 

 

 

 

 

چ

 

2-4-2-1-3-پیاده سازی تجارت ادلکترونیکی در اتحادیه اروپا و آمریکا…………………………..42

 

2-4-2-2   تجربه داخلی…………………………………………………………………………………………43

 

2-4-2-2-1- پیاده سازی تجارت الکترونیک در شرکت هواپیمایی هما…………………………….43

 

2-5- شرکت های کوچک و متوسط…………………………………………………………………………………….44

 

2 -5-1- تعریف شرکت های کوچک و متوسط…………………………………………………………………….44

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

2 -5 -2-  مزایای شرکت های کوچک و متوسط در اقتصاد جهانی…………………………………….49

 

2-5-3-  بهره گیری از تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط………………………50

 

2-5-4-  مزایا و معایب تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط…………………….51

 

2 -5-6 – تجارت الکترونیک و چالش های فرا روی شرکت های کوچک و متوسط……………54

 

3-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………58

 

3-2-روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………59

 

3-3- مدل پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….60

 

3-4- مراحل انجام تحقیق……………………………………………………………………………………………………63

 

3-5- جامعه مورد مطالعه…………………………………………………………………………………………………….63

 

3-6-رویکرد تحقیق………………………………………………………………………………………………………………64

 

3-7-روش جمع آوری داده………………………………………………………………………………………………….64

 

3-7-1-طراحی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………65

 

3-7-2- طراحی ابزار پرسشنامه…………………………………………………………….. .67

 

3-7-3-پایایی(اعتبار) و روایی پرسش نامه………………………………………………………………………….69

 

3-7-4-نمونه آماری………………………………………………………………………………………………….70

 

3-8-تحلیل داده……………………………………………………………………………………………………………..70

 

 

 

4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..73

 

4-2- بررسی ویژگیهای جمعیت‌ شناختی پرسشنامه‌ها………………………………………………………….73

 

4-3- سنجش روایی و اعتبار (پایایی) ابزار تحقیق…………………………………………………………………76

 

4-4-آمار توصیفی گویه‌های پرسشنامه ریسکهای بازاریابی الکترونیک………………………………  76

 

4-5-آمار استنباطی مولفه‌ها و شاخصهای پرسشنامه بلوغ تجارت الکترونیک………………………78

 

4-6-آزمون تاپ‌سیس به منظور تعیین اولویت‌ مولفه‌های بلوغ الکترونیک……………………………84

 

4-7- بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر مولفه های بلوغ تجارت الکترونیک……85

 

  

 

5-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………..92

 

5-2- بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………92

 

5-3-پاسخ به سوالات تحقیق………………………………………………………………………………………………….93

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...