" خرید متن کامل پایان نامه ارشد – فهرست نمودارها – 1 " |
“
عنوان صفحه
شکل (۱-۱): مدل مفهومی پژوهش ۷
شکل(۱-۲): مدل فرهنگ سازمانی ادگار شاین ۲۴
شکل(۲-۲): سطوح فرهنگی سازمان ۲۶
شکل (۳-۲): مدل فرهنگ سازمانی دنیسن ۳۸
شکل (۴-۲): چهار نوع فرهنگ سازمانی مطابق مدل دنیسن و اسپریتزر ۴۱
شکل(۵-۲): ویژگیهای فرهنگ توسعه ای ۴۲
شکل(۶-۲): ویژگیهای فرهنگ گروهی ۴۲
شکل(۷-۲): ویژگیهای فرهنگ عقلایی ۴۳
شکل(۸-۲): ویژگیهای فرهنگ سلسله مراتبی ۴۴
شکل(۹-۲) : الگوی توانمندسازی روانشناختی ۴۷
شکل (۱۰-۲): الگوی توانمندسازی روانشناختی ۴۸
شکل(۱۱-۲): مدل توانمندسازی کینلا ۵۶
شکل(۱۲-۲): مدل توانمندسازی توماس و ولتهاوس ۵۷
شکل(۱۳-۲): مدل توانمندسازی باون و لاولر ۵۸
شکل(۱۴-۲): مدل توانمندسازی اسپریتزر ۶۰
شکل(۱۵-۲): مدل توانمندسازی فاکس ۶۱
شکل(۱۶-۲): مدل توانمندسازی کالبرت و مک دونو ۶۲
شکل(۱۷-۲): مدل توانمندسازی کوئین و اسپریتزر ۶۳
شکل(۱۸-۲): برنامه های توانمندسازی ۶۵
شکل(۱-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ سازمانی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۷
شکل(۲-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ توسعه ای دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۸
شکل(۳-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ گروهی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۸
شکل(۴-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ عقلایی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۹
شکل(۵-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ سلسله مراتبی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال..۱۱۰
شکل(۶-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات توانمندسازی روانشناختی مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۲
شکل(۷-۴): توزیع فراوانی نمرات شایستگی مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۳
شکل(۸-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات مؤثر بودن مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۳
شکل(۹-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات معنی دار بودن مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۴
شکل(۱۰-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات اعتماد مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۵
شکل (۱-۱): مدل مفهومی پژوهش ۷
شکل(۱-۲): مدل فرهنگ سازمانی ادگار شاین ۲۴
شکل(۲-۲): سطوح فرهنگی سازمان ۲۶
شکل (۳-۲): مدل فرهنگ سازمانی دنیسن ۳۸
شکل (۴-۲): چهار نوع فرهنگ سازمانی مطابق مدل دنیسن و اسپریتزر ۴۱
شکل(۵-۲): ویژگیهای فرهنگ توسعه ای ۴۲
شکل(۶-۲): ویژگیهای فرهنگ گروهی ۴۲
شکل(۷-۲): ویژگیهای فرهنگ عقلایی ۴۳
شکل(۸-۲): ویژگیهای فرهنگ سلسله مراتبی ۴۴
شکل(۹-۲) : الگوی توانمندسازی روانشناختی ۴۷
شکل (۱۰-۲): الگوی توانمندسازی روانشناختی ۴۸
شکل(۱۱-۲): مدل توانمندسازی کینلا ۵۶
شکل(۱۲-۲): مدل توانمندسازی توماس و ولتهاوس ۵۷
شکل(۱۳-۲): مدل توانمندسازی باون و لاولر ۵۸
شکل(۱۴-۲): مدل توانمندسازی اسپریتزر ۶۰
شکل(۱۵-۲): مدل توانمندسازی فاکس ۶۱
شکل(۱۶-۲): مدل توانمندسازی کالبرت و مک دونو ۶۲
شکل(۱۷-۲): مدل توانمندسازی کوئین و اسپریتزر ۶۳
شکل(۱۸-۲): برنامه های توانمندسازی ۶۵
شکل(۱-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ سازمانی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۷
شکل(۲-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ توسعه ای دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۸
شکل(۳-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ گروهی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۸
شکل(۴-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ عقلایی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۰۹
شکل(۵-۴): توزیع فراوانی نمرات فرهنگ سلسله مراتبی دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال..۱۱۰
شکل(۶-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات توانمندسازی روانشناختی مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۲
شکل(۷-۴): توزیع فراوانی نمرات شایستگی مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۳
شکل(۸-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات مؤثر بودن مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۳
شکل(۹-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات معنی دار بودن مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۴
شکل(۱۰-۴): توزیع فراوانی میزان نمرات اعتماد مدیران گروه دانشگاه بوعلی سینا بر اساس منحنی نرمال ۱۱۵
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (۱-۴): درصد نمونه آماری (اعضای هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا) به تفکیک جنسیت ۱۰۰
نمودار(۲-۴): توزیع درصد فروانی نمونه آماری مورد مطالعه برحسب سطوح سنی ۱۰۱
نمودار (۳-۴): درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه برحسب مدرک تحصیلی ۱۰۲
نمودار (۴-۴): توزیع درصد فروانی نمونه مورد مطالعه برحسب سنوات خدمت ۱۰۴
فصل اول
کلیات پژوهش
۱-۱- مقدمه:
آموزش عالی محور توسعه و موتور محرکهی ایجاد تحول در جامعه و کانون اصلی تربیت منابع انسانی متخصص و آموزش دیده است که میتواند با برخوداری از ایده ها و اندیشههای نو، حرکت روبه رشد جامعه را تسریع نماید. آموزش عالی رسالت مهمی در تولید دانش و آماده نمودن فارغ التحصیلان برای تصدی رهبری و مسئولیت در دنیای رقابتی، پیچیده و مرتباً درحال تغییر بر عهده دارد. مسلماًً دانشگاه به عنوان یک نظام اجتماعی حساس و مهم از جایگاه خاصی برخوردار است و در صورتی میتواند وظیفه خطیر خود را به نحو احسن انجام دهد که سازمانی سالم و پویا داشته باشد (رانسوم[۱]،۱۹۹۳).
همچنین فرهنگ سازمانی[۲] موضوعی است که دردانش مدیریت و درقلمرو رفتار سازمانی توجه زیادی به آن شده است. به دنبال نظریات و تحقیقات جدید در مدیریت و روانشناسی صنعتی و سازمانی، فرهنگ سازمانی دارای اهمیت روزافزونی شده و یکی از مباحث اصلی و کانونی مدیریت سازمانها را تشکیل داده است. با بررسی گروهی از اندیشمندان علم مدیریت، فرهنگ سازمانی به عنوان یکی از مؤثرترین عوامل پیشرفت و توسعه کشورها شناخته شده است، به طوری که بسیاری از پژوهشگران معتقدند که یکی از علل مهم موفقیت کشور ژاپن در صنعت و مدیریت، توجه آن ها به فرهنگ سازمانی است (منوریان، قربانی و شریفی،۱۳۸۷).
“
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1401-09-21] [ 07:01:00 ب.ظ ]
|