۲-۵- رهیافت­های محاسبه کارایی…………………………………………………………………………. 22

 

۲-۶- پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………. 25

 

2-6-1- مطالعات خارجی…………………………………………………………………………………… 25

 

2-6-2- مطالعات داخلی…………………………………………………………………………………….. 29                                                                                                                  

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

۳-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 33

 

۳-۲- روش تحقیق…………………………………………………………………………………………….. 33

 

۳-۳- جامعه آماری و حجم  نمونه…………………………………………………………………………. 33

 

۳-۴- ابزار اندازه­گیری……………………………………………………………………………………….. 33

 

۳-۵- تجزیه­آماری…………………………………………………………………………………………….. 34

 

۳-۶- اندازه­گیری کارایی به روش تحلیل فراگیر داده­ها (DEA)…………………………………….. 34

 

3-6-1- مدل بازدهی ثابت نسبت به مقیاس (CRS)…………………………………………………….. 37

 

3-6-2- عامل تولید و محصول اضافی (مازاد)……………………………………………………………. 38

 

3-6-3- مجموعه مرجع………………………………………………………………………………………. 41

 

3-6-4- مدل بازدهی متغیر نسبت به مقیاس (VRS)…………………………………………………….. 42

 

3-6-5- مدل حداکثرسازی محصول………………………………………………………………………. 44

 

3-6-6- اطلاعات قیمتی و کارایی تخصیصی……………………………………………………………. 46

 

3-6-7- روش حداقل سازی هزینه…………………………………………………………………………. 46

 

3-6-8- روش حداکثرسازی درآمد……………………………………………………………………….. 47

 

3-6-9- تحلیل نموداری روش DEA……………………………………………………………………..

 

3-6-10- نکاتی در ارتباط با استفاده از روش DEA…………………………………………………….

 

3-6-11- برخی مزایا و اشکالات روش DEA…………………………………………………………….

 

۳-۷- داده و اطلاعات………………………………………………………………………………………. 50

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل نتایج

 

۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 5۳

 

۴-۲- نتایج توصیفی…………………………………………………………………………………………… 5۳

 

4-2-1- توزیع فراوانی نسبی جنسیت مدیر عامل­های واحدهای کنسانتره…………………………… 5۳

 

4-2-2- توزیع فراوانی نسبی سن مدیر عامل­های واحدهای کنسانتره……………………………….. 5۴

 

4-2-3- توزیع فراوانی نسبی تحصیلات  مدیر عامل­های واحدهای کنسانتره………………………. 5۴

پایان نامه

 

 

4-2-4- توزیع فراوانی نسبی وضعیت تأهل مدیر عامل­های واحدهای کنسانتره……………………. 5۵

 

4-2-5- توزیع فراوانی نسبی وضعیت شغلی مدیر عامل­های واحدهای کنسانتره…………………… 5۵

 

4-2-6- توزیع فراوانی نسبی سابقه کاری مدیر عامل­های واحدهای کنسانتره……………………… 5۶

 

4-2-7- توزیع فراوانی نسبی تولید محصول دیگر به جز کنسانتره واحدهای کنسانتره…………… 5۷

 

4-2-8- وضعیت مالکیت واحدهای کنسانتره……………………………………………………………. 5۷

 

4-2-9- توزیع فراوانی نسبی میزان تولید انواع کنسانتره در 1392 در واحدهای کنسانتره……….. 5۸

 

4-2-10- توزیع فراوانی نسبی میزان استفاده از مواد نگهدارنده در واحدهای کنسانتره…………… 5۸

 

4-2-11- توزیع فراوانی نسبی کیفیت میوه­های استفاده شده در واحدهای کنسانتره……………… ۵۹

 

4-2-12- توزیع فراوانی نسبی وضعیت صادرات در واحدهای کنسانتره……………………………. ۵۹

 

4-2-13- توزیع فراوانی نسبی میزان فروش محصول در صورت تحریم در واحدهای کنسانتره… 6۰

 

4-2-14- توزیع فراوانی نسبی تأثیر اثرات جوی بر کیفیت محصول در واحدهای کنسانتره…….. 6۱

 

4-2-15- توزیع فراوانی نسبی تأثیر اثرات جوی بر قیمت محصول در واحدهای کنسانتره……… 6۱

 

۴-۳- نتایج برآورد انواع کارایی……………………………………………………………………………. 6۲

 

۴-۳-۱- محاسبه کارایی فنی و شناسایی واحدهای مرجع واحدهای کنسانتره …………………….. 6۲

 

۴-۳-۲-  محاسبه انواع کارایی واحدهای کنسانتره بر اساس مدل بازدهی ثابت نسبت به مقیاس.. 6۴

 

۴-۳-۳-  محاسبه انواع کارایی واحدهای کنسانتره بر اساس مدل بازدهی متغیر نسبت به مقیاس . 6۶

 

۴-۳-۴- نتایج حاصل از برآورد کارایی فنی و مقیاس در وضعیت بازدهی متغیر نسبت به مقیاس…… 7۰

 

فصل پنجم: نتیجه ­گیری و پیشنهاد ها

 

۵-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………….. 7۵

 

۵-۲- نتیجه­گیری………………………………………………………………………………………………. 7۵

 

۵-۳- پیشنهادها………………………………………………………………………………………………… 7۸

 

۵-۴- پیشنهادهای پژوهشی………………………………………………………………………………….. ۷۹

 

منابع………………………………………………………………………………………………………………. 8۰

 

ضمائم……………………………………………………………………………………………………………. 8۶

 

ABSTRAC……………………………………………………………………………………………………

 

چکیده:

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...