2-4-1-1- نورمن.. 23

 

2-4-2- پارادایم تداعی گری.. 24

 

2-4-2-1- پاولو.. 25

 

2-4-3- پارادایم كاركردگرایی.. 26

 

2-4-3-1- ثرندایك.. 26

 

2-4-4- پارادایم عصبی- فیزیولوژی.. 27

 

2-4-4-1- هب.. 27

 

2-4-5- پاردایم تكاملی.. 28

 

2-4-5-1- بولس.. 28

 

2-5- یادگیری در سازمان.. 29

 

2-5-1- یادگیری فردی.. 29

 

2-5-1-2- شرطی سازی وسیله‌ای (شرطی سازی عامل).. 30

 

2-5-1-3- تئوری شناختی یادگیری.. 31

 

2-5-1-4- یادگیری اجتماعی.. 31

 

2-6- یادگیری سازمانی.. 32

 

2-7- یادگیری سازمانی بر اساس جهت‌گیری.. 33

 

2-7-1- یادگیری برای بقا.. 33

 

2-7-2- یادگیری برای گذار.. 34

 

2-7-3- یادگیری دوگانه.. 35

 

2-7-4- یادگیری آینده نگر.. 35

 

2-8- تعریف سازمان یادگیرنده.. 37

 

2-8-1- پیترسنگه.. 39

 

2-8-1-1- تسلط فردی ( قابلیت شخصی).. 44

 

2-8-1-2- چارچوبهای فكری مكتوم(الگوهای ذهنی).. 47

 

2-8-1-3- ایجاد یگانگی در بینش‌ها(آرمان مشترك).. 49

 

2-8-1-4- یادگیری گروهی(یادگیری جمعی).. 51

 

2-8-1-5- تفكر نظام‌مند(تفكر سیستمی).. 55

 

2-8-2-  چالش‌های تغییر در سازمان یادگیرنده.. 59

 

2-8-2-1- چالشهای شروع اولیه تغییر.. 60

 

2-8-2-2- چالشهای حفظ و تداوم حركت فرایند تغییر.. 60

 

2-8-2-3-  چالشهای طراحی و تفكر مجدد جامع و نظامند فرآیند تغییر.. 61

 

2-8-2- استیفن رابینز.. 62

 

2-8-3- دفت.. 64

 

2-8-3-1- رهبر اندیشمند.. 66

 

2-8-3-2- تفویض اختیار به كاركنان.. 67

 

2-8-3-3- استراتژی خود جوش.. 68

 

2-8-3-4- فرهنگ قوی.. 68

 

2-8-3-5-مبادله اطلاعات.. 69

 

2-8-3-6- ساختارهای افقی.. 70

 

2-8-4- كالون‌و‌یك ولیون.. 70

 

2-8-4-1- رهبران با بینش.. 71

پایان نامه و مقاله

 

 

2-8-4-2- وجود برنامه و نظام سنجش.. 71

 

2-8-4-3- اطلاعات.. 72

 

2-8-4-4- ابتكار و نوآوری.. 72

 

2-8-4-5- اقدام.. 72

 

2-8-5- لوتانز.. 72

 

2-8-6- سازمان یادگیرنده از دیدگاه مورگان.. 74

 

2-9- چارچوب نظری پژوهش.. 75

 

2-10- پیشینه پژوهش:.. 77

 

فصل سوم:روش شناسی تحقیق.. 80

 

مقدمه:.. 81

 

سوال پژوهش.. 81

 

روش پژوهش.. 81

 

منابع جمع آوری اطلاعات.. 82

 

منابع ثانویه.. 82

 

جامعه آماری.. 83

 

روایی و پایایی پژوهش:.. 83

 

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها.. 85

 

فصل چهارم:تجزیه  و  تحلیل  داده ها.. 87

 

4-1- مقدمه.. 88

 

4-2- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخدهندگان.. 88

 

4-3- آماره های استنباطی:.. 92

 

4-3-1- آزمون قابلیت اعتماد پرسشنامه مورد استفاده در تحقیق.. 92

 

4-3-2- آزمون یک نمونه ای کولموگروف اسمیرنوف.. 93

 

4-3-3- آزمون فرضیات:.. 94

 

فرضیه اول:.. 94

 

فرضیه دوم:.. 95

 

فرضیه سوم:.. 96

 

فرضیه چهارم:.. 98

 

فرضیه پنجم:.. 99

 

فرضیه ششم:.. 100

 

فرضیه اصلی:.. 101

 

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادها.. 104

 

5-1  مقدمه.. 105

 

5-2- مروری مختصر بر هدف، مسئله و چگونگی كار.. 105

 

.. 106

 

5-4-  نتیجه گیری.. 108

 

فرضیه اصلی.. 108

 

فرضیات فرعی.. 108

 

5-5-  محدودیت های پژوهش.. 108

 

5-6-  پیشنهادها.. 109

 

منابع م ماخذ:.. 111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول:

 

کلیات تحقیق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه:

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...