نوع پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 54

 

جامعه ­ی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 54

 

نمونه­های مورد پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….. 54

 

مشخصات واحدهای مورد پژوهش ………………………………………………………………………………………………………55

 

محیط پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 55

 

روش تعیین حجم نمونه ……………………………………………………………………………………………………………………… 55

 

ابزار گردآوری داده­ها ………………………………………………………………………………………………………………………… 56

 

تعیین اعتبار علمی ابزار ………………………………………………………………………………………………………………………. 57

 

تعیین اعتماد علمی ابزار……………………………………………………………………………………………………………………….. 57

 

روش نمونه­گیری و گردآوری داده­ها…………………………………………………………………………………………………… 57

 

تجزیه و تحلیل داده­ها………………………………………………………………………………………………………………………….. 58

 

ملاحظات اخلاقی ………………………………………………………………………………………………………………………………… 60

 

فصل چهارم

 

یافته­های پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 63

 

جداول ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 64

 

فصل پنجم

 

تفسیر نتایج پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………… 87

 

نتیجه گیری نهایی …………………………………………………………………………………………………………………………….. 103

 

کاربرد یافته­ها در پرستاری ……………………………………………………………………………………………………………… 106

 

پیشنهادات بر اساس یافته­ها ……………………………………………………………………………………………………………… 108

 

فهرست منابع …………………………………………………………………………………………………………………………………… 109

 

ابزار گردآوری داده­ها (ضمیمه) ……………………………………………………………………………………………………….. 116

 

 

پایان نامه و مقاله

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول                                                                                                        صفحه

 

جدول شماره (1): توزیع فراوانی سوختگی در گروه کودکان با سوختگی …………………………………………… 63

 

جدول شماره (2): توزیع سن کودکان در دو گروه کودکان باسوختگی و بدون سوختگی …………………… 67

 

جدول شماره (3): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مشخصات فردی (جنس کودک و ترتیب تولد و سابقه بیماری) در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی ……………………………………………………… 68

 

جدول شماره (4): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مشخصات خانوادگی(سن و تحصیلات والدین) در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی ……………………………………………………………………………..70

 

جدول شماره (5): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مشخصات خانوادگی (سابقه بیماری و اعتیاد والدین) در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی…………………………………………………………………. 73

 

جدول شماره (6): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب وضعیت اشتغال والدین در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی ………………………………………………………………………………………………………………… 74

 

جدول شماره (7): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مشخصات خانوادگی (وضعیت تأهل، نوع و تعداد اعضای خانواده) در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی……………………………………………75

 

جدول شماره (8): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مشخصات خانوادگی (محل سکونت، وضعیت مسکن و آگاهی از روشهای پیشگیری از سوختگی) در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 77

 

جدول شماره (9): میانگین و انحراف معیار زیر بنای منزل در دو گروه با سوختگی و بدون سوختگی …77

 

جدول شماره (10): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مشخصات محیطی (آشپزخانه مجزا، مکان و نوع آشپزخانه، طبخ در آشپزخانه) در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 79

 

جدول شماره (11): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مشخصات محیطی (وسیله آشپزی و گرمایش و نوع سوخت) در دو گروه کودکان با سوختگی و بدون سوختگی …………………………………………………….. 80

 

جدول شماره (12): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب سایر مشخصات محیطی ……………………….. 81

 

جدول شماره (13): ضرایب رگرسیونی عوامل فردی، خانوادگی و محیطی مرتبط با سوختگی بر اساس مدل رگرسیون لوجستیک چندگانه ………………………………………………………………………………………………………………… 84

 

 

 

فهرست نمودارها                                                                                                    صفحه

 

نمودار شماره (1): توزیع واحدهای مورد پژوهش بر حسب مکانی که کودک بیشتر وقت خود را می­گذراند در دو گروه کودکان باسوختگی و بدون سوختگی……………………………………………………………………………….. 69

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...