2-2-2 احمدیان (1386) 10

 

2-2-3 فرخ (1390) 10

 

2-2-4- ضیاءحسینی (1390) 11

 

2-2-5 ابولحسنی (1391) 11

 

2-2-6 دوستی‌زاده (1391) 12

 

2-2-7 خیرآبادی (1391) 13

 

2-2-8 جعفروندگیگلو (1391) 13

 

2-2-9محمودزاده (2012) 14

 

2-2-10استوار ابرقوئی(1392) 15

 

2-2-11رستمی (1392) 15

 

2-2-12 خانسیر (2013) 16

 

2-2-13 حسینی (1393) 16

 

2-3 پژوهش‌های انجام‌شده در خارج از ایران. 17

 

2-3-1 هوانگ (2002) 17

 

2-3-2 محمد و همکاران (2004) 18

 

2-3-3 داروس (2009) 18

 

2-3-4 تن (2009) 19

 

2-3-5 سان (2010) 20

 

2-3-6 کائو (2013) 20

 

2-3-7 ژنگ (2013) 21

 

2-4 جمع‌بندی مطالب.. 22

 

 

 

3-1 مقدمه. 24

 

3-2 تاریخچه به وجود آمدن تحلیل خطا 24

 

3-3 تحلیل خطا 26

 

3-3-1 تفاوت میان خطا و اشتباه 28

 

3-3-1-1 تعریف خطا 28

 

3-3-1-2 تعریف اشتباه 29

 

3-4 اهمیت خطاها 30

 

3-5 شاخه‌ها و کاربرد تحلیل خطا 31

 

3-6 فرضیه زبان بینابین.. 32

 

3-7 انواع خطا 33

 

3-7-1 خطاهای آشکار و پنهان. 33

 

3-7-2 تقسیم‌بندی فرآیند محور 34

 

3-7-2-1 حذف.. 34

 

3-7-2-2 اضافه‌سازی.. 34

 

3-7-2-3 جایگزینی.. 35

 

3-7-2-4 ترتیب.. 35

 

3-7-3 طبقه‌بندی زبان‌شناختی خطاها 35

 

3-7-4 انواع خطاها براساس نحوه تأثیرگذاری در برقراری ارتباط.. 36

 

3-7-4-1 خطاهای کلی.. 36

پایان نامه

 

 

3-7-4-2 خطاهای موضعی.. 36

 

3-8 عوامل بروز خطاها 37

 

3-8-1 خطاهای بین‌زبانی.. 37

 

3-8-2 خطاهای درون‌زبانی.. 38

 

3-8-3 انتقال آموزش.. 39

 

3-8-4 راهبردهای یادگیری زبان. 39

 

3-8-5 استراتژی‌های برقراری ارتباط.. 40

 

3-9 شیوه‌های انجام تحلیل خطا 40

 

3-10 جمع‌بندی مطالب.. 41

 

 

 

4-1- مقدمه. 43

 

4-2- بررسی ویژگی‌های صرفی-نحوی در نوشتار آزمودنی‌ها 43

 

4-2-1 بازنمایی مشخصه‌های صرفی- نحوی.. 43

 

4-2-1-1- بازنمایی مشخصه‌های صرفی- نحوی فعل. 44

 

4-2-1-1-1- بازنمایی مشخصة زمان. 44

 

4-2-1-1-1-1 زمان گذشته. 44

 

4-2-1-1-1-2 زمان حال. 45

 

4-2-1-1-1-3زمان آینده 45

 

4-2-1-1-1- بازنمایی نمود. 47

 

4-2-1-1-2-1 نمود کامل. 47

 

4-2-1-1-2-3- نمود عادت.. 48

 

4-2-1-1-3- بازنمایی وجه. 49

 

4-2-1-1-3-1- وجه خبری.. 49

 

4-2-1-1-3-2- وجه امری.. 50

 

4-2-1-1-3-3- وجه شرطی.. 50

 

4-2-1-1-4- نفی.. 51

 

4-2-1-1-5- مطابقه. 52

 

4-2-1-2- مشخصه‌های صرفی‌ – نحوی اسم. 53

 

4-2-1-2-1- بازنمایی مشخصه شمار 54

 

4-2-1-2-2- بازنمایی مشخصۀ حالت.. 56

 

4-2-1-2-2-1- حالت مفعولی.. 56

 

4-2-1-2-2-1-1- حذف نشانگر حالت مفعولی.. 56

 

4-2-1-2-2-1-2- کاربرد زائد نشانگر حالت مفعولی.. 57

 

4-2-1-2-2-2- حالت اضافه. 58

 

4-2-2- کاربرد نادرست واژه 58

 

4-2-2-1- عناصر زبانی نامناسب.. 59

 

4-2-2-1-1- مقوله نامناسب.. 59

 

4-2-2-1-1-1 کاربرد فعل به جای اسم. 59

 

4-2-2-1-1-2 کاربرد صفت به جای اسم. 60

 

4-2-2-1-2- واژه نامناسب از مقوله واحد. 60

 

4-2-2-1-2-1- فعل نامناسب.. 61

 

4-2-2-1-2-2- اسم نامناسب.. 61

 

4-2-2-1-2-3- ضمیر نامناسب.. 63

 

4-2-2-1-2-4- حرف اضافه نامناسب.. 63

 

4-2-2-1-2-5- قید نامناسب.. 65

 

4-2-2-1-2-6- صورت‌واژه نامناسب.. 65

 

4-2-2-1-2-7- واژه‌بست نامناسب.. 66

 

4-2-2-2- عناصر زبانی زائد. 66

 

4-2-2-2-1 فعل زائد. 66

 

4-2-2-2-5- متمم‌نمای زائد. 67

 

4-2-2-2-6- واژه‌بست زائد. 68

 

4-2-2-3- حذف عناصر زبانی.. 69

 

4-2-2-3-1- حذف فعل. 69

 

4-2-2-3-2- حذف اسم. 70

 

4-2-2-3-3- حذف حرف اضافه. 70

 

4-2-2-3-4 حذف عدد. 71

 

4-2-3- ترتیب واژه 71

 

4-2-4 جمله‌های نامفهوم و مبهم. 72

 

4-2-5- خطاهای نوشتاری.. 73

 

4-2-6- خطاهای واجی.. 74

 

4-3-1 بررسی عامل سطح زبان‌آموزان. 76

 

4-1نمودارمقایسۀ درصدخطاهایزبان‌آموزانسطحپایه و پیشرفته. 77

 

4-3-2 بررسی رابطة بین خطاها 78

 

4-4-3 بررسی ارتباط سطح زبان‌آموزان با میزان وقوع خطا 79

 

4-4-4 خلاصه فصل. 80

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...