2-8- ترمیم طرحواره 23

 

2-9-چارچوب نظری مدل مبتنی بر طرحواره 24

 

2-10- ویژگیهای طرحواره‌های‌‌ناسازگار اولیه. 25

 

2-11- عملکردهای طرحواره 27

 

2-12- تداوم طرحواره 27

 

2-13- بهبود طرحواره 28

 

2-14- پاسخ‌ها و راهبردهای مقابله‌ای ناسازگار. 29

 

2-15- اجتناب از طرحواره 30

 

2-16- تسلیم شدن در برابر طرحواره 30

 

2-17-پاسخ‌های مقابله‌ای.. 31

 

2-18- سبک‌های طرحواره 32

 

2-19- جبران افراطی طرحواره 33

 

2-20- تجارب اولیه زندگی.. 34

 

2-21- خلق و خوی هیجانی.. 37

 

2-22- طرحواره‌های ناسازگار اولیه. 38

 

2-23- تجربه‌های اولیه زندگی.. 38

 

2-24- سرشت هیجانی.. 39

 

2-25- جنسیت… 45

 

2-26- تنیدگی تحصیلی.. 46

 

2-27- رضایت از زندگی تحصیلی.. 52

 

2-28- پیشینه‌ی پژوهش…. 56

 

2-28-1-  خارج از کشور: 56

 

2-28-2- داخل کشور. 63

پایان نامه

 

 

فصل سوم: روش پژوهش

 

3-1- روش : 67

 

3-2- جامعه، نمونه و روش نمونه‌گیری.. 68

 

3-2-1- جامعه. 68

 

3-2-2- گروه نمونه و شیوهی گزینش آن. 68

 

3-3- ابزار گرد‌آوری اطلاعات… 68

 

3-3-1- فهرست تنیدگی دوران دانشجویی : 68

 

3-3-2 – مقیاس چند بعدی رضایت از زندگی دانشجویی: 69

 

3-3-3-  فرم کوتاه پرسشنامه طرحواره‌های‌ یانگ (YSQ-SF). 70

 

3-4- روش اجرا 71

 

3-5- روش تجزیه وتحلیل داده‌ها 74

 

فصل چهارم:یافته‌های پژوهش

 

4-1- یافته‌های پژوهشی.. 76

 

4-1-1- یافته‌های توصیفی.. 76

 

4-1-2- یافته‌های مربوط به فرضیه‌های پژوهش…. 79

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه‌گیری

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...