پایان نامه : بررسی تاثیر برنامه آموزشی مهارتهای هوش هیجانی بر استرس تحصیلی دختران دبیرستانی |
بیان مسئله …………………………………………………………………………………………………………………………………….
1
اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….
11
فرضیات پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………..
12
تعریف واژههای کلیدی …………………………………………………………………………………………………………………
12
پیشفرضهای پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..
14
فصل دوم: دانستنیهایی پیرامون پژوهش ……………………………………………………………………………….
چارچوب نظری ……………………………………………………………………………………………………………………………
16
مروری بر مطالعات ………………………………………………………………………………………………………………………..
35
فصل سوم: روششناسی پژوهش
طرح پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………
52
جامعه پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..
52
محیط پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………..
52
حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………………………………………
52
روش نمونه گیری و روش کلی اجرای طرح ………………………………………………………………………………………
53
معیارهای ورود و خروج …………………………………………………………………………………………………………………
54
متغیرها و نحوه کنترل آنها ………………………………………………………………………………………………………………
54
ابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………..
56
روایی و پایایی ابزار ……………………………………………………………………………………………………………………….
57
روش اجرای طرح …………………………………………………………………………………………………………………………
58
روش تجزیه و تحلیل دادهها ……………………………………………………………………………………………………………
66
ملاحظات اخلاقی …………………………………………………………………………………………………………………………
67
محدودیتهای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….
67
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
توصیف واحدهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………..
68
یافتههای اصلی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….
83
یافتههای جانبی پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………….
93
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
بحث و بررسی یافتههای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..
102
نتیجهگیری نهایی ………………………………………………………………………………………………………………………….
119
پیشنهادات جهت بکارگیری یافتههای پژوهش ……………………………………………………………………………………
120
پیشنهاداتی برای پژوهشهای بعدی …………………………………………………………………………………………………..
120
منابع …………………………………………………………………………………………………………………………………………
121
پیوستها
پیوست1: فرم انتخاب واحد پژوهش
پیوست 2: پرسشنامه اطلاعات دموگرافیک
پیوست3: پرسشنامه استرس تحصیلی گادزلا
پیوست 4: محتوای آموزشی مهارتهای هوش هیجانی
پیوست 5: فرم رضایت آگاهانه شرکت در مطالعه
پیوست 6: کدهای اخلاقی
چکیده انگلیسی
صفحه عنوان به انگلیسی
فهرست جداول
عنوان | صفحه |
جدول1-4 : نتایج آزمونهای آماری برای بررسی برخورداری متغییرهای کمی تحقیق از توزیع طبیعی | 69 |
جدول2-4 :میانگین سن دانشآموزان مورد مطالعه در دو گروه آزمون و کنترل | 71 |
جدول 3-4: مقایسه میانگین تعداد فرزندان خانواده در دو گروه آزمون و کنترل | 72 |
جدول 4-4: مقایسه میانگین تعداد اعضای خانواده دانش آموزان در دو گروه آزمون و کنترل | 73 |
جدول5-4: مقایسه میانگین رتبه تولد دانش آموزان در دو گروه آزمون و کنترل | 73 |
جدول6-4: مقایسه میانگین آخرین معدل تحصیلی در دو گروه آزمون و کنترل | 78 |
جدول7-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از ناکامی در دو گروه آزمون و کنترل | 78 |
جدول8-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از تعارضات در دو گروه آزمون و کنترل | 79 |
جدول9-4 : مقایسه میانگین نمرات بعد فشارهای تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 79 |
جدول10-4: مقایسه میانگین نمرات بعد استرس ناشی از تغییرات در گروه آزمون و کنترل | 80 |
جدول11-4: مقایسه میانگین نمرات استرس خود تحمیلی در گروه آزمون و کنترل | 80 |
جدول12-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش فیزیولوژیک به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 81 |
جدول13-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش هیجانی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 81 |
جدول14-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش رفتاری به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 81 |
جدول15-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش شناختی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل | 82 |
جدول16-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش به استرس در گروه آزمون و کنترل | 82 |
جدول17-4 : مقایسه میانگین نمرات استرس تحصیلی کل در گروه آزمون و کنترل | 83 |
جدول18-4: مقایسه میانگین نمره استرس ناشی از ناکامی قبل و بعد مداخله در گروه آزمون و کنترل | 84 |
جدول 19-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از تعارضات قبل و بعد از مداخله در گروه آزمون و کنترل | 85 |
جدول20-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از فشارها در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 86 |
جدول21-4: مقایسه میانگین نمرات استرس ناشی از تغییرات در گروه آزمونو کنترل قبل و بعد مداخله | 87 |
جدول 22-4: مقایسه میانگین نمرات استرس خودتحمیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 88 |
جدول23-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش فیزیولوژیک به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 89 |
جدول24-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش هیجانی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 90 |
جدول 25-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش رفتاری به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 91 |
جدول26-4: مقایسه میانگین نمرات واکنش شناختی به استرس تحصیلی در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 92 |
جدول 27-4: مقایسه میانگین نمرات استرس تحصیلی کل در در گروه آزمون و کنترل قبل و بعد مداخله | 93 |
جدول28-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک کیفیت ارتباط در گروه دریافتکننده مداخله | 94 |
جدول 29-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک سطح تحصیلات پدر در گروه آزمون | 95 |
جدول30-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک سطح تحصیلات مادر در گروه آزمون | 96 |
جدول31-4: مقایسه میانگین تغییرات استرس تحصیلی به تفکیک شغل مادر در دانشآموزان گروه آزمون | 96 |
فهرست نمودارها
راهبری نوشتهها
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-10-09] [ 01:38:00 ب.ظ ]
|