2-5- سیر توسعه و تحول کارآفرینی…………………………………………………………………………. 22

 

2-6- توسعه و تحول کارآفرینی در ایران…………………………………………………………………… 25

 

2-7- تئوریزه کردن کارآفرینی…………………………………………………………………………………. 26

 

2-8- نظریه های کارآفرینی……………………………………………………………………………………. 27

 

2-9- ویژگی های افراد کار آفرین…………………………………………………………………………… 31

 

2-10- مهم ترین ویژگی های روان شناختی کارآفرینان…………………………………………………. 31

 

2-11- رویکردهای رفتاری کارآفرینانه………………………………………………………………………. 31

 

2-12-وی‍ژگی های جمعیت شناختی كارآفرینان…………………………………………………………… 38

 

2-13- فرایند كارآفرینی ……………………………………………………………………………………….. 41

 

2-14- چرخه ی حیات کسب و کارهای کارآفرینانه…………………………………………………….. 44

 

2-16- مدل های کارآفرینی……………………………………………………………………………………. 49

 

2-17- کارآفرینی سازمانی……………………………………………………………………………………… 54

 

2-17- اهمیت و ضرورت کارآفرینی………………………………………………………………………… 54

 

2-18- تاثیرات و منافع حاصل از کارآفرینی……………………………………………………………….. 56

 

2-19- انگیزه های کارآفرینی………………………………………………………………………………….. 58

 

2-20- نقش آموزش در توسعه فرهنگ کارآفرینی………………………………………………………… 62

 

پایان نامه

 

2-21- اهداف آموزش کارآفرینی…………………………………………………………………………….. 65

 

2-22- مدل کارآفرینی در ایران……………………………………………………………………………….. 67

 

2-22- کارآفرینی در ورزش…………………………………………………………………………………… 81

 

2-23- رفتار کارآفرینانه ……………………………………………………………………………………….. 68

 

2-24- مدل استیونسون در سنجش رفتارکارآفرینانه………………………………………………………. 74

 

2-25- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………….. 76

 

2-25-1- تحقیقات داخلی…………………………………………………………………………………….. 76

 

2-25-2- تحیقات خارجی…………………………………………………………………………………….. 82

 

فصل سوم : روش تحقیق

 

3-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………… 88

 

3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………. 88

 

3-3- جامعه و نمونه آماری تحقیق…………………………………………………………………………… 89

 

3-4- ابزار اندازه گیری………………………………………………………………………………………….. 90

 

3-5- اعتبار و پایایی ابزار اندازه گیری………………………………………………………………………. 91

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...