1-7-2. قلمرو مکانی.. 10

 

1-7-3. قلمرو زمانی.. 10

 

1-8. تعاریف اصطلاحات و متغیرهای تحقیق.. 10

 

فصل دوم :.. 12

 

2-1. مقدمه.. 13

 

2-2. تجارت الکترونیکی.. 14

 

2-2-1. منافع تجارت الکترونیکی.. 15

 

2-3.  بازار الکترونیکی.. 18

 

2-3-1.  اجزای تشکیل دهنده بازار الکترونیکی.. 20

 

2-3-2. انواع بازار الکترونیکی.. 20

 

2-4.  آمادگی الکترونیکی.. 21

 

2-4-1. لزوم آمادگی الکترونیکی.. 23

 

2-4-2. اهداف آمادگی الکترونیکی.. 24

 

2-4-3. ارزیابی آمادگی الکترونیکی.. 25

 

2-5. بنگاه های کوچک و متوسط.. 29

 

2-6.  بکارگیری بازار الکترونیکی توسط بنگاه های کوچک و متوسط.. 32

 

2-6-1. کسب وكارهای كوچك.. 32

 

2-6-2.  كسب وكارهای متوسط.. 32

 

2-7. صنعت فرش.. 34

 

2-7-1. فرش و بازار الکترونیکی.. 36

 

2-8. نمونه ای از بازارهای الکترونیکی عمومی.. 37

 

2-8-1. ebay. 37

 

2-8-2. علی بابا.. 38

 

2-8-3. بازار الکترونیکی ایران.. 39

 

2-9. جمع بندی ادبیات موضوعی.. 40

 

2-10. پژوهش های پیشین.. 42

 

2-10-1. تحقیقات داخلی.. 42

 

2-10-2.  تحقیقات خارجی.. 45

 

فصل سوم :.. 54

 

3-1. مقدمه.. 55

 

3-2. روش تحقیق مورد استفاده در پژوهش.. 55

 

3-2-1.  روش تحقیق از منظر هدف پژوهش.. 55

 

3-2-2.  روش تحقیق از منظر فرایند و روش گردآوری اطلاعات.. 57

 

3-3. متغیرهای پژوهش.. 58

 

3-3-1. تقسیم بندی متغیرها بر اساس رابطه.. 58

 

3-3-2. تقسیم بندی متغیرها بر اساس ارزش.. 59

 

3-3-3. تعریف متغیرها.. 60

 

3-4. جامعه و نمونه آماری.. 65

 

3-4-1. جامعه آماری.. 65

 

3-4-2. نمونه آماری.. 66

 

3-4-3. نمونه گیری.. 66

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

3-4-4. برآورد حجم نمونه.. 66

 

3-5. روش گردآوری اطلاعات.. 67

 

3-5-1.  مقیاس بندی پاسخ سوالات پرسشنامه.. 68

 

3-5-2. روش توزیع پرسش نامه.. 69

 

3-5-3. روائی و پایائی ابزار پژوهش.. 69

 

3-6. تجزیه و تحلیل داده و آزمون فرضیه.. 72

 

3-6-1. تجزیه و تحلیل داده ها.. 72

 

فصل چهارم :.. 75

 

4-1. مقدمه.. 76

 

4-2. آمار توصیفی.. 76

 

4-2-1. تحصیلات.. 77

 

4-2-2. رشته تحصیلی.. 78

 

4-2-3. سابقه کار.. 79

 

4-2-4. سمت سازمانی.. 80

 

4-3. آمار استنباطی.. 81

 

4-3-1. آزمون فرضیات.. 82

 

4-3-2. رتبه بندی عوامل.. 96

 

4-4. ارزیابی آمادگی 5شرکت فعال در صنعت فرش.. 101

 

فصل پنجم :.. 106

 

5-1. مقدمه.. 107

 

5-2. تحلیل نتایج جمعیت شناختی.. 108

 

5-3. مقایسه نتایج پژوهش با نتایج پژوهش های پیشین.. 108

 

5-4. ارائه پیشنهادها.. 119

 

5-5.  محدودیت های پژوهش.. 121

 

5-6.  پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی.. 122

 

منابع.. 124

 

پیوست شماره 1.. 129

 

پیوست شماره 2.. 132

 

پیوست شماره 3.. 136

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 عنوان                                                       فهرست جدول­ها                                                  شماره صفحه

 

جدول 2-1. عناوین شاخص های مدل های ارزیابی آمادگی الکترونیکی.. 27

 

جدول 2-2.  مقایسه شاخص های الگوهای مذکور با مدل مورد بررسی این تحقیق   28

 

جدول 2-3. خلاصه ای از پژوهش های مرتبط و یافته های آن ها.. 49

 

جدول3-1. تعریف عملیاتی.. 61

 

جدول 3-2 طیف لیکرت.. 69

 

جدول 3-3. سوالات مربوط به هر متغیر.. 69

 

جدول 3-4. آلفای کرونباخ متغیرهای تحقیق.. 72

 

جدول 4-1.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب تحصیلات.. 77

 

جدول 4- 2.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی   78

 

جدول 4-3.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سابقه کار.. 79

 

جدول 4-4.  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سمت سازمانی   80

 

جدول  4-5. اهمیت عوامل فنی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 83

 

جدول 4-6. اهمیت بعد قابلیت تبادل اطلاعات برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 84

 

جدول 4-7. اهمیت بعد زیرساخت الکترونیکی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 85

 

جدول 4-8.  اهمیت بعد استانداردها برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 86

 

جدول 4-9. اهمیت بعد سازگاری برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 87

 

جدول 4-10. اهمیت عوامل سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 87

 

جدول 4-11. اهمیت بعد زیرساخت تغییر برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 88

 

جدول 4-12. اهمیت بعد رهبری و مدیریت برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 89

 

جدول 4-13. اهمیت بعد فرهنگ سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 90

 

جدول 4-14. اهمیت بعد زیرساخت مالی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 90

 

جدول  4-15. اهمیت بعد ساختار سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 91

 

جدول 4-16. اهمیت بعد محصول/خدمات برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 92

 

جدول ‌ 4-17. اهمیت عوامل بین سازمانی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 93

 

جدول  4-18. اهمیت بعد مشتریان/تامین کنندگان برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 94

 

جدول  4-19. اهمیت بعد رقبا برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 95

 

جدول 4-20. اهمیت عوامل محیطی برای آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بازار الکترونیکی.. 95

 

جدول ‌4-21. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل فنی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 96

 

جدول 4-22. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل فنی.. 97

 

جدول 4-23.  آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل سازمانی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 97

 

جدول 4- ‌24. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل سازمانی   98

 

جدول  4-25. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد عوامل بین سازمانی در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 98

 

جدول 4-26. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد عوامل بین سازمانی   99

 

جدول  4-27. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت ابعاد در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 99

 

جدول 4-28. میانگین رتبه مرتب شده‌ هر یک از ابعاد.. 100

 

جدول 4-29. آزمون معناداری تفاوت میانگین رتبه میزان اهمیت تمامی مولفهها در آمادگی سازمانها برای بازار الکترونیکی.. 100

 

جدول 4-30- میانگین رتبه مرتب شده‌ مولفه ها.. 101

 

 

 

 

 

 

 

عنوان                                                فهرست شکل­ها و نمودارها                                              شماره صفحه

 

شکل 1-1. مدل مفهومی پژوهش.. 9

 

شکل2-1. مدل نهایی پژوهش.. 53

 

نمودار4-1. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات.. 77

 

نمودار4-2. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی.. 79

 

نمودار 4-3 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه کار.. 80

 

نمودار 4-4. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سمت سازمانی.. 81

 

شکل 4-5. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس عوامل کلیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 102

 

شکل 4-6. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل فنی———— 103

 

شکل 4-7.نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل سازمانی      104

 

شکل 4-8. نتایج مقایسه شرکت ها بر اساس مولفه های عوامل بین سازمانی      105

 

 

 

 

فصل اول

 

کلیات تحقیق

 

 

 

 

 

 

 

1-1. مقدمه

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...